تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
معرفی هتل

هتل پارسیان آزادی تهران + امکانات و توضیحات کامل 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل پارسیان

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های محبوب به نام هتل پارسیان آزادی تهران که جزء هتل های 5 ستاره شهر تهران می باشد سخن خواهیم گفت پس اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر با این هتل 5 ستاره و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار میدهد آشنا شوید

هدف هتل پارسیان آزادی تهران از آغاز تا کنون ، ارائه خدمات پنج ستاره به میهمانانی است که می خواهند چنین خدماتی را تجربه کرده و ازلذت احترام سنتی ایرانیان به میهمان برخوردار شوند. بنابراین به محض اینکه وارد این هتل شوید در جایگاه رفیع پنج ستاره بودن قرار خواهید گرفت و این هتل تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا لبخند رضایت را بر لبانتان بنشاند. هتل پارسیان آزادی تا کنون میزبان مهمانی همچون : بان کی مون ، کوفی عنان ، کاترین اشتون ، خاویر سولانا ، ریاست جمهوری ونزوئلا ، ماهاتیر محمد ، نخست وزیر هندوستان ،زیگمار گابریل معاون صدر اعظم و وزیر اقتصادآلمان ،رئیس جمهور اتریش ،سپ بلاتر رئیس فیفا ،طالب الرفاعی (رئیس سازمان جهانی جهانگردی)،نخست وزیر بنگلادش، نخست وزیر اندونزی ،تیم آث میلان،تیم ملی فوتبال، برایان تریسی ، کیتارو وشهداد روحانی و پروفسور سمیعی و مشاهیر بسیاری بوده است .

هتل پارسیان آزادی تهرانهتل پارسیان آزادی در مجاورت کوهپایه رشته کوه البرز و نقطه تلاقی شاهراه های اصلی از نظر دسترسی در بهترین شرایط قرار دارد و میهمانانش را از این نظر آسوده خاطر می سازد . این هتل همسایه ی نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و جاذبه های گردشگری تهران همچون مجموعه تاریخی سعد آباد ، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران است و به میهمانانش اجازه دسترسی آسان به این مراکز را می دهد. از نظر تنوع اتاق نیزبا ۴۷۵ اتاق و شش گونه مختلف ، به میهمانان خود قدرت انتخاب می دهد تا از میان اتاق سینگل،توئین،دبل وسوئیت جونیور،رویال،دوبلکس و پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین یکی را برگزیند.به اینها رستوران ایرانی -فرنگی در طبقه ۲۶ ، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران ژاپنی کنزو، رستوران ایرانی ممد استیک و شش سالن چند منظوره مختلف ،با ظرفیت های متفاوت (از ۵۰ تا۵۰۰ نفر) را بیفزائید که این هتل برای میهمانانش تدارک دیده تا تمامی جلسات،همایش و ضیافت هایشان را پوشش دهد. هتل از سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی BMS بهره می برد و هشدارهایی درباره شست و شوی ملحفه ها و مصرف بهینه آب در تمامی اتاق ها نصب کرده وبه عنوان هتلی دوستدار محیط زیست نخستین هتل سبز ایران است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پارسیان آزادی تهران
پارسیان آزادی تهران

آدرس : تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین هتل پارسیان آزادی تهران


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *