تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, کیش, معرفی هتل

آشنایی با هتل ترنج کیش و امکانات آن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل ترنج کیش | خاص ترین هتل جزیره کیش

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های خاص جزیره کیش یعنی هتل ترنج کیش که به سبک هتل معرف مالدیو ساخته شده است سخن خواهیم گفت پس برای آشنایی با این هتل و امکانات آن تا آخر این مقاله با تاپ تراول همراه باشید

درباره هتل دریایی ترنج بیشتر بدانید :

این هتل 5 ستاره دریایی در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است. هتل ترنج کیش دارای دوفاز می باشد که فاز اول هتل برروی آب و مخصوص دوستاران تنوع پسند و خاص می باشد که فاز دوم این هتل طبقاتی در کنار ساحل در حال ساخت می باشد . مکان های دیگر و فوق العاده این هتل میتوان به رستوران ، کافی شاپ  و فست فود ساحلی ، رستوران های بزرگ و کوچک و همچنین کافی شاپ بر روی دریا با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با اتاق هایی دارای کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) برروی آب ،خانه بازی کودک ، سالن بیلیارد و بازی و …  اشاره کرد.

خدمات رایگان هتل :

  • صبحانه بوفه
  • ناهار رستوران بوفه
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP
  • اینترنت
  • سالن بدنسازی
  • والیبال ساحلی
  • خانه بازی کودک
  • مینی بار (شارژ اولیه)

امکانات جانبی هتل شامل :

رستوران کافه گلف / سالن اسپا – ماساژ / کلوپ تفریحات دریایی / سالن بیلیارد و دریایی / دوچرخه سواری / غرفه عکاسی / خدمات گردشگری /


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اجاره خودرو / لاندری/ لمکده

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

مکانات هتل ترنج کیش

مجموع ۱۰۰ سوئیت این هتل شامل سوئیت های ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری است که همگی کف شیشه ای داشته و میهمانان می توانند آب های نیلگون خلیج فارس را تماشا کنند. موقعیت قرار گرفتن این مجموعه سبب شده تا سوئیت ها چشم اندازهای فوق العاده ای از غروب، دریا و ساحل را داشته باشند. سایر امکانات رفاهی هتل شامل مواردی مانند روم سرویس سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، خدمات پزشکی، اجاره اتومبیل، خشکشویی، سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید که روی دریا قرار دارد، رستوران ساحــلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف با سرو غذاهای فرنگی، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی ساحلی می باشد. علاوه بر موارد یاد شده، هتل خدمات رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته، از جمله ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بصورت بوفه، مینی بار، اینترنت (شارژ اولیه)، سرویس روزانه برای مراکز خرید جزیره کیش، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه بازی کودک.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

جاذبه های اطراف هتل ترنج کیش

با اقامت در هتل ترنج کیش در واقع روی زیباترین جاذبه جزیره کیش یعنی خلیج فارس اقامت خواهید داشت. از آنجا که یکی از گزینه های مهم برای اکثر مسافران جزیزه کیش دیدن از پاساژها و مراکز خرید این جزیره است، اگر شما هم جزو این دسته از مسافران کیش هستید خبر خوبی برایتان داریم، هتل ترنج برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در زمان اقامت، هر روزه سرویس های رایگانی را به منظور رفت و آمد به مراکز خرید در اختیار مسافران قرار می دهد، بنابراین می توانید به آسانی از بازارها و مراکز خرید کیش دیدن کرده و خرید نمایید.

توضیحات بیشتر هتل ترنج کیش

جالب است بدانید انتخاب منطقه شمال غربی برای بنا شدن هتل ترنج کیش به این دلیل بوده که در این قسمت از جزیره کیش سطح دریا تا حدود یک کیلومتری ساحل تقریبا یکدست است، به علاوه پس از این یک کیلومتر اختلاف سطح زیادی در خلیج فارس وجود دارد که این مسئله یک موج شکن طبیعی ایجاد کرده که در نتیجه آن هیچگاه موج های شدید به منطقه ای که سوئیت های هتل در آن واقع شده است، نخواهد رسید. شاید جال باشد که بدانید مدیران هتل دو جزیره مصنوعی را در کنار هت ترنج بنا کرده اند که هدف از ساخت آن جذب پرندگان و حفظ نمودن اوکوسیستم طبیعی این منطقه بوده است.

اتاق ها و سوییت های هتل ترنج کیش 

تمام ۱۰۰ سوئیت این هتل علاوه بر اینکه دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان می توانند کف دریا را مشاهده نمایند، دارای بالکن اختصاصی نیز می باشند که بسته به نوع سوئیت ها میهمانان ها می توانند از منظره ترنج، غروب آفتاب و دریا لذت ببرند.
فضاهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته و سوئیت های رویال است که به تفکیک چشم انداز دارای قیمت های متفاوتی می باشند. دکوراسیون و امکانات موجود در واحدهای اقامتی به گونه ای در نظر گرفته شده که در طول مدت اقامت، میهمانان هر آنچه را که می خواهند در اختیار داشته باشند و اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. تمام سوئیت ها دورتادور اسکله ای ساخته شده از چوب به طول یک کیلومتر قرار گرفته اند، البته نگران این نباشید که باید مسافت زیادی را پیاده روی کنید تا به سوئیت محل اقامت خود برسید، زیرا مسئولان به این موضوع اندیشیده اند و برای جایجایی میهمانان و ملزومات مورد نیازشان از ماشین های ترولی گلفت در هتل استفاده می شود.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

جهت رزرو هتل ترنج کیش از گروه وب سایت های تاپ تراول میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید

سامانه رزرواسیون هتل تاپ تریپ : www.top-trip.ir


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *