تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل سی نور مشهد

در این مقاله از بخش معرفی معرفی هتل قصد داریم یکی از هتل های مشهد یعنی هتل سی نور را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل سی نور با 2 برج 22 طبقه در شهر مشهد مقدس و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های کشور است که در سال  1393  به بهره برداری رسید. این هتل با چشـم اندازی با شکوه از بارگاه سراسر نور رضـوی و منـاظر زیبای شهر مشـهد باپیشرفته ترین امکانات و تجهیزات هتلی احداث گردیده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل سی نور مشهد هتلی لوکس و برخوردار از بهترین و برترین امکانات رفاهی می باشد. هتل سی نور مشهد دارای رستوران ها و کافی شاپ های بسیار خوبی می باشد.که میهمانان با استفاده از غذاها و نوشیدنی های این رستوران تا مدتها طعم و مزه غذا زیر زبانشان خواهد ماند.

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد

این هتل دارای مجموعه آبی –سالن ورزشی وبیلیارد –نمایش فیلم های سینمایی و… می باشد. هتل سی نور مشهد دارای 22 طبقه می باشد. امکانات هتل :تلوزیون ال ای دی و ال سی دی- یخچال. لوازم بهداشتی –اینترنت و…می باشد.

رستوران های هتل در طبقات 16و 17 با چشم اانداز از بارگاه امام رضا. رستوران سنتی –روف گاردن- کافی شاپ –روم سرویس –سونا ماساژو حمام های ترکی و غربی _غار و حوضچه نمک –پینگ پنگ –سالن بدن سازی –فوتبال دستی – ترانسفر- پذیرش 24ساعته فست فود و کافی نت و استخر سرپوشیده می باشد.

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد

از خدمات ویژه هتل سی نور می توان به پخش فیلم در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنه و جمعه در ساعات 10 صبح و 5 بعدظهر، ترانسفر استقبال (رایگان)، صبحانه بوفه سرد و گرم، شارژ چای و دمنوش سبز، اینترنت رایگان( در اتاق ها)، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر اشاره کرد. همچنین با اقامت در این هتل از امکاناتی مانند مجموعه کامل آبی (غار نمکی، حوضچه نمک، حوضچه ماساژ پا)، اتاق بازی کودکان، باغ تابستانی ، رستوران سنتی، کافی شاپ 24 ساعته، سرویس گردشگری و پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر استفاده نمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *