تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل هلیا کیش

در این مقاله از معرفی هتل ها یکی از هتل های بسیار محبوب کیش یعنی هتل هلیا کیش را معرفی خواهیم کرد و به بررسی امکانات و ویژگی های این هتل می پردازیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل هلیا کیش یکی از هتل های سه ستاره بی نظیر کیش است که در میان دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشد.

هتل هلیا کیش
هتل هلیا کیش

از ورودی هتل که به داخل بروید؛ محوطه ای سبز را پیش رو دارید که با نیمکت ها و میز و صندلی های چوبی و نیز آب نماهایی زیبا مزین شده. محیطی دل انگیز که برای داشتن یک عصر خوب و یک صبح بانشاط بسیار مناسب است. شما می توانید در این فضا از سرویس کافی شاپ استفاده کنید و یک گپ صمیمی و دوستانه باهمراهانتان داشته باشید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در داخل ساختمان نخستین چیزی که می بینید لابی هتل با مبلمانی راحت است. این لابی کافی شاپی دارد که به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شماست. غیر از کافی شاپ، هتل، سالن پذیرایی دیگری نیز دارد. یک رستوران با نورپردازی زیبا که صبحانه را با بوفه ای کامل ارائه کرده و در قول نهار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی پخت می کند. علاوه بر این هتل هلیا یک چایخانه سنتی به نام سارا دارد که با چایی و انواع قلیان به استقبال مهمانانش می رود.

در این هتل در اتاق هایی دو تا پنج تخته استراحت می کنید. واحدهایی که کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز را برای شما در نظر گرفته از جمله اینترنت پرسرعت رایگان و مینی بار و …

هتل هلیا کیش
هتل هلیا کیش

از موقعیت خوب هتل هلیا هر چه بگوییم کم گفتیم. در چند قدمی دریا و زیبایی هایش، در نزدیکی پلاژ آقایان و خانم ها، زمین بازی، اسکله قایق سواری، پیست دوچرخه سواری و مجتمع ورزشی، تفریحی و کیبل اسکی. در کل تمام چیزی که از سفر به کیش و دریایش انتظار دارید با این موقعیت هتل هلیا خواهید داشت. در صورتی که به سوی چپ هتل بروید. به اسکله بزرگ تفریحی کیش می رسید که امکانات زیادی را برای مهیج ساختن شما دارد. در صورتی که از انگیزه های اصلی تان در سفر به کیش خرید است. با نگاهی به موقعیت هتل هلیا در نقشه، می بینید که با اقامت در اینجا درست روبروی بازار زیتون قرار می گیرید و کمی جلوتر بازارچه های هنرهای ایرانی را پیش رو دارید. هم چنین از اینجا در فاصله کمی از بازار پانیذ و نیز مرکز تجاری کیش هستید.

پس در صورتی که شما هم مثل اکثر مسافران کیش انگیزه دریا و خرید دارید حتماً روی این گزینه 4 ستاره فکر کنید.

هتل هلیا کیش هتلی بازسازی شده و شیک در موقعیتی عالی در جزیره ی زیبای کیش نزدیک به بازارها و ساحل قرار دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *