تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای این کشور یعنی هتل گرند پارک اورچارد را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

هتل گرند پارک اورچارد در ساختمانی سمبلیک و در خیابان Orchard سنگاپور قرار دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار لوکس با درگاه ipod و نقاشی های دیواری بسیار هنرمندانه ای است و یکی از هتل های بسیار جذاب و محبوب و منحصر به فرد این کشور محسوب می شود.

هتل گرند پارک اورچارد مرکز خریدی به نام Knightsbridge را در مجاورت خود دارد. همچنین 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه های متروی Somerset و Orchard فاصله دارد. استودیوی بین المللی سنگاپور در 20 دقیقه ای و فرودگاه بین المللی Changi در فاصله ی 25 دقیقه ای با ماشین واقع شده اند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور
هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

امکانات تفریحی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

مهمانان هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور می توانند  در استخرهای سرپوشیده و روباز  هتل شنا کنند  و یا در صورتی که حسابی اهل ورزش کردن هستند و تمرینات خود را مرتب انجام می دهند  از  باشگاه بدن سازی استفاده  کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. امکاناتی همچون استفاده ار خشکشوی، واکس کفش و شست و شوی  لباس ها با هزینه اضافه صورت می گیرد.  اینترنت بی سیم در تمامی نقاط هتل در درسترس است. استفاده از بوفه صبحانه نیازمند پرداخت پول بیشتر است و هر روز از ۶ تا ۱۰ صبح صورت می گیرد.

رستوران هتل:

رستوران میتزو: رستوران اصلی هتل در طبقه چهارم قرار دارد. در ساخت آن سبک و سیاق سنتی چینی ها الهام گرفته گردیده است. برای صرف نهار و شام می توانید به این رستوران مراجعه کنید که به طور انتخابی از منو و بوفه پذیرای شما می باشد.

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور
هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور بسیار شیک و مدرن مبلمان شده اند و دارای امکاناتی از جمله دستگاه تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلوزیون صفحه تخت متصل به شبکات جهانی، حمام اختصاصی همراه با بطری آب، دوش، سشوار، دمپایی، حوله حمام، تماس های بین المللی و محلی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. اتاق ها دارای دستگاه چای ساز و قهوه ساز فوری هستند و به طور شبانه روزی می توانید از سرویس اتاق بهره مند شوید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دلوکس تویین: این اتاق ها ۲۸ متر مربع وسعت دارند و دارای دو تخت تویین هستند و دو مهمان همراه یک کودک می توانند در آن اقامت کنند. چشم انداز اتاق رو به شهر است.
  • اتاق پریمیر کینگ: اتاق هایی با ۲۹ متر مربع وسعت که دارای یک تخت دابل بزرگ می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال همراه یک کودک باشند.
  • کلاب سینگل روم: این اتاق ها ۳۲ متر مربع مساحت و دارای یک تخت دابل بزرگ یا دو تخت تویین هستند.
  • سوییت پارک: با ۵۶ متر مربع وسعت و چشم انداز رو به شهر میزبان ۳ مهمانهمراه دو کودک می باشد.
  • دولوکس سینگل روم: بزرگی آن ۲۸ متر مربع است و دارای یک تخت دابل است که یک نفر می تواند در آن اقامت کند.

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *