تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, معرفی هتل

هتل هایی که در مشهد نباید رزرو کنید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر مشهد مملو از هتل های خوب و بد است که هر کدام به دلایلی در لیست بهترین هتل های مشهد و بدترین هتل های مشهد جای می گیرند. به دلیل اهمیت کیفیت سفر زائران امام هشتم، بر آن شدیم تا با معرفی تعدادی از هتل های بی کیفیت مشهد، اطلاعات زائران شهر بهشت را درباره هتل مشهد افزایش دهیم. البته جهت تصمیم گیری بهتر شما عزیزان هتل های جایگزین با کیفیت را پیشنهاد کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.

هتل سی و سه پل مشهد

هتل سی و سه پل مشهد یکی دیگر از هتل هایی است که در مشهد نباید رزرو کنید. این هتل در خیابان رجب زاده واقع شده و از حرم مطهر دور می باشد. همچنین با نظرسنجی هایی که از مسافران انجام شده کیفیت غذایی بسیار بد، نظافت بسیار ضعیف، رفتار غیر حرفه ای پرسنل و … از معایب رزرو هتل سی و سه پل مشهد است. از گزینه های جایگزین می توان به رزرو هتل سینا مشهد اشاره کرد که 2 ستاره بوده و فاصله نزدیک تری به حرم مطهر دارد.

آدرس هتل سی و سه پل مشهد : خیابان امم رضا، امام رضا 8، نبش رجب زاده 14

نمای بیرونی هتل سی و سه پل مشهد
نمای بیرونی هتل سی و سه پل مشهد

هتل شمس مشهد

یکی از هتل هایی که در مشهد نباید رزرو کنید، هتل شمس مشهد است. هتل شمس مشهد از هتل های 1 ستاره مشهد است که در امام رضا 34 قرار دارد. فاصله دور از حرم مطهر، کیفیت غذایی نامناسب و نظافت نامطلوب هتل شمس مشهد باعث شده تا نظر بیشتر مسافران درباره این هتل مشهد بد باشد. پیشنهاد جایگزین ما به جای هتل شمس مشهد، رزرو هتل ادریس مشهد است که 2 ستاره بوده و در کنار باب الرضا قرار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس هتل شمس مشهد : خیابان خسروی نو، اندرزگو 8، نبش سرشور 19

هتل نسیم مشهد

هتل نسیم مشهد یک هتل نوساز است اما به دلیل نظرات منفی مسافرانش، یکی از هتل هایی در مشهد است که نباید رزرو کنید. فضای هتل و رستوران شیک است ولی متاسفانه کیفیت غذایی جالب نیست. با این که اتاق های هتل نوساز است اما نظافت و پاکیزگی در اتاق ها وجود ندارد. طبق نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، حتی این هتل را از یک مسافرخانه بدتر می دانند. توصیه می کنیم به جای رزرو هتل نسیم مشهد، هتل آریا مشهد را رزرو کنید که اتاق های تراس دار با چشم انداز حرم دارد.

آدرس هتل نسیم مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا 8، تقاطع دوم، دست چپ

نمای بیرونی هتل نسیم مشهد
نمای بیرونی هتل نسیم مشهد

هتل ایساتیس مشهد

یکی دیگر از هتل هایی که در مشهد نباید رزرو کنید، هتل ایساتیس مشهد است. هتل ایساتیس مشهد فاصله بسیار زیادی تا حرم مطهر دارد و از نظر کیفیت غذایی و نظافت غیر قابل قبول است. با توجه به نظرات ثبت شده مسافران، رفتار پرسنل این هتل نا مناسب، کیفیت غذایی بسیار بد و خدمات دهی صفر بوده است. پیشنهاد جایگزین ما جهت رزرو هتل در مشهد، هتل هرند مشهد است که در میدان بیت المقدس (فلکه آب) قرار دارد.

آدرس هتل ایساتیس مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا 34

رستوران هتل هرند مشهد
رستوران هتل هرند مشهد

هتل آبشار مشهد

شاید نام هتل آبشار مشهد برای بسیای از زائران امام رضا علیه السلام آشنا باشد که تعدادی از آن ها خاطره ای شیرین و عده ای دیگر خاطره ای بد داشته باشند. در اوایل افتتاح هتل آبشار مشهد خدمات دهی بسیار خوب بود ولی با گذشت زمان، کم کم از کیفیت هتل کاسته شد و در حال حاضر یکی از هتل های بی کیفیت مشهد شناخته می شود.

اگر نگاهی به نظرات هتل آبشار مشهد بیاندازید درخواهید یافت که کیفیت غذایی بسیار پایین، نظافت ضعیف و رفتار بد پرسنل، میهمانان این هتل را ناراضی کرده است. با این تفاسیر ما به شما یک توصیه عالی جهت رزرو هتل مشهد به نام هتل قدس مشهد داریم که هم کیفیت غذایی خوبی دارد و هم قیمت مناسب. با رزرو هتل قدس مشهد شما فقط 1 دقیقه پیاده تا باب الجواد فاصله خواهید داشت.

آدرس هتل آبشار مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 10

هتل سفیران مشهد

هتل سفیران مشهد از دیگر هتل های مشهد است که نباید رزرو کنید. زیرا این هتل مشهد در شلوغ ترین منطقه قرار گرفته و شاید سر و صدای خودروها و زائران شما را اذیت کند. همچنین با نظراتی که درباره هتل سفیران مشهد ثبت شده به این نتیجه می رسیم که کیفیت غذایی بد، نظافت اتاق ضعیف و در حد یک مسافرخانه است نه هتل. اگر به دنبال هتلی هستید که قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و موقعیت مکانی عالی داشته باشد، آن هتل رضویه مشهد است که در میدان بیت المقدس واقع شده و دسترسی آسان به بازار رضا و باب الرضا دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *