تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


مشهد, معرفی هتل

هتل بین المللی قصر مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل بین المللی قصر مشهد

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت معرفی هتل سفری به مشهد خواهیم داشت و در آن یکی از هتل های این شهر به نام هتل بین المللی قصر را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار دارد.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل قصر بین المللی مشهد با مساحتی حدود 20000 متر مربع در سال 1367 افتتاح شد. این هتل در 11 طبقه و با 310 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان بنا گردیده است. در فروردین 1391 نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد 1393 با گرفتن درجه پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر مجددا تغییر نام یافت. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد. طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر مشهد فضای اقامتی دلنشینی را به زائرین و مسافرین ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل قصر بین المللی می توان به رستوران های آن اشاره کرد.

هتل بین المللی قصر مشهد
هتل بین المللی قصر مشهد

 فضای متنوع و زیبای اتاق ها و سوئیت ها، برخورد حرفه ای پرسنل و استقبال باشکوه از میهمانان، انواع رستوران های ایرانی و فرنگی با غذاهای بسیار لذیذ و ارائه ی خدمات رستورانی و کافی شاپی در اتاق ، تنها قسمتی از امکاناتی است که این هتل را به معنای واقعی به یک قصر لوکس تبدیل نموده است. از سوی دیگر در صورتی که دلتان می خواهد هتل محل اقامت تان در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) باشد، هتل قصر انتخاب ایده آلی است. در زمان های استراحت در هتل قصر، می توانید ساعات خوشایندی را در مجموعه های آبی و ماساژ، سالن بیلیارد و اسنوکر تجربه نمایید. اضافه بر این وجود فروشگاه های لوکس، آتلیه ی عکاسی و واحد گریم در این هتل پنج ستاره، سفر شما در مشهد مقدس را تکمیل می کند.

هتل بین المللی قصر مشهد

امکانات پذیرایی هتل بین المللی قصر شامل چندین رستوران و فست فودی خواهد شد. در رستوران صبحانه خوری کامل ترین و متنوع ترین صبحانه عمرتان را خواهید خورد. این رستوران با بیش از 100 نوع خوراکی در طبقه منهای یک هتل انتظار شما را می کشد. رستوران سنتی هتل برای مسافرانی است که دلشان هوای غذاهای ایرانی و سنتی مانند بریانی و دیزی را در فضای سنتی و دل نشین کرده. هتل استقلال یک رستوران دریایی نیز دارد که با غذاهای دریایی از شما به گرمی پذیرایی می کند.

در رستوران قصر هتل منوی بلندی از انواع غذاها را می بینید که می توانید هر کدام را بنا بر سلیقه و ذائقه تان میل نمایید.

در صورتی که می خواهید راحت باشید، چندروزی در آرامش زندگی نمایید، دغدغه ی رفت و آمد نداشته باشید و به حرم مطهر دسترسی خوبی داشته باشید، هتل بین المللی قصر بهترین انتخاب است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *