تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, معرفی هتل

هتل قصر السراب ابوظبی| هتلی ۵ ستاره در دل بیابان های ابوظبی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل قصر السراب

در این مقاله از معرفی دیدنی های امارات شما را با یکی از بزرگترین هتل های این کشور بنام هتل قصر السراب که در دل بیابان های ابوظی قرار گرفته است آشنا خواهیم کرد در ادامه با مجله گردشگری تاپ تراول همراه باشید

شهر « ابوظبی » پایتخت کشور امارات متحده عربی است و در سال ۲۰۰۹ با پیشی گرفتن از نیویورک و پاریس به عنوان دومین شهر گران جهان برای مسافران اعلام شد ابوظبی در سال ۲۰۰۸ پنجمین شهر گران جهان محسوب می‌شد که یکی ازهفت امیر نشین (امارت) می‌باشد.

در داخل هتل قصر السراب (Qasr Al Sarab) در ابوظبی هر آنچه که از یک مرکز اقامتی لوکس و مجلل اماراتی انتظار داشته باشید خواهید یافت، از ویلاهای لوکس گرفته تا استخرهای خصوصی، رستوران های مجلل و مرکز آب درمانی با تمامی امکانات. آنسوی دیوارهای این هتل اما شرایط طوری است که بسیار کمتر با فضای درونی سازگار است. در واقع در آن طرف دیوارهای این هتل زیبا هیچ چیزی جز شن های روان زیبا وجود ندارد. این هتل در انتهای یک بیابان بی آب و علف به نام «ربع خالی» که بزرگ ترین بیابان پیوسته روی کره زمین شناخته می شود واقع شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ساخت این هتل در سال 2007 آغاز شده و یک سازه به شکل قلعه های قدیمی در نقطه ای دور دست از این بیابان با استفاده از ترکیبی زیبا از رنگ های قرمز و سبز و البته مس و آهن شکل گرفت. ساختمان این هتل در پایان 154 اتاق مهمان و 52 ویلا را در بیش از 19.000 هکتار زمین شامل می شد که مانند یک سراب مسحور کننده از دل بیابان بیرون آمده بود. به همین دلیل اسم «قصر السراب» یا همان قصر سراب برای آن انتخاب شد.

راهرو اصلی این هتل شبیه یک قصر در دل بیابان است که در طول شب روشن می شود. وقتی که آفتاب در طول روز به این هتل می تابد، راهروها در سایه قرار می گیرند و مهمانان می توانند از کانال های تهویه هوا، فضای سبز و همچنین فواره های زیبای درون عمارت لذت ببرند. از همه زیباتر مجموعه ای از استخرهای شناست که شبیه یک واهه ساخته شده و در اطراف آن ها ردیف هایی از درختان خرما کاشته شده است.

با اقامت در این مکان زیبا انگار که شور و شوقی تجملی و بی‌نظیر از سفر خود در گوشه‌ای از ذهنتان حکاکی خواهد شد که هرگز فراموش نخواهی کرد. ساختمان هتل قصر السراب امارات به گونه‌ای زیبا طراحی شده است که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. معماری این مجموعه بر اساس محیط و فرهنگ منطقه طراحی شده است.قلعه برج‌ها، حیاط‌ها، آب نماها و سوئیت‌های بزرگ از دیگر دیدنی‌های این مجموعه تفریحی به حساب می‌آید.

در کنار امکانات داخلی هتل، در اطراف آن دریای شن وجود دارد که بادهای شمالی-جنوبی لحظه‌ای آن را آرام نمی‌گذراد. البته این بادها گاهی باعث می‌شود تا طوفانی از شن در کویر برپا شود، طوفانی با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت که می‌تواند فضای داخلی هتل را هم آلوده کند. اما طراحی این مجموعه به گونه‌ای است که هوای آلوده و مملو از خاک به داخل راه پیدا نکند.لازم به ذکر است، طراحی این هتل به شکلی انجام شده که هوای آلوده و مملو از خاک هنگام طوفان شن در صحرا به فضای داخلی هتل راه پیدا نکند. در حقیقت دستگاه‌های پیشرفته باعث تغییر مسیر ماسه‌ها و پاکسازی آنها می‌شوند.

هتل قصر السراب

اتاق های هتل

به صورت کلی فضای داخلی و خارجی اتاق‌های این هتل 40 تا 45 متر می‌باشد. تمام اتاق‌های این قصر کویری، درهای کشویی شیشه‌ای دارند که رو به کویر باز می‌شوند. مسافران از داخل اتاق خود چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به تپه‌های شنی طلایی رنگ و تراسی با نمای باغ سرسبز عربی را می‌توانند نظاره‌گر باشند. می‌توانید برای چند ثانیه خود را در این موقعیت قرار دهید. هنگام غروب خورشید، نظاره‌گر سایه انداختن ماه روی شن‌های داغ کویر در حالی که بر بالکن لاکچری و باشکوه خود نشسته‌اید.ویلاهای استخری چشم‌اندازی رو به غروب خورشید دارند. اما ویلاهای سلطنتی در فاصله کمی از هتل و با امکانات بهترین هتل‌های 5 ستاره ابوظبی قرار گرفته‌اند.

هتل قصر السراب

رستوران هتل قصر السراب

رستوران الواحه آنانتارا بی‌نظیرترین غذاهای عربی را سرو می‌کند. البته رستوران‌های آنانتارا غذاهایی دلچسب اما با سبک متفاوت طبخ می‌کنند. رستوران سوحایل این مجموعه از غذاهای فرانسوی الهام می‌گیرد. همچنین اگر وعده غذایی سبک میل می‌کنید رستوران قادیر با فضایی جزیره مانند در اختیار شما قرار دارد تا نیاز شما را برطرف کند. برای رسیدن به این رستوران می‌بایست از یک پل عبور کنید که می‌تواند برایتان جذاب باشد.

این هتل لاکچری دارای چندین رستوران بی‌نظیر از جمله رستورانی به شکل کپر است که میهمانان می‌توانند بر روی تخت‌هایی باز همراه با موسیقی زنده و منوهای خلاقانه، غذای خود را میل کنند.

هتل قصر السراب


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *