تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


اروپا, ایتالیا

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، Verona 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا | ایتالیا

در این مقاله درباره یکی از شهرهای معروف ایتالیا بنام ورونا که به شهر عاشقان شهرت دارد سخن خواهیم گفت پس با تا آخر این مقاله همراه باشید.

ورونا
ورونا

یکی از شهرهای بزرگ ایتالیا که دومین شهر بزرگ ایتالیا نیزهست ورونا است این شهر با ترکیب رنگ های زیبا با شور و حال مردم به شهری عاشقانه مبدل شده است.

این شهر با داشتن عاشقانی همچون رومئو و ژولیت به نماد پایتخت عشق ایتالیا در آمده است. و در جای جای این شهر بوی عشق و زیبایی به مشام می رسد و هوای این را پر کرده است. در این شهر جاذبه های متنوع و متفاوتی وجود دارد که سفری خوش را برای شما به ارمغان می آورد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

در قلعه‌ای شگفت‌انگیز که Castelvecchio نام دارد، یکی از بهترین گالری‌های هنری ونتو برپا است. آثار به نمایش گذاشته شده، به شکل برجسته‌ای در این نمایشگاه چیده شده است که شامل برخی از جذاب‌ترین آثار هنری مربوط به دوران رنسانس و اوایل قرون وسطی می‌شود. وقتی در این قلعه‌ی فوق‌العاده زیبا قدم می‌زنید، می‌توانید چشم‌اندازی چشم‌نواز از رودخانه‌ی آدیگه (Adige)، پل Scaligero و مجسمه‌ی شگفت‌انگیز Cangrande را به تماشا بنشینید.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

شما می‌توانید به صورت بی‌هدف در شهر بگردید و از تمامی مناظر زیبای آن لذت ببرید. زمانی که چنین کاری انجام می‌دهید، در واقع از شلوغی و ازدحام مناطقی که گردشگران اغلب از آن‌ها بازدید می‌کنند، دور می‌شوید و مثل یک فرد محلی شهر و زندگی مردم آن را تجربه می‌کنید.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

Piazza Erbe یکی از میدان‌های قدیمی ورونا است که نام خود را از بازار قدیمی فروش گیاه‌های دارویی گرفته است. در مرکز آن فواره‌ای بزرگ و زیبا با صورت یک مرد (که صورت او حکاکی شده است) وجود دارد که متعلق به قرون وسطی است. امروزه در این بازار غرفه‌ها همه چیز، از گیاهان دارویی گرفته تا قارچ وحشی، میوه، نان‌هایی با گیاهان محلی و … به فروش می‌رسانند. حتما در این شهر سری به بازارهای کشاورزان محلی بزنید. در این بازارها می‌توانید بهترین محصولات محلی شامل نان، پنیر و … را بخرید و در پایین فواره، در ساختمانی قدیمی و مجلل پیک‌نیک هیجان‌انگیزی به پا کنید.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

Casa di Giulietta خانه‌ی ژولیت است و می‌توانید با بازدید از آن تمام آن داستان عاشقانه را تصور کرده و با تمام جان احساس عاشقانه‌ی آن را لمس کنید. بازدید از این خانه که آن را به خانه‌ی ژولیت نسبت می‌دهند، هم حزن‌انگیز است و هم خاص. سنگ زیبای زردرنگ و بالکن بزرگ این خانه‌ی قدیمی در ورونا، این قصه را خیلی واقعی و سحرآمیز جلوه می‌دهد

حتما از Tomba di Giulietta یا همان مقبره‌ی ژولیت دیدن کنید که در سردابه‌ای با حال و هوای خاص، در پایین صومعه‌ی سان فرانچسکو آل کورسو (San Francesco Al Corso) قرار دارد.

بعد از بازدید از این مکان توریستی اما فوق‌العاده، باید سری هم به Giardino Giusti بزنید. اینجا یکی از زیباترین و بهترین باغ‌های متعلق به دوران رنسانس در ایتالیا است که در سال ۱۵۸۰ میلادی ایجاد شده است. پرچین‌های دوست‌داشتنی پرپیچ و خم مجسمه‌های زنانی از جنس سنگ مرمر را در یک باغ مخفی دلربا احاطه کرده است.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

اگر دوست دارید به ویلایی بسیار قدیمی بروید که در آن چندین کلکسیون، عتیقه‌جات و آثار هنری وجود داشته باشد، باید به هتل Gabbia D’oro بروید. بازدید از این هتل شبیه قدم زدن در مغازه‌های قدیمی است؛ اشیای موجود در این هتل به معنای واقعی کلمه گلچین شده است. هتل ۵ ستاره‌ی  The Gabbia D’oro با این که هتل گرانی است، اما باید حداقل یک شب اینجا بمانید تا شبی عاشقانه و شگفت‌انگیز را تجربه کنید. ورونا ناشناخته‌های جذاب بسیار زیادی (که معمولا همگی به سبک ایتالیایی است) برای کشف کردن دارد.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا

ویلیام شکسپیر نقل قولی دارد که می‌گوید هیچ دنیایی بدون دیوارهای ورونا وجود ندارد. بسیاری از افراد سرشناس نیز در مورد این که ورونا به زیبایی، حفظ سورئال و افسانه‌ی عاشقانه شناخته می‌شود، با شکسپیر موافق هستند.ورونا به معنای واقعی کلمه سحرآمیز است.

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، رومئو و ژولیت
ورونا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *