تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, کیش

هتل شایان | هتلی ۵ ستاره و ایده آل در جریزه کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل 5 ستاره شایان کیش 

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های ایده آل 5 ستاره جزیره کیش بنام هتل شایان و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار خواهد داد را معرفی خواهیم کرد . پس اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید و به دنبال هتل مناسب برای اقامت خود میگردید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید.

مختصری درباره هتل شایان کیش بدانید :

این هتل از گروه هتل های پارس است جزء همان هتل های است که هر مسافر کیش آن را جستجو می کند هتل شایان کیش در میدان ساحل و در چند قدمی دریا در نزدیک ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد و موقعیتی عالی با امکانات خوب را برای اقامت فراهم میکند از دیگر مزیت های این هتل میتوان به نزدیک بودن به چند مرکز خرید بزرگ مانند : مرکز خرید زیتون , مرکز خرید تجاری کیش و بازار بیبن الملی ونوس اشاره کرد.

در کل با رزرو هتل شایان کیش هم در جزیره زیبای کیش تفریح ، خرید و استراحت کرده اید و همچنین از دریای زیبای خلیج فارس استفاده نموده اید

هتل شایان همه چیزهای خوب را دارد . اتاق‌های لوکس ، چشم انداز عالی، امکانات عمومی متمایز ، رستوران‌های منحصر به فرد و امکانات تفریحی خوب.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در هتل شایان کیش می‌توانید در واحدهای اقامتی متنوع استراحت کنید. مثل اتاق‌های دو و یا سه تخته و دوبلکس چهار تخته که همه منظره‌ای زیبا رو به باغ و یا رو به دریا دارند.

هتل شایان کیش

هم چنین می‌توانید سوئیت‌ های ساحلی یا کابانا را انتخاب کنید که در محوطه بیرونی قرار گرفته‌ اند و به صورت دو و سه تخته هستند.

این هتل دارای ویلاهایی نیز هست که با همه امکانات کنار ساحل قرار دارند. رزرو این ویلاها با چشم انداز بی نظیر دریا از خاطره انگیزترین اقامت‌ ها برای شما خواهد بود.

این هتل از نظر داشتن امکانات پذیرایی از جمله هتل‌ های کم نظیر است. این هتل چندین رستوران و کافی شاپ دارد که همه با لذیذترین غذاها بهترین پذیرایی را از شما می‌کنند. مثل رستوران سنتی باغ بهشت هتل شایان که در فضای باز قرار گرفته و یا رستوران شمبلیر و نیز رستوران فرانسوی هتل که با غذاهای متفاوت به استقبال شما می‌آید.

کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در لابی واقع شده  که برای جلسات رسمی و یا گپ‌های دوستانه خود می‌توانید روی این مکان حساب کنید.

هتل شایان کیش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *