تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل کیانا مشهد

در این مقاله از قسمت معرفی هتل در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با یکی از هتل های مشهد آشنا کنیم. این جای دیدنی که هتل کیانا نام دارد یکی از هتل های معروف مشهد می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل چهار ستاره کیانا مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس شهر می باشد که در سال 1391 آغاز به فعالیت نموده است.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این هتل با لابی و اتاق هایی با چیدمان شیک و مرتب، از جمله هتل هایی می باشد که با فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر رضوی در خیابان امام رضا قرار گرفته است. این هتل در 7 طبقه و 110 واحد اقامتی با پرسنل مجرب و آموزش دیده، آماده پذیرایی از شما عزیزان و زائران گرانقدر امام رضا (علیه السلام) می باشد.

هتل کیانا در خیابان امام رضا 2 واقع می باشد. این هتل در فاصله 500 متری از حرم مطهّر رضوی قرار دارد. پروژه ساخت هتل کیانا در سال 1391 و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته میهمانان و زائران آن حضرت شروع شد.

هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد

این هتل دارای اتاق های دوتخته،سه تخته،کانکت،اتاق های یژه می باشد.اتاق های  دو تخته هتل کیانا دارای یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره می باشد و برای مناسب زوج های جوان می باشد.اتاق های سه تخته هتل کیانا دارای یک تخت دونفره و یک تخت سینگل می باشد.اتاق های کانکت هتل کیانا برای میهمانانی که بیش از سه نفر  هستد و یا دو خانواده هستند مناسب است و جهت سهوولت در رفت و آمد  با یک درب به هم متصل می شوند.آپارتمان های هتل کیانا  دارای یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور می باشد و دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.اتاق های ویژه هتل کیانا برای عروس دامادهایی که برای ماه عسل به مشهد می آیند  طراحی گردیده است و دارای یک اتاق خواب،اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز می باشد.

این هتل دارای دو رستوران برای پذیرایی از میهمانان می باشد.رستوران اغوان هتل کیانا در طبقه همکف هتل طراحی گردیده است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به طور منوی بوفه سلف سرویس  آماده  پذیرایی از میهانان می باشد.رستوران ارغوان هتل کیانا  در نیم طبقه هتل طراحی گردیده است و با سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی وفرنگی  به طور منو انتخابی  در اختیار میهمانان قرار می گرید.

هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد

از دیگر امکانات این هتل کافی شاپ و لمکده هتل می باشد.بعد از زیارت و خرید در مشهد می توانید  جهت استراحت سری به کافی شاپ هتل بزنید تا با نوشیدنی های سرد وگرم و عصرانه های خوشمزه خستگی از تنتان  خارج شود.هتل کیانا برای تفریح و کامل شدن  سفر شما مجموعه آبی بینظیری  در هتل  طراحی نموده است که میهمانان می توانند از استخر،سونا،جکوزی و ماساژ هتل همه روزه استفاده نمایند.هتل کیانا مشهد برای راحتی خرید سوغاتی در هتل فروشگاه هایی را طراحی نموده است میهمانان می توانند در کمترین  زمان با کیفیت ترین  سوغاتی ها را برای خانواده خود تهیه نمایند.سفر به مشهد و انتخاب هتل مناسب با کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه ی زائرین عزیز می باشد.

این هتل با اتاق های شیک و تمیز وامکاناتی فوق العاده و مسافت کوتاه  تا حرم رضوی همواره مورد استقبال  زائرین بوده است.

اتاق بازی کودکان، گیم نت، فضای سبز و اینترنت داخل لابی و اتاق ها و سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ همه و همه از امکانات دیگری است که اقامتتان را در هتل کیانا شیرین و لذت قسمت می کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۱

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *