تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

۴ هتل اقتصادی و باکیفیت مشهد برای یک سفر ارزان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل های اقتصادی مشهد

سفر به مشهد یکی از آن سفرهایی است که بسیاری مایل به تجربه آن هستند. زیارت حرم امام رضا، بازارهای جذاب، امکان تاریخی متنوع، رستوران‌ هایی با غذای لذیذ و البته طبیعتی جذاب مشهد را به یکی از قطب‌ های گردشگری ایران بدل کرده است.

با این همه دغدغه بسیاری این است که چطور می‌توانند سفری ارزان‌ تر به مشهد داشته باشند، آن هم سفری که بخش بزرگی از هزینه آن به اقامات و اسکان مسافرین اختصاص دارد. شاید فکر کنید تنها گزینه‌ ای پیش روی شما برای سفر به مشهد هتل‌ های اقتصادی هستند، اما اینطور نیست. طیف گسترده‌ای از هتل‌ ها و هتل آپارتمان‌های خوش قیمت هم پیش روی شما قرار دارند.  البته باید بدانید هتل‌های لاکچری مشهد هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و نباید از آن‌ها غافل شد.

هتل های اقتصادی مشهد

از هتل آپارتمان تا هتل‌ های سه ستاره

هتل آپارتمان‌ها (یک الی دو ستاره): این هتل‌ها بیشتر به صورت آپارتمان های سه الی چهار طبقه هستند و معمولا در نزدیکی مراکز توریستی و ارزان قیمت مشهد قرار گرفته اند. با وجود نزدیکی آنها به مراکز اصلی شهر، به دلیل خدمات دهی سطح پایین آنها نسبت به هتل‌های معروف مشهد، قیمت آنها مناسب‌تر است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برخی فکر می‌کنند این هتل‌ها وضعیت بهداشتی خوبی ندارند، اما این تصور اشتباه است. بر خلاف تصور عموم، اتاق های این هتل‌ها به طور معمول تمیز است. پس چرا قیمت آن‌ها پایین است؟ چون برخی خدمات از محوطه هتل و به خصوص داخل اتاق‌ها از مجموعه خدمات هتل آپارتمان‌ها حذف شده است. مثلا برخی از این هتل‌ها رستوران یا مستخدم در حین اقامت، ندارند. همچنین برای چیدمان اتاق‌ها از لوازم لوکس استفاده نشده است. البته برخی خدمات حذف شده در صورت پرداخت هزینه اضافی، قابل دریافت هستند.

هتل آپارتمان قصر خورشید

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد هتلی مرتب و تمیز است که سال 1386 افتتاح شد. این آپارتمان با ساختمانی 5 طبقه دارای 20 واحد اقامتی است. این هتل آپارتمان تمیز، مرتب و رازان است، اما برای کسانی که می‌خواهند در فاصله‌ی نزدیک به حرم امام رضا (ع) اقامت داشته باشند اصلاً پیشنهاد نمی‌شود چون با فاصله دو کیلومتری نیاز به ماشین شخصی دارد.

به گفته مهمانان هتل،‌ هتل آپارتمان قصر خورشید بسیار تمیز است. برای رزرو هتل قصر خورشید مشهد می‌توانید از بین گزینه‌هایی همچون سوئیت یک تخته، سوئیت دو تخته، آپارتمان یک خوابه دو تخته،‌ آپارتمان یک خوابه سه تخته،‌ آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نکته مهم این مجموعه قیمت رزرو بسیار ارزان استو همین قیمت کم و خدمات مناسب، باعث محبوبیت این هتل آپارتمان در میان مسافران شده است. با وجود فاصله از حرم امام رضا این هتل آپارتمان به حمام مهدی قلی‌بیک، گنبد سبز، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه شیخ بهایی، و مسجد ۷۲ و آرامگاه فردوسی نزدیک است.

هتل آپارتمان پرهام

اگر دنبال هتلی ارزان و نزدیک به حرم امام رضا هستید هتل پرهام مشهد از جمله هتل‌های مناسب برای شما است.

هتل آپارتمان پرهام مشهد در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. همانطور که گفته شد مزیت مهم این هتل فاصله کمتر از ۱۲ دقیقه‌ای آن با حرم مطهر رضوی است. دسترسی مناسب و راحتی به بازارها و مجتمع تجاری مشهد به ویژه بازار رضا از دیگر مزایای هتل پرهام است

هتل آپارتمان پرهام مشهد در مجموع ۱۶ واحد اقامتی دارد. برای رزرو هتل پرهام مشهد به صورت آنلاین، می‌توانید با توجه به تعداد همراهان و بودجه خود، از آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه هتل با ظرفیت‌های مختلف برای اسکان ۱ تا ۵ نفر دست به انتخاب بزنید.

قیمت رزرو هتل پرهام مشهد متوسط است و برای کسانی که گروهی سفر می‌کنند، کاملا مقرون به صرفه است. به جز این در بیشتر زمان‌های سال شاهد تخفیف‌های مختلفی در این هتل هستیم.

هتل های اقتصادی مشهد

هتل قدس

اگر می‌خواهید به جای هتل آپارتمان هتلی ارزان و حرفه‌ای را انتخاب کنید هتل قدس مشهد گزینه مناسبی برای شما است.

هتل قدس مشهد‌ یکی از هتل های دو ستاره مشهد است که بسیار به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک است. در واقع بخشی از شهرت این هتل مدیون این است که درست روبروی باب‌الجواد قرار گرفته است. امکانات این هتل از لحاظ خدمات رفاهی مناسب است. این هتل در کنار خدمات مناسب خود کادری حرفه‌ای و مجرب هم دارد. شما برای اقامت در هتل قدس مشهد گزینه‌هایی همچون اتاق دو تخته و اتاق سه تخته را پیش روی خود دارید. به طور طبیعی امکان اضافه کردن تخت هم وجود دارد.

قیمت رزرو هتل قدس مشهد به ارزانی هتل آپارتمان‌ها نیست و کمی بیشتر است. با این همه قیمت متوسط این هتل تقریبا برای بودجه هر مسافری،‌ متناسب است. هتل قدس مشهد به عنوان نزدیک­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا به حرم رضوی شناخته می‌شود. به جز این، این هتل به بازار رضا،‌ مجتمع تجاری زیست خاور و مجتمع تجاری الماس شرق نیز نزدیک است.

هتل های اقتصادی مشهد

هتل میامی

هتل میامی مشهد از خوش قیمت‌ ترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که به حرم رضوی نیز بسیار نزدیک است. این هتل بسیار زیباست و از خدمات رفاهی و خدماتی مناسبی بهره می‌برد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و از جمله هتل‌های نوساز مشهد است.

هتل میامی ‌در ساختمانی 5 طبقه‌ قرار و با مجموع، 39 اتاق میزبان زائران و گردشگران است. شما در هتل میامی مشهد گزینه‌هایی همچون‌ اتاق دو تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق دو تخته دبل VIP و اتاق دو تخته دبل VIP فولبرد انتخاب دارید.

باید بدانید که که تمامی این اتاق‌ها، در انواع ساده و فول برد برای رزرو موجود هستند. قیمت رزرو هتل میامی مشهد، متوسط رو به بالا است، اما کمی دقت باعث می‌شود تا با تخفیف خوبی بتوانید اتاقی در این هتل رزرو کنید.

هتل میامی در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و به ورودی باب‌الرضا حرم مطهر بسیار نزدیک است. به جز حرم امام رضا، هتل میامی به مسجد گوهرشاد، خانه تاریخی توکلی، باغ خونی و خانه تاریخی داروغه نزدیک است.

هتل های اقتصادی مشهد


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *