تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

همه چیز درباره شهربازی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهربازی یکی از مکان هایی است که خانواده ها می توانند برای تفریحات و گذراندن اوقات فراغت خود، آنجا را انتخاب کنند. در گذشته با ازیاد خانه های ویلایی و حیاط دار، کودکان بیشتر وقت خود را در حیاط های قدیمی خانه ها می گذراندند. امروزه با تغییر زندگی و آپارتمانی شدن خانه ها، کودکان دیگر مکانی برای تفریح و تخلیه انرژی خود ندارند. در نتیجه پارک ها و شهربازی ها به دلیل وجود وسایل بازی می تواند بهترین تفریح برای خانواده ها باشد. وسایل شهربازی هر کدام به قدری مهیج و جذاب هستند که با وارد شدن به این گونه فضاها، زمان از دست ما خارج می شود. شهربازی ها به دو دسته شهربازی روباز و شهربازی سرپوشیده تقسیم بندی می‌شوند. در شهربازی های روباز معمولا به دلیل فضا و ارتفاع زیادی که وجود دارد، وسایل بسیار هیجان‌انگیزتری حتی برای بزرگسالان هم وجود دارد. اما در شهربازی های سرپوشیده کمی محدودیت وجود دارد که البته تا حدودی باز هم در این نوع شهربازی ها، وسایل مهیج وجود دارند. در شهربازی های سرپوشیده بیشتر شاهد وسایل بازی به صورت گیمینگ هستیم. این وسایل شامل ویدئو گیم، شبیه ساز  VRو … هستند. در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد وسایل شهربازی اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

همه چیز درباره شهربازی

مهیج ترین لیست وسایل شهربازی

همانطور که گفتیم بعضی از شهربازی ها به صورت روباز هستند و دارای وسایل بازی های مختلفی هستند. اما این روزها شهربازی‌های بسیار زیادی هم وجود دارند که در مکان های بسته ایجاد شده اند. این شهربازی ها هم بیشتر وسایل بازی های مهیج و فکری را دارند. زمانی که هوا سرد و بارانی است، می توان برای سرگرم کردن کودکان، آنها را به شهربازی های سرپوشیده برد. در ادامه این مقاله به بررسی این وسایل‌های بازی می پردازیم.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • مینی بولینگ دولاین

بازی بولینگ بیش از یک سرگرمی لذت بخش و شاید یک ورزش تمام عیار باشد. شاید اضافه کردن یک باشگاه بولینگ کامل به همه ی شهربازی ها ممکن نباشد اما می توان با استفاده از مینی بولینگ بازی سازان، علاقمندان این رشته را هم به شهربازی سرپوشیده کشاند. مینی بولینگ یک دستگاه مفرح ورزشی می باشد که برای سنین 10 سال به بالا استاندارد سازی شده و در طول های مختلف می توان سفارشی سازی کرد . با توجه به ابعاد کمتر و هزینه ساخت و تولید پایین تر مینی بولینگ، این محصول در لاین های محدود، جای خود را در اتاق بازی مجتمع های مسکونی بزرگ نیز باز کرده است. مینی بولینگ دولاین می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تجهیزات شهربازی سرپوشیده، ویلاها و مجتمع های مسکونی و تجاری باشد.

همه چیز درباره شهربازی

  • کشتی صبا

کشتی صبا یکی دیگر از وسایل بازی بسیار هیجان انگیز و بی نظیر برای بازی کردن است. این محصول هم برای فضای باز و هم برای فضاهای سرپوشیده بهترین گزینه است. این وسیله، بنا بر میزان فضای در نظر گرفته شده، دارای ابعاد و ظرفیت مختلفی است. این وسیله بازی دارای سیستم الکتروگیربکس است که باز هم بنابر خواست مشتری و میزان فضا، دارای ظرفیت های مشخصی دارد. در واقع کشتی صبا از پرطرفدارترین وسیله های بازی در شهربازی ها است و بدون وجود این وسیله، شهربازی هیچ لطفی ندارد. خوبی این وسیله این است که خانواده ها می توانند با سوار شدن در آن، لحظاتی شاد در کنارهم داشته باشند و فرزندان آنها احساس تنهایی نکنند.

همه چیز درباره شهربازی

  • ایرهاکی

ایرهاکی هم از دیگر وسایل بازی در شهربازی ها است که طرفداران بسیار زیادی دارد. خبر خوب این است که ایرهاکی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان وجود دارد. در واقع این وسیله برای سنین مختلف طراحی شده است. ایرهاکی وسیله ای است که دارای یک میز است که منفذهایی بر روی آن تعبیه شده است و نیاز به دو نفر رقیب دارد. قطعا ایرهاکی از آن دسته از وسایل بازی هایی است که حس رقابت را در شما ترغیب می کند تا پیروز میدان شوید.

  • اسپلیت سکند

اسپلیت سکند یکی دیگر از بازی های هیجان انگیز و جذاب است که در بیشتر شهربازی های مدرن وجود دارد. در این بازی کاربر باید با حرکات نمایشی و مسابقه ای، امتیازات بیشتری جذب کند. در این بازی باید سعی کنید، مانع هایی را در سر راه رانندگان دیگر قرار دهید تا از آنها پیشی بگیرید و برنده شوید. لذت بازی با اسپلیت سکند و دیگر گیم های ویدیویی به قدری بالاست که قطعا شما را برای بار دوم به شهربازی می کشاند.

  • ماشین کوبنده شارژی

ماشین های کوبنده عضو جدا نشدنی شهربازی ها هستند؛ وسایلی که حتی پدر و مادرها هم برای بازی با آن هیجان دارند. ماشین های کوبنده در مدل های مختلفی ساخته می شوند که یکی از جدیدترین آن ها مدل شارژی ست. از مهمترین مزیت های این محصول عدم نیاز به زیر سازی پیست است که سبب می شود تا هزینه های نصب و راه اندازی برای سرمایه گذاران کاهش پیدا کند.

  • چرخ و فلک

چرخ و فلک هم جمله وسایلی است که معمولا در شهربازی های سرپوشیده و روباز وجود دارد. این وسیله در شهربازی های روباز بسیار بزرگتر و هیجان انگیزتر است. ابعاد و ارتفاع چرخ و فلک در شهربازی های سرپوشیده بستگی به میزان فضا و ارتفاع دارد. وجود چرخ و فلک در هر نوع شهربازی ضروری است، زیرا طرفداران این وسیله بازی بسیار زیاد هستند. چرخ و فلک ها هم در طرح های مختلفی ساخته می شوند که همه این موارد هنگام ساخت بررسی خواهند شد.

همه چیز درباره شهربازی

بازی سازان و تجهیز شهربازی

اگر شما هم قصد تاسیس و خرید تجهیزات شهربازی سر پوشیده و یا روباز را دارید، باید به فکر خرید وسایل شهربازی مهیج و سرگرم کننده باشید. کیفیت ساخت این وسایل بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل باید تمامی این وسایل را از مراکز معتبر خریداری کنید. بازی سازان یکی از سایت های بسیار معتبر و باسابقه در زمینه ساخت وسایل شهر بازی، تاب و میزهای ویلایی و خرید وسایل خانه بازی و … است. وسایل بازی در بازی سازان با بهترین مواد و کیفیت ساخته می شوند و با بهترین قیمت به فروش می‌رسند. برای کسب هر نوع اطلاعات بیشتری وارد سایت بازی سازان شوید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا شما را در خریدی راحت و آسان راهنمایی کنند.

سخن پایانی

سرگرمی و بازی برای بچه ها و حتی بزرگسالان جزئی از زندگی است و باید بتوانیم اوقات فراغتی را برای خود ایجاد کنیم. قطعا با وجود وسایل بازی های پیشرفته و هیجان انگیز این لذت بازی کردن بیشتر می شود.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد وسایل شهربازی بدست آورده باشید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *