تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل نادری تهران

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی هتل نادری را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از هتل های قدیمی بسیار معروف تهران محسوب می شود.  در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

از شهروندان تهرانی کمتر کسی است که نام هتل نادری را نشنیده باشد. این هتل در جنوب شهر تهران واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۲۹میلادی بنا شد و به عنوان یکی از اماکن تاریخی ثبت گردیده است. این هتل در گذشته محل برگزاری مهمانی های گوناگون بود. هتل نادری که درطبقه بالای کافه نادری قرار دارد با طراحی قدیمی و سقف های بلند از معماری خاصی برخوردار است و با پای پیاده ۳۰ دقیقه از بازار تهران و کاخ گلستان فاصله دارد.

هتل نادری تهران
هتل نادری تهران

این هتل، مجموعه ای وابسته به کافه نادری است. این هتل با سابقه، هتلی 2 ستاره به شمار می آید. هرکسی با شنیدن نام هتل و کافه نادری، به سال های دور تهران می رود چرا که این نام در حافظه تاریخی خیلی از ایرانیان با مشروطیت و روشنفکران و ادیبان آن زمان گره خورده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این هتل امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران، صبحانه رایگان و خدمات خشکشویی به میهمانان ارائه می کند. از مزایای انتخاب هتل نادری نو که در خیابان جمهوری اسلامی و محله 30 تیر واقع شده است فاصله نزدیکی است که با دیدنی های تهران دارد. محله 30 تیر به علت قرار گیری کلیسا، کنیسه و آتشکده به چهارراه ادیان مشهور گردیده است.

هتل نادری تهران
هتل نادری تهران

با اندکی پیاده روی از هتل می توانید به موزه جواهرات ملی، کنیسه حییم، موزه آبگینه و سفال، آتشکده آدریان و کلیسای مریم مقدس برسید. آتشکده آدریان که به آتشکده فیروز بهرام نیز مشهور است در محیطی معنوی با آجرکاری های زیبا، حوض آبی، سرستون هایی که روی هرکدام 4 گاو به عنوان نماد آفرینش قرار گرفته بسیار دیدنی است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *