تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

هلدینگ گردشگری هارمونی ، میزبانی منحصر به فرد در نوروز ۹۹ ، هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس آنتالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

نوروزی دیگر در راه است و هموطنان عزیزمان طبق روال هر سال آماده می شوند تا با انجام سفرهای انفرادی ، گروهی و خانوادگی ، خستگیها و استرسها و مشکلات ریز و درشت را برای یک هفته هم که شده فراموش کنند و با جذب انرژی مثبت و تجربه لحظات شاد و بیاد ماندنی و البته ثبت لحظه لحظه شادی عزیزانشان در طول سفر خود را برای آغاز سالی جدید آماده کنند.

هلدینگ گردشگری هارمونی بر اساس هدف همیشگی خود که جلب رضایت شما دوستان عزیز است ، وظیفه خود میداند تا با آماده سازی مقدمات سفرهای نوروزی و فراهم آوردن محصولات درجه یک و قابل قبول ، نقش پر رنگی را در رقم خوردن هرچه بهتر سفرهای نوروزی بازی کند و همانند سال های گذشته وظیفه اجتماعی خود را در قبال مردم عزیز کشورمان به بهترین شکل ممکن به جا آورد .

هلدینگ گردشگری هارمونی

این بار گروه هارمونی همسفرتان در هتل سواندور توپکاپی پالاس است .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در نوروز 99 اگر تمایل به دریافت خدمات با استانداردهای بالای جهانی هستید هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس آنتالیا  بهترین گزینه برای شما خواهد بود . در این جا تلاش داریم شما را با این هتل بیشتر آشنا کنیم . .

موقعیت مکانی هر هتل در مدت زمان گذراندن تعطیلات نقش پر رنگی را بازی می کند . در شهر آنتالیا برای درسترسی هر چه بهتر به مراکز خرید و تفریحی و یا انجام گشت های روزانه همواره دو منطقه از دیگر مناطق دارای اولویت بوده و هست

اولین منطقه لارا و دیگری کندو نام دارد ، هتل سواندور دقیقا در انتهای لارا و در ابتدای کندو واقع شده ، هنگام خروج از هتل به قصد خرید و یا گشت به صورت پیاده فقط 10 دقیقه تا اولین مراکز خرید فاصله داریدو به راحتی می توانید خود را به این مراکز برسانید.

شکوه و عظمت هتل در بدو ورود چشمانتان را به خود خیره خواهد کرد  ، بنائی زیبا و جادویی که برگرفته از قصرهای پادشاهان عثمانی بوده و با تلفیق هنرمندانه معماری سنتی و مدرن نوید امکاناتی متفاوت را به شما خواهد داد.

هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس آنتالیا ( SWANDOR RESORT TOPKAPI PALACE )

هلدینگ گردشگری هارمونی

در سال 2018 صاحبان هتل با صرف هزینه ای معادل 30 میلیون یورو این مجموعه عظیم را از ابتدا تا انتها تجدید و بازسازی کرده و آن را تبدیل به یک  هتل درجه یک با امکانات استثنائی نموده اند . اتاق های دلباز با پنجره های قدی ، مبلمان جدید با رنگ های گرم و دلباز ، استخرهای وسیع ، پارک آبی مجهز ، سالن های مجهز ورزشی ، رستوران های مجهز و گسترده با غذاهای متنوع سنتی و فرنگی ، حاصل تغییرات صورت گرفته با هزینه های سنگین می باشد . در ایام نوروز یکی دیگر از امکاناتی  که مورد توجه مسافران ، استخر آب گرم و روباز می باشد. .

هلدینگ گردشگری هارمونی

هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا دارای یکی از بزرگترین استخرهای آب گرم و روباز در میان هتل های منطقه می باشد که لذت اقامت در هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس آنتالیا در ایام نوروز را دو چندان می کند.

نکته مهم دیگری که در سفرهای خانوادگی دارای اهمیت فراوانی است  ، اوقات فراغت کودکان عزیز خانواده های محترم می باشد ؛ این نوید را به خانواده های عزیزی که در نوروز 1399 قصد اقامت در هتل سواندور آنتالیا را دارند می دهیم که این هتل دارای خانه بازی و مهد کودک 24 ساعته با امکاناتی بسیار متنوع می باشد که در ایام  نوروز در خدمت و اختیار کودکان عزیز خواهد بود و بدون شک لحظات بسیار شیرین و بیادماندنی را برای دلبندان شما عزیزان رقم خواهد  زد

هلدینگ گردشگری هارمونی

فضای سبز و بی نظیر این هتل در کنار ساحل شنی و وسیع هتل سواندور توپکاپی آرامش را به شما هدیه خواهد کرد ، اگر تمایل به تست غذاهای متنوع سنتی و فرنگی را دارید حتما به رستوران های هونکار و سفیر هتل سواندور سری بزنید و از طعم غذاهای مختلف لذت ببرید ، سونا ، جکوزی استخر سرپوشیده و اسپا نیز در خدمت عزیزانی است که تمایل به رفع خستگی از وجودشان را دارند.

لازم می دانیم در ارتباط با ایام نوروز و هتل های آنتالیا  نکته مهمی را گوشزد نماییم و آن اینکه با توجه به احتمال بارندگی در ایام نوروز در شهر آنتالیا ، هتل هایی مورد توجه قرار می گیرند که دارای فضای سرپوشیده و بسته باشند و این فضاهای سرپوشیده می توانند محل تجمع میهمانان برای گذراندن اوقات فراغت در زمان بارندگی باشند ، در ارتباط با هتل سواندور توپکاپی با خیالی آسوده می توان گفت که این هتل بی نظیر دارای فضاهای سرپوشیده متعدد و گسترده ای می باشد ازجمله لابی لوکس ، آیریش کافه ، منطقه زون و …. که میتوانید از باران بهاری لذت ببرید .

همچنین می توانید به منبع اطلاعات هتل های سراسر دنیا مانند بوکینگ و تریپ اد وایزر سری بزنید و در مورد هتل و امکاناتش کمی مطالعه کنید .

امتیاز بالای این هتل معادل 6/8 بوده که در نوبه خود این امتیاز بی نظیر و دست نیافتنی می باشد.

و در نهایت میتوانیم بگوییم هتل سواندور توپکاپی پالاس برای سپری کردن تعطیلاتی رویایی و تکرار نشدنی انتخابی مناسب برای شما عزیزان است .

به امید دیدار شما عزیزان در هتل سواندور ریزورت توپکاپی پالاس آنتالیا .


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. مریم شمس

    بدترین شرکت توریستی و دروغگو ترین
    من هتل سوئنو دلوکس آنتالیا رزرو کردم از آژانس کارگزار شرکت هارمونی بوده زمانی که رسیدیم هتل هتل در حال تعمیرات بود یکسره هتل صدای چکش و اره برقی می اومد
    دوستان حتما زمانی که میخواین هتل رزرو کنید بپرسید کارگزار کدوم شرکت هستش.
    عین ۶ روز در هتل عذاب کشیدیم
    غذا بد خدمات رسانی به اتاق ها افتضاح همه جا کثیف
    اصلا پیشنهاد نمیدم
    سفر من نوروز ۱۴۰۲ بوده

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *