تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کیش

بهترین هتل های کیش با تخفیف ویژه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین هتل های کیش

جزیره مرجانی کیش با برخورداری از جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی متنوعی که دارد سالانه گردشگران زیادی را از داخل و خارج از ایران به سمت خود جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین دل‌ نگرانی‌ ها هنگام برنامه ریزی برای سفر به این جزیره شگفت‌ انگیز رزرو هتل و خرید بلیط ارزان کیش است. چرا که رزرو ارزان هتل و پرواز تاثیر بسزایی در مدریت هزینه‎‌ های سفر دارد. جزیره کیش دارای مراکز اقامتی متنوع و متعددی بوده، از این رو پاسخگوی هر نوع سلیقه و بودجه‌ای است. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل های کیش را که با تخفیفات ویژه‌ای همراه هستند برایتان معرفی کنیم تا در انتخابتان سردرگم نشوید و سفری لذت‌بخش را به این جزیره دوست‌داشتنی تجربه کنید.

بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های لوکس کیش با تخفیف ویژه

هتل داریوش کیش

یکی از معروف‌ ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های ایران هتل داریوش کیش است که با معماری منحصربه‌فرد و الهام گرفته از ایران باستان و تخت جمشید چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. این هتل در سال 1382 توسط ماهرترین معماران ایرانی بنا نهاده شد از این رو رزرو هتل داریوش کیش و اقامت در آن قطعا تجربه‌ای فوق‌العاده برای مسافران خواهد بود. این هتل در مرکز جزیره واقع شده است و دسترسی آسانی به مراکز خرید، سواحل مرجانی جزیره و دیدنی‌های کیش دارد.

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش که در شمال غربی جزیره در منطقه ای بکر بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ترنج کیش که اولین هتل دریایی ایران نیز به حساب می‌آید شباهت زیادی به هتل‌های مالدیو دارد. اگر طرفدار اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل هستید، هتل دریایی ترنج کیش همان گزینه ایده‌آلی است که در سفر به کیش انتظارش را دارید. هتل ترنج دارای سوییت‌هایی با کف شیشه‌ای است که روی دریای خلیج فارس قرار گرفته و آنها را با اسکله‌های چوبی به هم متصل کرده‌اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بهترین هتل های کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره زیبای کیش هتل مارینا پارک بوده که با نمای بسیار باشکوه و موقعیت عالی در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس مورد توجه گردشگران واقع شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل داشتن ساحل اختصاصی بوده که با انواع مختلف تفریحات آبی برای مسافران همچون پاراسل، جت اسکی، قایق سواری و … میزبان گردشگران جزیره است. معماری ساختمان این هتل در کنار طبیعت بکر و چشم‌نواز نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ هتلی نوساز در جزیره کیش است که از سال 1397 شروع به کار کرده تا اقامتی متفاوت را برای گردشگران جزیره رقم بزند. این هتل لوکس پنج ستاره با ارائه امکانات و تجهیزات بسیار با کیفیت همواره مورد توجه مسافران جزیره بوده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه واقع شده که دارای 178 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است. پرسنل خوش برخورد این مجموعه همواره آماده پذیرایی از گردشگران جزیره هستند.

بهترین هتل های اقتصادی کیش با تخفیف ویژه

هتل رُیان قائم کیش

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش هتل ریان قائم کیش است که شروع فعالیت آن به سال 1376 باز می‌گردد. این هتل با هدف ارائه خدمات بهتر و تجهیز کردن امکانات هتل در سال 1397 مورد بازسازی کامل قرار گرفت. موقعیت مکانی خوب هتل به گونه‌ای است که مسافران با کمی پیاده‌روی می‌توانند خود را به ساحل برسانند و از تفریحات موجود در اسکله تفریحی قدیمی کیش لذت را ببرند.

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل‌های باسابقه سه ستاره جزیره هتل پارسیان کیش است که شروع فعالیت آن به سال 1374 برمی‌گردد و آخرین بار در سال 1395 جهت ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. امکانات و خدمات مناسب این هتل، موقعیت مکانی ایده‌آل در مرکز شهر کیش و در نزدیکی بازار محبوب زیتون، پرسنل کارآزموده و خوش برخورد این مجموعه و قیمت مناسب آن همه در کنار هم باعث شده‌اند تا هتل پارسیان در گروه بهترین هتل های کیش قرار بگیرد.

بهترین هتل های کیش

هتل گلدیس کیش

یکی از هتل های سه ستاره و معروف جزیره کیش هتل گلدیس کیش است که در سال 1354 فعالیت خود را شروع کرده و در سال 1395 آخرین بازسازی آن انجام شده است. این هتل نسبت به خدمات و امکانات خوبی که در اختیار گردشگران و مهمانان خود قرار می‌هد قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث دسترسی آسان مسافران به مراکز تفریحی و تجاری جزیره شده است.

رزرو هتل کیش با بهترین قیمت

برای رزرو هتل های کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید. برخی از هتل‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات اختصاصی و … نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند.

 برای تجربه رزروی آسان و مطمئن کافیست به سایت فلای تودی مراجعه کرده و به قسمت سرچ هتل داخلی بروید. مقصد کیش و تاریخ مدنظر را وارد کرده و بعد کلید جستجو را بزنید تا لیست کاملی از هتل های جزیره کیش به همراه قیمت و امکانات برایتان به نمایش درآید. در این صفحه، هتل های جزیره کیش از ارزان ترین و به گران ترین مرتب شده‌اند تا مخاطب بتواند به راحتی گزینه‌های مناسب خود را پیدا کند. همچنین می‌توان به کمک فیلترهای خوبی که سایت در اختیار او قرار می‌دهد نوع نیاز خود را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی، امکاناتی که از هتل انتظار دارد، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح کیش را انتخاب کند تا هتلی متناسب با سلیقه‌اش نمایش داده شود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *