تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


جهانگردی, معرفی هتل

۱۰ هتل برتر دیزنی در دنیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تجربه اقامتی رویایی در هتل های دیزنی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول شما را با هتل های دیزنی که جزء هتل های موضوعی و با چشم اندازی فوق العاده هستند آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید

در هر سن وسالی که باشید، تعطیلات بسیار پر اهمیت و لذت بخش است و زمانی است که بیشترین سفرها انجام می پذیرد. اگر قصد سفر به داخل از کشور را دارید می توانید بدون نگرانی با مراجعه به وب سایت iranhotelonline.com رزرو هتل خود را در هر ساعت از شبانه روز با گارانتی بهترین نرخ انجام دهید اما اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید می توان گفت دیزنی‌لندی برایتان یک تعطیلات رویایی‌ست. شما می‌توانید به هر یک از 12 پارک موضوعی یا تم‌ پارک دیزنی در شهرهای مختلف دنیا، از آناهایم گرفته تا شانگهای بروید و خود را غرق در برخی از معروف‌ترین انیمیشن‌های دنیا کنید. اما بهترین هتل برای اقامت کدام است؟

برای اینکه تجربه تعطیلات دیزنی‌لندی‌تان با بیرون آمدن از پارک به پایان نرسد، در هتل‌ های دیزنی اقامت کنید. این هتل‌ها با اتاق‌ های موضوعی، شخصیت‌های انیمیشنی، چشم‌اندازهای باورنکردنی و نزدیکی به جاذبه‌هایی که می‌خواهید از آنها دیدن کنید، بهترین هتل‌های دیزنی در سراسر دنیا هستند. با این هتل‌ها آشنا شوید و هوشمندانه سفر کنید.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

اولانی(Au’lani)، تفرجگاه و اسپای دیزنی

وجه تمایز هتل اولانی که در جزیره اوهایو واقع شده با بقیه هتل‌های دیزنی این است که در واقع این هتل در نزدیکی پارک موضوعی دیزنی نیست بلکه خود، یک جاذبه دیزنی‌لندی‌ست. شخصیت‌های دیزنی‌لندی متعددی همچون موآنا و اِستیچ(علاوه بر گروه میکی‌موس با لباس‌های هاوایی)، موجب سرگرمی و شادی شما در این هتل خواهند شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این هتل دیزنی‌لندیِ ساحلی با اسپایی با باغِ آب‌درمانی در فضای باز، زمین گلفی در مجاورت هتل و استخری به‌همراه ناحیه پاشش آب و سرسره آبی‌ای که اساساً آن را به یک پارک آبی تبدیل کرده است، با هر سلیقه‌ای سازگار است. بچه‌ها عاشق خانه ساحلی آنتی خواهند شد؛ کلاب کودکانی که با الهام‌گیری از انیمیشن موآنا مخصوص بچه‌های 3 تا 12ساله برای آشنایی با فرهنگ هاوایی از طریق بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف ساخته شده است.

تفرجگاه و اسپای باشکوه دیزنی در فلوریدا

این تفرجگاه باشکوه ویکتوریایی، بهترین گزینه‌های غذایی و مجهزترین اسپا را درمیان هتل‌های دیزنی‌لندی اورلاندو دارد و استخر و سرسره آبی بزرگی‎ را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، صرف غذا در رستوران ویکتوریا و آلبرت را از دست ندهید. شما هم می‌توانید میزی با سرویس کلاسیک رزرو کنید و هم می‌توانید به آشپزخانه بروید و غذایی 10 قسمتی را سر میز سرآشپز میل کنید. اگر اینها نیز آن‌طور که باید نظرتان را جلب نمی‌کنند می‌توانید به لابی بروید و از موسیقی زنده انیمیشن‌های دیزنی با سبک‌های جاز، ضربی، رگتایم و کلاسیک که توسط ارکستر نواخته می‌شود لذت ببرید.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل دیزنی‌ لند

در شهر آناهایم واقع در ایالت کالیفرنیا می‌توانید در هتل دیزنی‌لند تجربه‌ای کلاسیک از دیزنی داشته باشید.

این هتل با اتاق‌های به‌روز خود و سوئیت‌های موضوعی از تم دزدان دریایی گرفته تا پرنسس‌ها، گزینه مناسبی برای کسانی‌ست که به‌دنبال سفری خاص و استثنایی به دیزنی‌لند هستند. مهم‌ترین ویژگی این هتل نزدیکی آن به پارک است. این هتل درست در کنار پارک قرار گرفته و مهمانانی که بلیط معتبر دارند می‌توانند از مزیت اقامت در هتل استفاده کنند و 1 ساعت پیش از بازگشایی پارک به روی عموم، وارد آنجا شوند. پس از اینکه گردش‌تان در پارک تمام شد می‌توانید آلاچیقی اجاره کنید و در کنار استخر ریلکس کنید و یا اینکه در مرکز خرید داون‌تاون دیزنی بگردید.

توجه: طبق سایت دیزنی، محوطه استخر هتل دیزنی‌لند از 7 ژانویه الی مه 2019 جهت انجام عملیات بازسازی تعطیل خواهد بود.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل میراکوستا در پارک دیزنی‌ سی توکیو

محبوبیت هتل میراکوستا که واقع در پارک دیزنی‌سی در شهر توکیوست، تنها دسترسی راحت آن به پارک نیست بلکه اصلی‌ترین دلیل محبوبیت میراکوستا در میان گردشگران، معماری خیره‌کننده آن با الهام‌گیری از سبک ایتالیایی‌ست. این هتل که از سه بخش مجزا با الهام‌گیری از 3 منطقه توسکانی، ونیز و پورتو پارادیسو تشکیل شده، مانند تکه‌ای کوچک از ایتالیا در کشور ژاپن است. میراکوستا با 502 اتاق تازه بازسازی‌شده و یک استخر سرپوشیده که شبیه به حمام اختصاصی امپراتوران روم است، یک گرندهتل در قلب پارک دیزنی‌ست. این هتل با اتاق‌هایی با چشم‌انداز کانال پالازو و استخر ونیزیا- بعضی از اتاق‌های هتل تراس اختصاصی خود را دارند که از آنجا می‌توانید منظره فوق‌العاده بیرون را تماشا کنید-یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دیزنی در دنیاست.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل دیزنی‌ لند پاریس

این هتل 5ستاره که در نزدیکی دیزنی‌لند پاریس، در شهر چِسی که با ماشین 1 ساعت با پاریس فاصله دارد قرار گرفته در هنگامی که می‌خواهید از پارک دیدن کنید بهترین مکان برای کمپینگ است. طراحی مجلل و امکانات رفاهی خاصی مانند حمام بخار و سونا، استخر سرپوشیده و امکانات مخصوص کودکان، این هتل را به یک هتل لوکس و کلاسیک اروپایی تبدیل کرده و حضور شخصیت‌های انیمیشن‌های دیزنی در هنگام صرف صبحانه آن را به گزینه‌ای ایده‌آل و خاص در سفر به دیزنی‌لند پاریس بدل کرده است.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل قلمرو حیوانات دیزنی

با اقامت در این هتل که در اورلاندو واقع شده می‌توانید یک تعطیلات آفریقایی لوکس را تجربه کنید و در محیطی که با بیش از 30 گونه از حیوانات آفریقایی مانند گور خر، غزال و فلامینگو در زمینی 17 هکتاری احاطه شده استراحت نمایید. در این هتل دیزنی امکانات تفریحی متعددی از جمله زمین بازی، استخری بزرگ و سینمایی در فضای باز که با تمرکز بر نیازهای کودکان ساخته شده‌اند خواهید داشت. ولی بزرگ‌ترین سرگرمی برای تمامی اعضای خانواده علاقه‌مند به حیوانات، تماشای آنها از پنجره اتاق‌شان خواهد بود. خانواده‌های پرجمعیت‌تر می‌توانند در ویلاهای باشکوهی که در کیدانی ویلِیج یا جامبو هاوس واقع شده‌اند، اقامت کنند.

تا بیست و چهارم مارس 2019: از پکیج سان اَند فان دیزنی بهره‌مند شوید و تا 30 درصد برای اقامت در کیدانی و جامبو هاوس تخفیف بگیرید.

 

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل دیزنی‌لند هنگ کنگ

این هتل که با الهام‌گیری‌ از کاخ‌های ویکتوریایی ساخته شده و هزارتویی پرچینی به‌شکل میکی‌موس مکمل آن است، کاخی لوکس در دیزنی‌لند هنگ کنگ است. اگر توان پرداخت هزینه سوئیت موضوعی را ندارید اما می‌خواهید این سفر را برای فرزندتان به‌یادماندنی کنید، می‌توانید از پکیج تزئینات اتاق با تم‌های مختلف استفاده کنید و کمی حال و هوای فستیوالی به اتاق بدهید. علاوه بر اینکه با اقامت در این هتل به پارک دیزنی نزدیک خواهید بود، می‌توانید از فعالیت‌های سرگرم‌کننده بسیاری نظیر کلاس تای‌چی زیر نظر استاد گوفی نیز لذت ببرید. در مناسبت‌های خاص به بهترین رستوران هتل یعنی کریستال لوتوس بروید و دیم سام(نوعی غذای چینی) را به شکل شخصیت‌های محبوبتان سفارش دهید و با 4 سبک اصلی آشپزی چینی آشنا شوید.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

تفرجگاه هنر انیمیشن دیزنی

برای شکوفایی خلاقیت ذاتی هر کودک علاقه‌مند به هنر، هیچ جایی بهتر از هتل هنر انیمیشن دیزنی نیست. علاوه بر لابی‌ای که با طراحی‌های زیبا و ماهرانه تزئین شده است، این هتل فضاهای زیبای دیگری نیز دارد که سوژه‌ای فوق‌العاده برای عکاسی هستند. این هتل بزرگ‌ترین استخر دیزنی را دارد که با الهام‌گیری از انیمیشن در جستجوی نمو ساخته شده و دارای بلندگوهایی در زیر آب است. سیستم حمل ونقل مناسب این هتل دیزنی امکاناتی نظیر حمل و نقل رایگان، تحویل چمدان‌ها از فرودگاه اورلاندو و سرویس رایگان به پارک را در اختیارتان قرار خواهد داد. علاوه بر سرگرمی‌های داخل هتل، امکانات ورزشی تفریحی دیگری نیز که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید، پیاده‌روی در مسیر 1 کیلومتری، زمین بازی و سینمای فضای باز 24ساعته است.

تا بیست و چهارم مارس 2019:  از پکیج سان اَند فان دیزنی بهره‌مند شوید و تا 20 درصد برای اقامت تفرجگاه هنر انیمیشن دیزنی تخفیف بگیرید.

توجه: طبق اطلاعیه‌ای در وب‌سایت دیزنی، استخر بیگ بلو از پائیز 2020 به‌دلیل انجام عملیات بازسازی قابل استفاده نخواهد بود.

 

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

هتل داستان اسباب‌بازی در شانگهای

اگر داستان اسباب‌بازی انیمیشن محبوبتان است، فرصت اقامت در هتل داستان اسباب‌بازیِ شانگهای را از دست ندهید. این هتل نه تنها با اسباب‌بازی‌های نمادینی مانند صفحه لمسی برای طراحی و پاتختی‌ای به‌شکل مکعب روبیک، تزئین شده، بلکه اتاق‌های بازی مجهزی نیز برای بچه‌های بین 2 تا 12 سال همراه با اسلایدها و اسباب‌بازی‌های انیمیشن داستان اسباب‌بازی نیز دارد. همچنین مهمانان این هتل، در ورود به دیزنی‌لند شانگهای اولویت دارند و پیاده می‌توانند به مراکز خرید و رستوران‌های دیزنی‌تاون بروند.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی

تفرجگاه چهارفصل دیزنی ورلد اورلاندو

اگر فکر می‌کنید می‌خواهید کمی به‌دور از هر چیزی با نشان دیزنی باشید در این هتل که با پارک نیز فاصله کمی دارد اقامت کنید. اگرچه این هتل یک تفرجگاه رسمی دیزنی نیست ولی مراسمی با تم دیزنی در اتاق هتل، صبحانه همراه با شخصیت‌های دیزنی و ورود به پارک یک ساعت قبل از بازگشایی به روی عموم و ترک آن 1 ساعت بعد از تعطیل شدن از مزایایی‌ست که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه بر ناحیه پاشش آب پارک آبی با طراحی‌ای باشکوه، رودخانه آرام پارک آبی و سینماهای اطراف استخر، این هتل سرگرمی‌های متعددی برای کودکان و همچنین سرگرمی‌های بسیاری برای بزرگسالان از اسپا گرفته تا استخر مخصوص بزرگسالان و زمین گلف ترَنکوییلو دارد.

هتل های دیزنی
هتل های دیزنی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *