تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
سنگاپور, معرفی هتل

هتل ۵ ستاره مارینا بی سندز سنگاپور 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هتل 5 ستاره مارینا بی سندز سنگاپور

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور درباره یکی از هتل های لوکس این شهر و جهان سخن خواهیم گفت . هتل مارینا بی سندز سنگاپور که یک هتل لوکس با امکانات بی نظیر است که در ادامه بیشتر درباره آن سخن خواهیم گفت.

مختصری درباره سنگاپور بدانید :

یکی دیگر از کشورهای جنوب شرقی آسیا که زیر نظر اپراطوری برتانیا بود سنگاپور بود که توانست در سال ۱۹۶۵ خود را از این بند رها کند و کشوری مستقل شود . و اکنون طی سالیان بسیار با پیشرفت خود در سطح جهان توانسته به درجات اقتصادی خوبی دست پیدا کند . این کشور که دارای مناطق و جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی است همیشه میزبان گردشگران از کشورهای دیگر است همچنین این کشور به خاطر داشتن آب و هوای گرم و معتدل ، مسافران زیادی را در خود جای داده است با تاپ تراول همراه باشید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

سنگاپور در سال ۱۹۶۵ مستقل شد و تا پیش از این تاریخ، مستعمره‌ی بریتانیا بود. امروزه سنگاپور به یکی از  پیشتازترین مراکز اقتصادی دنیا تبدیل شده است. این منطقه با توجه به استانداردهای جنوب شرق آسیا، منطقه‌ای گران  است و هر چیزی در آن در مقایسه با مناطق اطراف، دو برار قیمت دارد. جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی‌های متعددی در سنگاپور برای گردشگران وجود دارد: پارک‌های استوایی، غذاهای ارزان چینی و هندی، خرید، پارک‌های موضوعی جذاب، سواحل زیبا و باغ وحشی که در میان بهترین‌های دنیا قرار دارد.

هتل مارینا بی سندز یکی از نماد های شهر سنگاپور و گردشگاه لوکس در بین گردشگران در این شهر می باشد ، مجموعه‌ ی تفریحی کاملی است که شامل یک هتل 5 ستاره ، برندهای مشهور، مرکز خریدی با کانال‌های آب که از زیر آن می‌گذرند، موزه‌ی ArtScience و Skypark است. در این مجموعه‌ی تفریحی می‌توانید از هر کدام از دیدنی های سنگاپور ، بخش کوچکی را تجربه کنید. سکوی بازدید اسکای‌ پارک و یک استخر بی‌نهایت در سازه‌ ای شبیه کشتی بالای هتل واقع شده‌اند. فقط مهمانان هتل می‌توانند از این استخر بی‌ نهایت استفاده کنند اما بازدید از سکوی بازدید اسکای پارک برای عموم آزاد است. از فراز این سکوی بازدید می‌توانید پل منحنی مارپیچ دوگانه، بندر، باغ‌های خلیج و افق شهری زیبای سنگاپور را تماشا کنید. بر فراز سنگاپور، می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌ها چیزی بخورید یا از فروشگاه‌ها سوغاتی بخرید. تجمل و زیبایی مارینا بی سندز، گوشه‌ای از جاذبه‌ های سنگاپور را نشان می‌دهد.

در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا امکانات ایم هتل 5 ستاره که در اختیار مهمانان خود میگذارند را مورد بررسی قرار دهیم

هتل مارینا بی سندز سنگاپور
هتل مارینا بی سندز سنگاپور

خدمات رفاهی هتل مارینا بی سندر

در خود هتل صرافی وجود دارد و میهمان می توانند ارز خود را بصورت خیلی راحت به واحد پولی سنگاپور تبدیل کنن . از دیگر امکانات هتل اتاق امانت داری است که می توانید تا تحوبل اتاق چمدان های خود را داخل آن قرار داده و به راحتی به گشت و گذار بپردازید

. در هتل خدمات سرویس اتاق ۲۴ ساعته داده می شود و اتاق ها به صورت روزانه تمیز شده و لوازم آرایشی-بهداشتی لازم در اتاق قرار داده می شوند. برای کسانی همراه کودکانشان سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک در نظر گرفته شده است.

  • آسانسور
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • استند فروش سوغاتی
  • تهویه هوای مطبوع
  • گاو صندوق
  • خدمات خشکشویی
  • واکس کفش
  • اتاق کنفرانس
  • خدمات زیبایی
  • ویلچر
  • خدمات برای افراد دارای محدودیت جسمی
  • اتاق چمدان

پرسنل این هتل 5 ستاره  به زبان های چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی و کره ای مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی شما خواهند بود. چک این هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ شب انجام می شود و برای تحویل اتاق نیز از ۷ صبح تا ۱۱ ظهر زمان خواهید داشت، البته چک این و چک اوت هتل با سرعت زیادی انجام می شود.

امکانات تفریحی هتل مارینا بی سندز سنگاپور 

هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارای یک استخر بزرگ در فضای وطبقه بالای برج است که چشم اندازی فوق العاده به شهر سنگاپور دارد. برای علاقه مندان به اینترنت نیز امکان دسترسی به آن از تمامی اتاق ها و مکان های عمومی هتل وجود دارد. علاوه بر این هتل تورهای گردشگری در منطقه را برگزار می کند و همچنین مجموعه آمفی تئاتر هتل اغلب اوقات برنامه های سرگرم کننده ای را برگزار می کند.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور
هتل مارینا بی سندز سنگاپور

رستوران های هتل

  • رستوران سلاوی: رستوران دارای چشم اندازی فوق العاده به شهر است و در آن غذاهای بین المللی، آسیایی و محلی سرو می شود.
  • رستوران (SPAGO BY WOLFGANG PUCK)اگر اهل غذاهای آمریکایی و بین المللی هستید می توانید این را برای صرف نهار یا شام انتخاب کنید.
هتل مارینا بی سندز سنگاپور
هتل مارینا بی سندز سنگاپور

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارای دستگاه تهویه مطبوع هوا هستند. در اتاق ها دستگاه چای ساز و قهوه ساز قرار داده شده است و مهمانان می توانند از بسته بندی چای و نسکافه آماده در اتاق استفاده کنند، همچنین میز کار نیز موجود است. مهمانان می توانند از سرویس بیدار کردن تلفنی مشتری ها استفاده کنند. سیگار کشیدن در اتاق های هتل مجاز است و فضای مناسب و راحت برای نشستن ایجاد شده است. هر روز بطری آب نوشیدنی رایگان در سرویس اتاق شارژ می شود. اتاق ها دارای حوله، حوله تن پوش، لوازم اولیه خیاطی، سشوار، دمپایی، تلفن داخل حمام، مینی بار و تلوزیون نیز می باشند.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور
هتل مارینا بی سندز سنگاپور

انواع اتاق های هتل

  • اتاق پریمیر تویین: این اتاق ها ۴۷ متر مربع وسعت دارند و دارای دو تخت سینگل هستند. به سه چشم انداز متفاوت باغ، شهر و معمولی در اختیار مهمانان قرار می گیرند.
  • اتاق دولوکس تویین: این اتاق ها ۳۹ متر مربع وسعت دارند و با سه چشم انداز، شهر، باغ و معمولی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هر اتاق دارای دو تخت سینگل است.
  • سوییت سند (Sands): این سوییت ۱۴۵ متر مربع مساحت دارد و دارای یک تخت کینگ سایز می باشد که با چشم انداز باغ پذیرای مسافران است.
  • اتاق دولوکس کینگ: اتاقی با یک تخت کینگ سایز و ۳۹ متر مساحت که چشم انداز رو به باغ دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

محله تیونگ بارو: تا شما ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر را ۱۸ دقیقه ای می رود. اگر پیاده بروید ۱ ساعت بعد به اینجا می رسید.

اسکله های کلارک و رابرتسون : ۱٫۸ متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید ۲۰ دقیقه و با تاکسی ۸ دقیقه زمان نیاز است. اتوبوس نیز ۲۰ دقیقه ای شما را می برد.

تئاتر سنگاپور رپرتوری : این سالن نمایش در مسافت ۸۰۰ متری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۵ دقیقه زمان نیاز دارید. پیاده ۱۳ دقیقه ای و با اتوبوس ۱۰ دقیقه ای می رسید.

موزه هنر سنگاپور : ۱٫۸ کیلومتر از شما دورتر است که توسط تاکسی ۱۰ دقیقه ای به آن خواهید رسید. پیاده ۳۰ دقیقه و با اتوبوس ۲۵ دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید سانتک سیتی: ۱٫۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که پیاده ۲۰ دقیقه تا آنجا راه است. اگر با اتوبوس بروید ۱۳ دقیقه و با تاکسی ۵ دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید مصطفی سنتر: این مرکز خرید حدودا ۳٫۷ کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی ۱۱ دقیقه ای و با اتوبوس ۳۰ دقیقه ای می رسید.

استودیو یونیورسال سنگاپور: ۱۲ کیلومتر با شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود ۱۵ دقیقه بعد به این پارک موضوعی برسید و اگر از اتوبوس استفاده کنید، ۴۰ دقیقه در راه خواهید بود..

فرودگاه بین المللی سنگاپور : ۲۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تاکسی شما را طی ۲۰ دقیقه به آنجا می رساند. با وسایل نقلیه عمومی نیز ۱ ساعت زمان خواهد برد.

آدرس هتل مارینا سنگاپور :

۱۰ Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 Singapore, Singapore


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *