تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

هتل شنهای خلیج مارینا سنگاپور | Marina Bay Sands Singapore 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل شنهای خلیج مارینا

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی هتل شنهای خلیج مارینا را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

هتل شنهای خلیج مارینا سنگاپور بر روی یک زمین ۵/۱۵ هکتاری بنا شده و زیربنای آن ۵۸۱۰۰۰ متر مربع می باشد. ساختمان هتل شنهای خلیج مارینا که دورنمای شهری (خط آسمان) سنگاپور را شکل داده است، شامل هتل، سالن همایش و نمایشگاه، تئاتر، مکان های سرگرمی، فروشگاه و رستوران خواهد شد.

استخر Infinity Pool بر بلندای ساختمان ” شنهای خلیج مارینا “ ( Marina Bay Sands ) قرار دارد. درواقع استخر بر بلندای سه ساختمان این مجموعه که تراسی مشترک دارند قرار گرفته است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای ساخت این استخر ، ۱۹۱ تن فولاد به کار رفته که می تواند ۱۴۲۴ متر مکعب آب را در خود نگه دارد. ارتفاع ساختمان ۳۴۰ متر است و خود استخر ۱۵۰ متر فضا دارد. البته این استخر رکورد دار هم هست و رکورد طولانی ترین استخر مرتفع جهان را بدست آورده است.

هتل شنهای خلیج مارینا

شاید به همین دلیل است که استخر در لبه ی ساختمان کشیده شده، درواقع با یک تیر دو نشان زده گردیده است. هم منظره ای از شهر را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده و هم رکورد ” طولانی ترین ” در نوع خود را بدست آورده است.

استخر در طبقه پنجاه و هفتم قرار گرفته است، ۱۹۱ کیلوگرم فولاد ضد زنگ و ۱۴۲۴ متر مکعب آب، تنها دو جزء سازنده ی این شاهکار هستند .

مهم ترین تفریحات هتل شنهای خلیج مارینا سنگاپور دقیقا در بالاترین طبقه آن و روی سقف آن قرار دارد، جاییکه بلندترین استخر دنیا قرار دارد که بخش هایی از آن شیشه ای هستند، در همان بخش هم تعدادی درخت نخل زیبا قرار گرفته است که در زیر هر کدام از آنها تخت و مبل هایی جهت استراحت و میل غذا تعبیه شده اند.

هتل شنهای خلیج مارینا

یکی از بهترین ساعت هایی که می توان به استخر این محل مراجعه کرد دقیقا در تایم صبح زود و قبل از طلوع خورشید است، در این تایم عکس آسمان لاجوردی و یا ابری شهر سنگاپور به روی آب ها منعکس می شود و منظره ای بی نظیر را برای شما ایجاد می کند.

هتل شنهای خلیج مارینا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *