تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, امارات, دبی

از بهترین هتل های دبی چقدر می دانید!؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین هتل های دبی

دبی در سراسر جهان به عنوان یکی از گران‌ترین، مجلل‌ ترین و شیک‌ترین شهرها شناخته می‌شود و سالانه ایرانیان زیادی به این شهر سفر می‌کنند. جدای از خرید و تفریح، اقامت در دبی هم یکی از جاذبه‌ های آن محسوب می‌شود. از سوئیت زیر آب در آتلانتیس گرفته تا تعطیلات رویایی در هتل آرمانی، همگی از جذابیت‌ های این شهر محسوب می‌شوند.

صحبت در مورد بهترین هتل های دبی کمی سخت است، زیرا شما با تعداد زیادی از هتل‌های بی‌نظیر روبه‌ رو هستید. ولی ما در این مطلب به معرفی تعدادی از هتل های خوب دبی می‌پردازیم که برخی از آنها برای ایرانیان نیز مقرون به‌صرفه هستند.

 لیست بهترین هتل های دبی

در این بخش 7 مورد از هتل های خوب در دبی را به شما معرفی می‎کنیم:

1. هتل برج العرب دبی

بدون شک اسم برج العرب را اکثر افراد شنیده‌اند، مخصوصا گردشگرانی که قصد سفر به دبی را دارند. این برج در سراسر جهان به دلیل طراحی فوق‌العاده بزرگ و امکانات رفاهی درجه یک خود شناخته می‌شود. در آن یک شورش مطلق از رنگ، طرح، تجملات آشکار و دکوراسیون جسورانه را مشاهده می‌کنیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل برج العرب نه تنها به عنوان بهترین هتل دبی، بلکه به عنوان مجلل‌ترین هتل جهان انتخاب شده است. این هتل 9 رستوران و بار و بیش از 200 سوئیت دوبلکس دارد و با رزرو آن می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی با رولزرویس، ساحل خصوصی و امکانات لوکس دیگر بهره‌مند شوید. همچنین بالاترین نسبت پرسنل به سوئیت در جهان را دارد، بنابراین تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

بهترین هتل های دبی

2. هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی اثر یک طراح مشهور ایتالیایی به نام جورجیو آرمانی است و تمام ویژگی‌های یک معماری ایتالیایی را در خود جای داده است. مهمانان با طاق‌های برنزی بلند که برای تکمیل معماری نمادین آن طراحی شده‌اند، به سمت لابی پذیرایی می‌شوند. با اقامت در هتل آرمانی شما فقط در یکی از بهترین هتل های جهان نیستید، بلکه در واقع در بلندترین ساختمان در کل جهان اقامت دارید. 160 اتاق شیک آن مطابق با سبک جورجیو آرمانی ساخته شده‌اند و بدون شک از دیدن آنها شگفت‌زده می‌شوید.

هر سه رستوران هتل در نوع خود فوق العاده هستند که در بین آنها رستوران Ristorante نسخه‌های عالی از غذاهای کلاسیک ایتالیایی را سرو می‌کند. این محل یکی از بهترین رستوران‌های در دبی محسوب می‌شود.

3. هتل آتلانتیس دبی

آتلانتیس که در نوک نخل جمیرا با شهرت جهانی قرار دارد، به خودی خود به یک مقصد گردشگری و به یکی از لوکس ترین هتل های دبی تبدیل شده است. در این هتل 1500 اتاق و 23 رستوران وجود دارند و دومین هتل بزرگ دبی به حساب می‌آید. داخل این هتل تم آبی رنگ دیده می‌شود و شما طرح‌های صدفی زیبا را در سرتاسر هتل می‌بینید.

در این هتل یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان قرار دارد و روزانه میزبان 65000 نفر است. با وجود سالن بولینگ و یک پارک آبی غول‌پیکر، شما اصلا بیکار نخواهید بود. البته برای خستگی در کردن هم می‌توانید در اسپای آن آرامش بگیرید و ریلکس کنید.

در رستوران‌های هتل سرآشپزی‌هایی به پخت و پز می‌پردازند که همگی در جهان درجه یک هستند. شما می‌توانید وارد سایت flytoday.ir شوید و پس از جستجوی هتل‌های دبی و مشخص کردن تاریخ اقامت خود، اتاق مورد نظرتان را به راحتی رزرو کنید.

4. هتل باب الشمس دبی

باب الشمس در سال 2004 افتتاح شد و با سبک عربی خود یکی از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران است. با ارائه اقامتگاه‌های لوکس برای ماجراجویان، ارزش آن را دارد که زود بیدار شوید و طلوع خورشید را از استخر زیبای این هتل تماشا کنید.

شب‌ها می‌توانید در آسمان مخملی سیاه آن ستاره‌های زیبا را ببینید. در رستوران الحدیره خوانندگان سنتی و نوازندگان طبل به اجرا می‌پردازند. مردم محلی عرب هم داستان‌های تاریخی را برای مسافران بازسازی می‌کنند.

بهترین هتل های دبی

5. هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

این هتل مجلل با الهام از عثمانی‌ها، واقع در هلال غربی نخل جمیرا، تجربه‌ای لوکس را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. کافیست فقط چند دقیقه آنجا باشید تا از دیدن آب‌های یاقوت کبود و ساحل طلایی خلیج عربی، لذت ببرید. در 9 رستوران این هتل، غذاهای هندی و لبنانی ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید در اسپای هتل که دارای بزرگترین حمام ترکی در خاورمیانه است، استراحت کنید و کمی از مشکلات زندگی مدرن دور باشید.

6. هتل استودیو وان دبی

هتل 4 ستاره استودیو وان با طیف وسیعی از انتخاب‌های اقامتی متناسب با هر بودجه و سلیقه، یکی از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. این هتل زیبا، تمیز، روشن و دلباز، برای خانواده‌ها و مسافرانی که به بودجه خود اهمیت می‌دهند، ایده آل است.

 در هتل استودیو وان پارکینگ خصوصی، رستورانی وسوسه‌انگیز، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز، سرویس اتاق و تراس با فضایی دلباز وجود دارند. همچنین شامل یک استخر روباز، پذیرش 24 ساعته و وای فای موجود است تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه‌های اقامت شما مورد توجه قرار می‌گیرند.

7. هتل آپارتمان میلینیوم اکسکلوسیو مونت رز

این هتل آپارتمان 3 ستاره، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است و نشان می‌دهد برای اقامت در دبی نیاز نیست پول زیادی خرج کنید. هتل آپارتمان میلینیوم در یکی از جدیدترین حومه‌های دبی واقع شده است، اما تنها 15 دقیقه با مراکز خرید امارات فاصله دارد. تمامی اتاق‌ها روشن و جادار هستند و امکان مورد نیاز مثل تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و … در آنها قرار دارند تا احساس راحتی داشته باشید.

 این مجموعه لوکس پذیرش 24 ساعته دارد و شما می‌توانید از باشگاه ورزشی پیشرفته، استخر روی پشت بام و رستوران نیز استفاده کنید.

بهترین هتل های دبی

خرید بلیط هواپیمای دبی از فلای تودی

شما مسافران عزیز می‌توانید جهت رزرو بلیط تهران دبی، از طریق فلای تودی اقدام کنید. در این ‌سایت شرایطی فراهم شده است که شما بلیط خود را به صورت آنلاین و خیلی سریع تهیه کنید. همچنین می‌توانید بلیط را با قیمت ارزان ‌تر و با تخفیف نسبتا بیشتری بخرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پشتیبانی، با شماره 02142405000 تماس بگیرید.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *