تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
خراسان رضوی, مشهد, معرفی هتل

با رزرو هتل در مشهد زیارت و سیاحت‌ کن! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 بهترین شهر ایران برای داشتن یک سفر عالی کدام است؟ آیا شهر مشهد یک انتخاب خوب برای سفر است؟ چرا شهر مشهد به عنوان یک مقصد گردشگری همه جانبه تلقی می‌شود؟ برای رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد به قیمت مناسب چه کنیم؟

در این مطلب به صورت کلی به تمامی این سوالات پاسخ داده می شود. لازم به ذکر است با مراجعه به رزرواسیون “های هتل” علاوه بر رزرو هتل در مشهد، می‌توانید سفری ایده آل با قیمتی مناسب داشته باشید.

آیا کسی را می‌شناسید که سفر کردن را دوست نداشته باشد؟ بی تردید افراد نادری هستند که به این سوال پاسخ منفی خواهند داد. براساس آمار بالاترین رتبه از جهت سرگرمی‌ها و تفریحات به سفر کردن تعلق می‌گیرد. در واقع بیش از 90 درصد افراد بدون تفکر به نوعی به سفر کردن اشاره می‌کنند. این خود نشان دهنده اهمیت و علاقه بشر به سفر و تفریح است. به خصوص در زندگی‌های پر مشغله‌ی امروزی نیاز به سفر بیشتر حس می‌شود. چرا که سفر کردن موجب سلامتی روح و روان انسان‌ها می‌شود.

طبق تحقیقات به عمل آمده افرادی که از سفر باز می‌گردند، امید به زندگی بالاتری دارند و همچنین بازده کاری آنان چندین برابر خواهد شد. همچنین اطلاعات، ارتباطات اجتماعی، خوش خلقی، سلامتی و… این افراد نیز به شدت افزایش پیدا می‌کند. اما با توجه به هزینه‌های بسیار سرسام آور سفر به خصوص برای خانواده‌های پر جمعیت انتخاب یک مقصد به دغدغه بزرگی تبدیل می‌شود. چرا که به دلیل افزایش قیمت‌های سفر ممکن است تا سال‌ها امکان سفر مجدد وجود نداشته باشد. شهر مشهد بهترین مقصد برای سفر است اما چرا؟ با ما همراه باشید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

چرا شهر مشهد بهترین مقصد گردشگری است؟

همانطور که گفته شد، به دلیل اوضاع اقتصادی و از طرفی دیگر تورم، کمتر شرایط برای سفر پیش می‌آید. بنابراین در صورتی که امکان سفر مهیا شود، بهتر است در انتخاب مقصد دقت نظر فراوانی داشته باشیم. در یک خانواده ایرانی به طور قطع پدر و مادر نیز خواهان سفرهای زیارتی هستند. اما فرزندان نیز به خصوص در سنین پایین، طرفدار سفرهای تفریحی و مهیج هستند.

بدون شک یک خانواده در مدت زمان کوتاه، توانایی سفر زیارتی و تفریحی را به طور مجزا ندارد. بنابراین با انتخاب مقصد مشهد و رزرو تور مشهد می‌توان یک سفر زیارتی و تفریحی را در کنار هم داشت. به همین دلیل است که تور مشهد یک تور ایده آل و دو جانبه تلقی می‌شود.

زیارت و سیاحت در تور مشهد به چه معناست؟

شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه نورانی و مبارک امام رضا(ع) به پایتخت معنوی ایران معروف است. شیعیان و مسلمانان ایرانی و خارجی در حسرت زیارت امام مهربانی‌ها هستند. آرامش حرم، برآوردن حاجت و گرفتاری‌ها، ثواب و ارادت، مسلمانان را به سمت شهر زیبای مشهد روانه می‌سازد. البته لازم است بدانید در این کلان شهر علاوه بر حرم مطهر، آرامگاه‌های بسیار دیگری برای زیارت وجود دارد. برخی از این امکان مذهبی و زیارتی شامل آرامگاه شیخ بهایی، گنبد سبز، گنبد خشتی و… تنها بخشی از این جاذبه‌های مذهبی می‌باشند.

در رابطه با قطب سیاحتی مشهد نیز حرف برای گفتن بسیار است. چرا که شهر مشهد پر از جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی برای گروه سنی‌ و سلایق مختلف است. سیاحت در این شهر بزرگ با رزرو هتل در مشهد شروع می‌شود. زیرا در این شهر هتل‌های بسیار برای رزرو وجود دارد که برخی از آن‌ها در ایران زبان زد هستند. هتل‌ 5 ستاره مشهد جزء هتل‌های لاکچری و منحصربه‌فرد ایران محسوب می‌شوند. در تیترهای بعدی به رزرو هتل در مشهد به صورت اختصاصی خواهیم پرداخت. و اما جاذبه‌های گردشگری مشهد نیز شامل بازدید از بناهای تاریخی، تفریح در مجتمع‌های تفریحی، رستوران گردی، لذت از طبیعت یا امکان طبیعی، خرید و بازار گردی و… می‌شود.

رزرو هتل در مشهد در “های هتل” براساس علایق چگونه است؟

آژانس مسافرتی”های هتل” جزء معدود آژانس‌های مسافرتی است که نظر خود را به مسافران تحمیل نمی‌کند. بر اساس این گفته در این آژانس، قبل از هر چیز از علایق یا خواسته مسافر سوال پرسیده می‌شود. زیرا مسافران تور مشهد، برای رزرو هتل در مشهد گزینه‌های انتخابی فراوانی دارند. شهر بزرگ مشهد دارای انواع و اقسام هتل‌هاست. این بدان معناست که رزرو هتل 5 ستاره فوق لاکچری و رزرو هتل آپارتمان خوب و ارزان مشهد برای انواع بودجه‌ها ممکن است.

با رزرو هتل در مشهد زیارت و سیاحت‌ کن!

مشاورین ما در این راستا به محل اقامت، نزدیکی به حرم، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، دسترسی به وسیله نقلیه عمومی و از همه مهم‌تر کلاس یا درجه هتل و قیمت مد نظر مسافر دقت نظر دارند. بنابراین شما می‌توانید هر آنچه که مد نظر دارید، به مشاورین ما یادآور شوید تا هتل مناسب خود را انتخاب کنید. با توجه به این ویژگی به نسبت کوچک اما قابل اهمیت است که “های هتل” مسافران خود را راضی نگه داشته است. شما نیز برای رزرو هتل در مشهد قبل از اقدام از طریق رزرواسیون ما از راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی مشاوران ما غافل نشوید.

آیا ممکن است در هتلی با فاصله کم به حرم اقامت داشت؟

تمامی زائران مشهد مقدس، خواهان رزرو هتل نزدیک حرم هستند. زیرا با اقامت در هتل نزدیک حرم می‌توانند به صورت روزانه به زیارت بروند. به خصوص افرادی که تنها با هدف زیارت به این شهر سفر می‌کنند، به دنبال هتلی در جوار حرم هستند. در همین ابتدا باید به افرادی که تاکنون به شهر مشهد سفر نکرده‌اند، نوید بدهیم که اکثر هتل‌های مشهد در اطراف حرم واقع شده‌اند. هتل‌ها کلاس بندی شده هستند و دارای امکانات و خدمات و البته قیمت متفاوت هستند. در صورتی که رزرو هتل در مشهد را به آژانس ما بسپارید، می‌توانید در مناسب‌ترین هتل با توجه به بودجه خود اقامت داشته باشید.

این نکته قابل ذکر است که در ایام عید نوروز، اعیاد و شهادت‌های مذهبی شهر مشهد معمولا پذیرای زائران زیاد است. به همین دلیل، ممکن است رزرو هتل در نزدیک حرم با کاهش هزینه رو به رو باشد. با دقت به این موضوع نیز می‌توان در زمان مناسب سفر کنید. در صورت این که قصد داشته باشید در ایام شلوغی شهر به مشهد سفر کنید، قبل از تکمیل ظرفیت هتل‌ها از چند هفته قبل از طریق رزرواسیون “های هتل” هتل مد نظر خود را رزرو کنید.

لاکچری‌ترین هتل‌ها و بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد کدام‌اند؟

در شهر پرطرفداری چون مشهد که از نظر زیارتی و سیاحتی مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد، رزرو هتل بسیار آسان است. زیرا در این شهر انواع و اقسام هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌ها وجود دارد. بسیاری از هتل‌های مشهد در ایران بسیار شناخته شده و بسیار متمایز می‌باشند.

با اقامت در این هتل‌های بسیار زیبا و فول امکانات می‌توانید سفری رویایی را تجربه کنید. مجموعه هتل‌های 4 و 5 ستاره مشهد دارای مجموعه آبی کامل، رستوران و کافی شاپ متنوع، سالن بدنسازی، بیلیارد، زمین تنیس، گیم نت، ماساژ و… می‌باشند. هتل آپارتمان‌های مشهد نیز از نوساز تا قدیمی‌ ساز با امکانات یک منزل مسکونی پذیرای مسافران هستند.

بهترین هتل‌های نزدیک حرم مشهد عبارتند از:

  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل الماس 1 و 2 مشهد
  • هتل اترک مشهد
  • هتل اطلس مشهد
  • هتل جواد مشهد

بهترین هتل آپارتمان‌های اطراف حرم عبارتند از:

  • هتل آپارتمان آرین مشهد
  • هتل آپارتمان فاخر مشهد
  • هتل آپارتمان اسپینو مشهد
  • هتل آپارتمان بامداد مشهد

سیاحت در رزرو تور مشهد شامل چه جاذبه‌هایی می‌شود؟

در ابتدا گفتیم که مشهد یک شهر زیارتی و در عین حال سیاحتی است. حال که به بررسی قطب زیارتی مشهد پرداختیم، قصد داریم به قطب سیاحتی نیز بپردازیم. در کلان شهری به بزرگی مشهد، طبیعی است که تفریحات بسیار زیادی برای انواع سلیقه‌ها وجود داشته باشد. در یک تقسیم بندی بندی کلی جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد به بناهای تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، مراکز خرید، رستوران‌ها و سرگرمی‌ها تقسیم می‌شود. برای اطلاع بیشتر به توضیح و معرفی برخی از جاهای دیدنی مشهد خواهیم پرداخت.

با رزرو هتل در مشهد زیارت و سیاحت‌ کن!

جاذبه‌های تاریخی مشهد:

جاذبه‌های تاریخی در شهر اصیل با قدمت زیادی همچون مشهد، بسیار زیاد است. اگر به تاریخ و فرهنگ ایران علاقه‌مند هستید، رزرو تور مشهد بسیار هوشمندانه خواهد بود. برخی از جاذبه‌های تاریخی شهر مشهد شامل موزه آستان قدس رضوی، خانه توکلی، خانه داروغه، برج رادکان، باغ ملی، آرامگاه نادرشاه، خانه ملک مشهد، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه فردوسی، خیام و عطار و… می‌شود.

جاذبه‌های طبیعی مشهد:

شاید تصور کنید که شهر مشهد به دلیل آب و هوای خشک کمتر جای طبیعی و زیبایی دارد. اما این یک اشتباه بزرگ است، زیرا با رزرو هتل در مشهد می‌توان از این جاذبه‌های داخل و اطراف شهر دیدن کرد. برخی از جاهای سیاحتی و طبیعی مشهد شامل جنگل جیغ، چالیدره، سد گلستان، طرقبه، شاندیز، روستای زشک و ابرده، اخلمد، کوهسنگی، پارگ ملت و… می‌شود.

مراکز خرید مشهد:

خرید یکی از لذتبخش‌ترین قسمت‌های سفر است. به خصوص خرید سوغاتی یک سنت بسیار شیرین ایرانیان می‌باشد. در شهر مشهد انواع بازارها، پاساژها و مجتمع‌های مختلف در تمام نقاط مشهد قرار دارد. برخی از معروف‌ترین آن‌ها شامل بازار رضا، بازار آرمان، بازار خسروی، مجتمع زیست خاور، ویلاژتوریست، الماس شرق، پروما، کیان سنتر، پاساژ سپاد و… می‌شود.

رستوران‌های مشهد:

شاید تعجب کنید که چرا رستوران‌ها را جزء جاذبه‌های مشهد به شمار آوردیم. اما لازم است بدانید شهر مشهد معروف‌ترین شهر ایران از بابت رستوران و غذاهای خوشمزه است. غذاهای طرقبه و شاندیز مشهد در ایران نظیر ندارند. برخی از رستوران‌های این شهر شامل رستوران‌های عنبران، قصر مهرگان، پسران کریم، سید و پسران، معین درباری، پدیده، تشریفات و… می‌شود.

سرگرمی‌های مشهد:

با رزرو هتل در مشهد می‌توانید سیاحتی تمام عیار داشته باشید. در این شهر هر نوع تفریح و سرگرمی که در فکر شما باشد، وجود دارد. برخی از تفریحات معروف در مشهد مقدس شامل سرزمین موج‌های آبی، سینما معمولی و 5 بعدی، شهربازی کیان سنتر، هپی لند، سرزمین عجایب و خورشید، کوهستان پارک، هلیوم پارک و… می‌شود.

بهترین زمان سفر به شهر مشهد چه وقت است؟

بهترین زمان سفر به شهر مشهد یکی از سوالات رایج و قابل اهمیت قبل از سفر به این شهر است. با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای هر شهر می‌توان از بهترین زمان سفر به آن شهر مطلع شد. برای مثال اگر قصد سفر به جنوب کشور را دارید، بهترین زمان فصل زمستان و اگر قصد سفر به غرب کشور را دارید، فصل مناسب تابستان است. اما زمان مناسب به مشهد چه وقت است؟

پایتخت معنوی ایران دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد است. بر این اساس بهترین زمان سفر به این شهر، اواخر اسفند ماه تا اوایل خرداد است. در این بازه زمانی، شهر مشهد دارای آب و هوای معتدلی است. البته بهترین زمان برای رزرو تور مشهد در ایام عید محسوب می‌شود.

درست است که در این ایام شهر مشهد بسیار شلوغ می‌باشد، اما از حال و هوا و زیبایی‌های این شهر در عید نمی‌توان غافل بود. برای جلوگیری از مشکلاتی چون رزرو هتل نزدیک حرم به دلیل افزایش مسافر، بهتر است کمی زود اقدام کنید. با مراجعه به رزرواسیون “های هتل” تنها چند هفته قبل از سفر در تعطیلات نوروز می‌توانید در بهترین هتل مشهد اقامت داشته باشید.

چگونه سفری مقرون به صرفه به مشهد داشته باشیم؟

راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با اطلاع از آن ها، سفری اقتصادی‌تر داشته باشید. برای مثال با رزرو هتل در مشهد در ایام سرد سال چون فصل زمستان وپاییز، می‌توانید در این راه موفق باشید. شهر مشهد به دلیل سرمای زیاد مورد استقبال گردشگران قرار نمی‌گیرد. بنابراین هتلداری مشهد برای جذب مسافران، تخفیفات خوبی در این فصل لحاظ می‌کنند. علاوه بر این با رزرو تور لحظه آخری مشهد در آژانس مسافرتی”های هتل” نیز می‌توان سفری ارزان را تجربه کرد. تورهای لحظه آخری یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

مزایای رزرو تور مشهد و رزرو هتل در مشهد در “های هتل” چیست؟

مهم‌ترین مزیت آژانس مسافرتی “های هتل” منصف بودن و سود بسیار پایین و در کنار آن تنوع بالای اقامتگاه‌ است. این دو ویژگی سبب جذب مسافر و به دنبال آن وفادارسازی مشتری شده است. توجه به سلایق مسافر، ارائه رزرو تور لحظه آخری، آفرهای ویژه، بلیت‌های تخفیفی، پروازهای معتبر، راهنمایی و مشاوره قبل از سفر و پشتیبانی 24 ساعته نیز تنها بخشی از مزایای رزرو هتل در آژانس مسافرتی ما می‌باشد. تیم ما در تلاش است تا سفری بدون دردسر، رویایی و کم هزینه را تجربه کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. سهیل رحمانی

    ممنون از اطلاعات ارزشمند و مفیدی که در اختیار ما گذاشتید

  2. سینا

    با خوندن این مقاله فهمیدم که مشهد بهترین شهر برای سفر هست. از نظر من مقالتون عالی بود

  3. سعید

    با خوندن مطالبتون فهمیدم مشهد گزینه خیلی خوبی هست برای سفر زیارتی و سیاهتی

  4. برکه حسینی

    ممنون از مطلب خوبتون، هتل درویشی واقعا گزینه خوبی برای اقامت در شهر مشهده من که از کیفیت و خدمات این هتل طی سفرم به مشهد خیلی راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *