تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
سنگاپور, معرفی هتل

آشنایی با هتل پارک رویال سنگاپور | PARKROYAL COLLECTION Pickering 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل پارک رویال سنگاپور

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با هتل پارک رویال سنگاپور آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور با معماری عجیب و غریب اش در قلب شهر شیرها واقع شده و یکی از بهترین هتل های سنگاپور در محله چینی ها به شمار می‌آید.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ با محیط زیست سازگار بوده و اقامتی منحصر به فرد در منطقه تجاری مرکزی سنگاپور ارائه می‌دهد. این هتل به مرکز میراث چینی نزدیک بوده و معبد سری ماریامان به عنوان قدیمی‌ترین معبد موجود در سنگاپور در 400 متری آن واقع شده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

هتل پنج ستاره و با شکوه پارک رویال آن پیکرینگ واقع در مجاورت ایستگاه اِم آر تی چاینا تان همراه با ارائه خدمات میهمان نوازی فوق مدرن یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در شهر زیبای سنگاپور می باشد.

از ویژگی های بارز این هتل اتاق ها و سوئیت های بسیار مجهزش همراه با چشم انداز وصف نشدنی به شهر و استخر اشاره کرد. مرکز سلامتی بسیار مجهز و لوکس این هتل همراه با استخر، باشگاه بدنسازی و باغ پیاده روی 300 متری همگی از عواملی هستند که مانند آهنربا در جذب میهمانان عمل می کنند.هتل پارک رویال سنگاپور

چنانچه برای انجام فعالیت های کاری به شهر سنگاپور سفر می کنید این هتل با دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و ارائه مرکز کسب و کار بسیار مجهز قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل در منطقه جغرافیایی بسیار مناسب و دقیقاً روبروی پارک هونگ لیم قرار گرفته و فقط چند دقیقه با مراکز کسب و کار کلیدی و مناطق سرگرم کننده اصلی مانند چاینا تان، اسکله کلارک و 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی چانگ فاصله دارد.

این هتل چند طبقه، با یک طراحی منحصر به فرد و پوشیده شده از شاخ و برگ های سبز رنگ می باشد.

پارک رویال آن پیکرینگ با ۳۶۷ اتاق، اولین هتل در باغ سنگاپور به شمار می‌آید که شامل ۱۵ هزار متر مربع فضای سبز (۵۰ گونه مختلف از گیاهان)، متشکل از باغ‌های طبیعی در طبقات بالای هتل، آبشارها و دیوارهای مزین به گلدان و گیاه، می‌شود. دیوارهایی که بیش از دو برابر کل منطقه زمینی هتل را تشکیل می‌دهند و در مقیاس بی سابقه‌ای در مرکز شهر ساخته شده‌اند.هتل پارک رویال سنگاپور

گونه‌های گیاهان در این هتل اعم از درختان سایه‌دار (shade trees)، نخل‌های بلند، گل‌های مختلف، درختچه‌های پربرگ و پیچک‌های آویزان در تمام دیوارها، تنوع زیستی شهر را تقویت می‌کنند.

فضای سبز وسیع، گرما را به خود جذب و برای سطوح گرم، ایجاد سایه می‌کند، فرآیند تعرق (یکی از تولیدات جانبی عمل فتوسنتز) را افزایش می‌دهد و در نهایت به بهبود کیفیت هوا منجر می‌شود.

باغ‌های معلق (باغ‌های آسمانی) این هتل، به فاصله چهار طبقه از یکدیگر قرار دارند و در ترکیب با فضای سبز پارک مجاور هتل، هارمونی فوق‌العاده‌ای را پدید می‌آورند. نکته جالب توجه در طراحی هتل پارک رویال، تعبیه استخرهایی در طبقات مابین باغ‌های معلق است تا بدین ترتیب تمامی واحدهای اقامتی این هتل با دیدی شمالی، از چشم‌اندازی فوق‌العاده (باغ‌های معلق و یا استخر) بهره‌مند شوند.

پیرو همین منطق، تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی در ضلع جنوبی طبقات جانمایی شده‌اند. از طرفی باغ‌های معلق با ایفای نقش به عنوان پرده‌هایی طبیعی، مانع نفوذ نور و گرمای شدید به داخل واحدها می‌شوند و بدین ترتیب آنها را از هرگونه پرده‌ای بی‌نیاز می‌کنند. این امر علاوه بر بهره‌مند ساختن واحدها از نور طبیعی، امکان بهره‌مندی از چشم‌انداز موجود در تمامی ساعات شبانه روز را فراهم می‌آورد.هتل پارک رویال سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *