تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, مشهد, معرفی هتل

هتل سی نور مشهد و آشنایی با امکانات آن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل سی نور مشهد

در این مقاله از معرفی هتل های مشهد شما را با هتل سی نور مشهد و امکانات آن آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

هتل 5 سی‌ نور مشهد در سال ۱۳۹۳ مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (علیه السلام)، با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.این مجموعه اقامتی با ۲۲ طبقه بنا و ۲۶۸ باب اتاق و سوئیت های مجهز از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است.

هتل 5 ستاره سی نور در فاصله 1 کیلومتری از حرم مطهر رضوی و در خیابان 17 شهریور بنا شده است که با امکانات و تجهیزات بین الملی 5 ستاره روز دنیا آماده پذیرایی از میهمان و مسافران خود می باشد . هتل سی نور نزدیک به مراکز خرید 17 شهریور و بازار رضا می باشد که از مزیت های هتل نیز محسوب می شود که به راحتی می توانید در این بازارها برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی بخرید .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

از آنجای که این هتل نزدیک به حرم امام رضا می باشد دارای چشم اندازی زیبا از بارگاه رضوی نیز می باشد . رستوران هتل سی نور مشهد در طبقه های 16 و 17 قرار دارد که یکی از مزیت های این هتل بشمار می رود ضمن اینکه در رستوران این هتل بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی و چشم اندازی زیبا مناظر اطراف در اختیار مسافران قرار داده می شود


چرا هتل سی نور مشهد ؟

  • هتلی 5 ستاره با امکانات و تجهیزات بین الملی می باشد
  • نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) و مراکز خرید
  • دارای خدمات و امکانات ویژه
  • دارای چشم اندازی زیبا از بارگاه رضوی
  • دارای پرسنلی حرفه ای و متشخص

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد

خدمات ویژه هتل سی نور

می توان به پخش فیلم در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنه و جمعه در ساعات 10 صبح و 5 بعدظهر، ترانسفر استقبال (رایگان)، صبحانه بوفه سرد و گرم، شارژ چای و دمنوش سبز، اینترنت رایگان ( در اتاق ها)، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر اشاره کرد. همچنین با اقامت در این هتل از امکاناتی مانند مجموعه کامل آبی (غار نمکی، حوضچه نمک، حوضچه ماساژ پا)، اتاق بازی کودکان، باغ تابستانی ، رستوران سنتی، کافی شاپ 24 ساعته، سرویس گردشگری و پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر استفاده نمایید.

ویدئو معرفی کامل هتل 30 نور مشهد را حتما مشاهده کنید

مقالات بیشتر درباه هتل ها بخوانید :



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *