تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا

معرفی هتل های ارزان شهر پلودیو در بلغارستان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های ارزان پلودیو در بلغارستان کدامند ؟

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره هتل های ارزان پلودیو در کشو بلغارستان سخن خواهیم گفت.

مختصری درباره پلودیو بلغارستان بدانید :

پلودیو ، نام شهری در مرکز کشور بلغارستان است. این شهر در دشت وسیعی در میان دو رشته‌کوه بالکان و رودوپ قرارگرفته است. پلودیو جایی است که آثاری از سومین شهر قدیمی اروپا در آن یافت شده است. آثار و نشانه‌های به دست آمده از این شهر، نشان‌دهنده‌ی قدمتی بیش از هشت هزار سال است.

پلودیو(Plovdiv) دومین شهر بزرگ بلغارستان، پس از سوفیاست که درحدود382000 نفر جمعیت دارد. شهر، به دو بخش قدیمی ومدرن تقسیم می شود. شهر قدیمی، تاریخی 8 هزار ساله دارد وهمین امر، آن را را از نظر باستانی، کاملن یگانه ومنحصر به فرد ساخته است تاجایی که به آن لقب ” شهر جاودان” داده اند. پلودیوقدیمی، تنها شهری است که از نقطه نظر معماری با آتن وروم قابل مقایسه می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

ما در این مطلب فهرستی از ۱۴ هتل و مهمانخانه‌ی ارزان این شهر را برای شما فراهم کرده‌ایم و آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

مهمانسرای هایکرز (Hikers Hostel)

این مهمانسرا واقع در خیابان‌های «شهر قدیم» پلودیو است. «هایکرز» در ساختمانی به سبک دوره‌ی رنسانس ساخته شده است که در آن شومینه‌ی هیزمی کلاسیک و آشپزخانه‌ی خودگردان دارد. کارمندان در این مهمانخانه از کمک کردن به شما در برنامه‌ریزی‌های گردشگری دریغ نمی‌کنند.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای بوتیک (Boutique Hostel)

شاید بتوان گفت بوتیک یک مهمانسرای لوکس است.

شما به محض این که وارد این مهمانسرا شوید، متوجه خواهید شد که بر خلاف دیگر مهمانسرا‌ها که در اتاق‌هایشان ۸ تا ۱۰ تخت دارند، اتاق‌های این مهمانسرا بیشتر از ۴ تخت ندارد.

ساختمان این مهمانسرا در سال ۱۸۶۸ ساخته شده است که به دوران رنسانس بر‌می‌گردد. اتاق‌های این مهمانسرا با مبلمان آنتیک دکور شده و یک باغچه‌ی زیبا نیز دارد.

همچنین، این مهمانسرا پارکینگ، اینترنت و صبحانه‌ی رایگان را در خدمات خود گنجانده است.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای گرامافون (Gramophone Hostel)

از دید مردم محلی، این مهمانسرا مکانی برای خوردن نوشیدنی‌های مختلف و خریدن صفحه‌های گرامافون است. اگر به دنبال مکانی پر سر و صدا و پر جنب و جوش هستید،گرامافون بهترین گزینه برای شماست.

این مهمانسرا در خیابان اصلی شهر است. همین باعث می‌شود به تمام نقاط شهر نسبتا نزدیک باشید.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای اسکرزو (Skerzzo Guesthouse)

این مهمانسرا در مرکز شهر واقع شده است و تنها چندین قدم با ایستگاه راه‌آهن و ایستگاه‌های اصلی اتوبوس فاصله دارد. اکثر اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام مشترک دارند اما برای خوابیدن کاملا خصوصی هستند.

همچنین، اگر علاقه به پخت و پز و تهیه‌ی غذای خودتان را دارید، می‌توانید از آشپزخانه‌ی مشترک این مهمانسرا نیز استفاده کنید.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای فانکی مانکی (Funky Monkey Hostel)

اگر شما ترجیح می‌دهید به مکان پر جنب و جوش نزدیک باشید اما شب‌ها موقع خواب خبری از این سر و صدا نباشد، این مهمانسرا برای شما ساخته شده است.

فانکی مانکی در مرکز شهر پلودیو ساخته شده است و تنها ۵ دقیقه تا منطقه‌ی «شهر قدیم» فاصله دارد. اتاق‌های این مهمانسرا ۳، ۵ و ۶ تخته هستند و اتاق‌های تک‌نفره نیز دارند.

بعضی از این اتاق‌ها بالکن با چشم‌اندازی زیبا از شهر پلودیو دارند.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای بایک (Bike Hostel)

مهمانسرای بایک یکی از آن مکان‌های اسرارآمیزی است که شما مطمئن هستید یک هم‌زبان در آن پیدا می‌کنید. آن‌ها در کنار اجاره دادن اتاق، دوچرخه‌ی شما را هم نگهداری می‌کنند و یا اگر دوچرخه‌ای با خود نیاورده باشید، بریتان یک دوچرخه کرایه می‌کنند.

اگر گذرتان به اینجا افتاد، حتما برای برنامه‌ی «کایاکینگ» این مهمانسرا اقدام کنید.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

هتل اگو (Hotel Ego)

در هتل اگو، تمامی اتاق‌ها با چوب‌های تیره تزیین شده‌اند و بعضی از اتاق‌ها بالکن نیز دارند. در این هتل یک سالن کنفرانس ۲۰ تا ۴۰ نفری وجود دارد و صبحانه‌ی آن بی نظیر است.

اقامت در این هتل باعث می‌شود تا شما به اصلی‌ترین جاذبه‌ها و موزه‌های شهر نزدیک باشید. موزه‌ی علوم طبیعی یکی از این موزه‌ها است.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

آپارتمان‌های برایت هاوس (Bright House Apartments)

اگر ترجیح می‌دهید آشپزخانه‌ی شخصی خودتان را داشته باشید و نمی‌خواهید سر و صدای دیگر مسافرین را تحمل کنید، می‌توانید سری به آپارتمان‌های «برایت هاوس» بزنید. قیمت آن بسیار به صرفه است حتی اگر با دوستان و خانواده بروید. این ساختمان در وسط «محله‌ی کاپانا»، جایی که نمایشگاه‌های هفتگی و فستیوال‌ها در آن برگزار می‌شود، قرار دارد.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

هتل استار (Star Hotel)

این هتل ارزان در قلب پلودیو قرار دارد. هتل استار اتاق‌های تک‌نفره، دونفره و ویژه (در صورتی که بخواهید بیشتر خرج کنید) دارد.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای هیپستر (Hipster Hostel)

این مهمانخانه‌ی دوست‌داشتنی که در مرکز شهر پلودیو است، دارای اتاق‌های مختلفی است که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد. «هیپستر» نزدیک به تئاتر خیمه‌شب‌بازی است و تنها یک دقیقه از منطقه‌ی پیاده‌روی مشهور شهر که در آن بهترین رستوران‌ها و مغازه‌ها وجود دارد، فاصله دارد.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

مهمانسرای چلسی (Chelsea Hostel)

مهمانسرای چلسی در نزدیکی ورودی شهر قدیم پلودیو قرار دارد و تنها ۱ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این ساختمان می‌تواند تا ۶۰ نفر را در خود پذیرایی کند و به شما آرامش و سکوتی که بعد از یک گشت و گذار طولانی در شهر نیاز دارید را، می‌دهد.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

هتل آویون (Avion Hotel)

اگر ترجیح می‌دهید در جایی اقامت کنید که به شما حال و هوای دوران قدیم را بدهد،«هتل آویون» با تخت‌های دونفره‌ی خود، شما را به اوایل قرن نوزدهم رهسپار می‌کند. این هتل یک باغچه‌ی زیبا نیز دارد که می‌توانید در آن بعد از یک روز طولانی به استراحت بپردازید.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

هتل تراکارت (Trakart Hotel)

این هتل آرام که یک خانواده صاحب آن هستند و آن را می‌گردانند، سوییت‌های تک‌نفره و اتاق‌های دونفره دارد. اگر قصد دارید از هیاهوی شهر به دور باشید، در هتل «تراکارت» اقامت کنید. همچنین، این هتل نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی است. اگر هم قصد ملحق شدن به هیاهوی شهر را داشتید، می‌توانید از روی پل «رودخانه‌ی ماریتسا» عبور کرده و بعد از ده دقیقه آنجا باشید.

هتل های ارزان پلودیو
هتل های ارزان پلودیو

هتل دافی (Dafi Hotel)

اگر می‌خواهید به مرکز شهر نزدیک باشید و در عین حال نمی‌خواهید صدای میهمانی‌های شبانه شما را آزار دهد، بهترین گزینه برای شما «هتل دافی» است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا است و منطقه‌ی پیاده‌روی معروف شهر از جلوی درب ورودی هتل شروع می‌شود. همچنین، اکثر جاذبه‌های دیدنی شهر تنها در چند قدمی شما قرار دارند.

هتل های ارزان پلودیو


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *