تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت, ویزا

ویزای کاری انگلیس + اخذ ویزای کاری انگلستان ۲۰۲۳ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هر فردی ممکن است رؤیای کار در کشوری بزرگ با اقتصادی پویا و پیشرفته را در سر داشته باشد. انگلیس که بزرگترین بازمانده سلطنت بریتانیا است یکی از بزرگترین اقتصادهای رو به رشد قاره اروپا است. اگر شما هم می خواهید در این کشور فعالیت شغلی خود را ادامه دهید دو را پیش رو دارید.

اول اینکه در دانشگاه های این کشور تحصیل کرده و از آن ها فارغ التحصیل شوید. دومین راه نیز دریافت یک پیشنهاد کاری از طرف یکی از شرکت های یا صنایع فعال در این کشور است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روند دریافت ویزای کاری انگلیس از طریق گروه سرمایه گذاری ایساتیس و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید، آشنا نماییم.

ویزای کاری انگلیسشرایط پذیرش نیروی کار بین المللی در انگلستان به چه صورت است؟

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم یکی از راه های پیدا کردن کار در انگلستان این است که یک پیشنهاد شغلی از طرف یکی از شرکت های معتبر در این کشور به دست آورید. در انگلستان قانون این است که هر شرکتی برای استخدام نیروهای ماهر و متخصص باید سه ماه در کشور خود و سپس سه ماه نیز در اتحادیه اروپا آگهی مورد نظر خود را منتشر کند، اگر در طول این شش ماه نیروی کار مناسب خود را جذب نکرد می تواند از کارجویان های بین المللی که از کشورهای دیگر مانند ایران هستند، استفاده کند.

پس از پذیرش درخواست شما شرکت باید اقدامات لازم را برای اخذ ویزا نیروی جذب شده را انجام  دهد. توجه داشته باشید که باید حقوقی که کارفرما پرداخت می کند تمام هزینه های شخص و خانواده او را تأمین کند. این درآمد پس از کسر مالیات بررسی می شود، به هر حال این کشور قصد دارد با جذب نیروی کار بین المللی کمکی به پیشرفت اقتصاد انگلستان نماید، در نتیجه نباید حقوق فرد کمتر از هزینه های زندگی او باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

توجه کنید که تمام هزینه های اخذ ویزا و همچنین زندگی باید توسط کارفرما به عنوان یک اسپانسر مالی پرداخت شود. پس برای اخذ ویزای کاری انگلیس باید به مؤسسه ای که با تمام قوانین مرتبط آشنایی دارد، مراجعه کرد. ما به شما گروه سرمایه گذاری ایساتیس را معرفی می کنیم که تجربه های موفق زیادی در زمینه اخذ ویزای مختص کار در انگلیس برای مشتریان خود دارد.

مدت زمان اخذ ویزای کاری انگلیس چقدر است؟

در صورتی که شما به مؤسسه ای معتبر مراجعه کنید زودتر می توانید پیشنهاد کاری مناسب را دریافت نمایید و پس از آن اقدامات لازم برای اخذ ویزا را انجام دهید. این مراحل ممکن است بین ۲ تا ۹ ماه طول بکشد البته اگر از خدمات دریافت ویزای کاری انگلیس در گروه سرمایه گذاری ایساتیس استفاده کنید ممکن است این مدت زمان قدری کوتاه تر شود.

توجه داشته باشید که بعد از دو الی پنج سال کار در این کشور می توانید درخواست اقامت دائم خود را به دولت انگلیس اهدا نمایید و پس از آن از مزایای اخذ شهروندی در کشور انگلستان بهره مند شوید. توجه داشته باشید که پاسپورت کشور انگلستان بسیار مرتبط معتبرتر از گذرنامه ایران است و به راحتی می توانید با آن به کشورهای مختلف دنیا سفر کنید. پس پرداخت هزینه و کمی صبر برای دریافت ویزای کاری انگلیس می تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. در این مسیر سخت و دشوار گروه سرمایه گذاری ایساتیس شما را همراهی خواهد کرد.

با انواع ویزاهای انگلیس آشنا شوید

اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور انگلستان را داشته باشید می توانید یکی از انواع ویزاهای زیر را با توجه به روش مهاجرتی خود دریافت نماید:

ویزای گروه Tier 1

ویزاهایی که تحت عنوان این دسته بندی صادر می شوند به 3 دسته کلی تقسیم می گردند:

  • INVESTOR یا سرمایه گذاری در انگلستان: اگر شما هم سرمایه ای معادل یک میلیون پوند انگلیس دارید می توانید با سرمایه گذاری در خاک انگلستان این ویزا را دریافت و سپس به این کشور مهاجرت کنید. شرایط دریافت ویزا INVESTOR به این صورت است که شما باید ۷۵۰ هزار پوند از مبلغ سرمایه خود را به مدت پنج سال در یکی از بانک ها یا مؤسسات مالی انگلستان ذخیره کنید. در این مدت حق برداشت مبلغ را نخواهید داشت و با حدود ۲۵۰ هزار پوند باقیمانده می توانید کسب و کار خود را راه اندازی و فعالیت تجاری خودتان را آغاز نمایید.پس از پایان دوره 5 ساله می توانید برای اخذ شهروندی و دریافت گذرنامه انگلیس اقدام کنید.
  • ENTRE PRENEAR یا ویزای تأسیس شرکت در انگلستان: شرایط دریافت ویزا در این حالت کمی آسان تر از ویزای سرمایه گذاری است.در واقع از یک سیستم امتیاز دهی (self assessment points calculator) برای اعطای ویزای انگلستان استفاده می شود. شما باید ابتدا فرم تقاضای خود را تکمیل و سپس در اختیار سازمان های مربوطه قرار دهید.

ویزای کاری انگلیسهمچنین برای شروع فعالیت تجاری اقتصادی خود باید ۲۰۰ هزار پوند انگلیس را در یک از شرکت های FSA گردش داشته باشید. آشنایی با زبان انگلیسی امتیاز خوبی برای شما دارد به طور مثال اگر نامه آیلتس شما از 6.5 بالاتر باشد، ۱۰ امتیاز بیشتر دریافت می کنید.

البته فراموش نکنید که برای ثبت شرکت در کشور انگلستان به مشاوره وکلای حقوقی مؤسسه سرمایه گذاری ایساتیس نیاز خواهید داشت زیرا آن ها می توانند قانون را برای شما به طور مفصل توضیح دهند و مسیر شما را برای رسیدن به ویزای کاری انگلیس کوتاه تر نمایند.

  • ویزای POST-STUDY WORK: لازمه اخذ این ویزا این است که مدرک تحصیلی خود را در یکی از دانشگاه های کشور انگلستان گرفته باشید پس در ابتدا باید ویزای Tier 4 داشته و سپس برای دریافت این ویزا اقدام کنید.

ویزای گروه TIER 2

این دسته بندی که با نام ویزای مهارت شغلی (skilled worker) نیز شناخته می شوند همان ویزای کاری انگلیس است که قصد معرفی آن به شما را داریم. فرد برای دریافت ویزای کاری و همچنین اقامت در کشور انگلستان به این روش باید یک پیشنهاد کاری از طرف یک شرکت یا مؤسسه انگلیسی دریافت نماید. پیشنهاد کاری می تواند برای دوره های اشتغال کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. در واقع دولت انگلیس به شرکت های چند ملیتی این امکان را می دهد که از نیروهای کار بین المللی برای انجام کارهای خود استفاده نمایند. البته مبلغان مذهبی و ورزشکاران حرفه ای نیز می توانند با استفاده از این نوع ویزا در انگلستان اقامت کند.

شرط اصلی در هنگام دریافت ویزا TIER 2 این است که شما یک اسپانسر مالی برای فعالیت شغلی خود انگلستان پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم که با مشاوران گروه سرمایه گذاری ایساتیس در تماس بوده و بهترین، کوتاه ترین و کم هزینه ترین راه برای دریافت ویزای کاری انگلیس انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که هزینه صدور ویزا ۸۰۰ هزار پوند برای هر نفر و 5300 پوند نیز برای همراهان او است. این مبالغ باید از ۳ ماه قبل به حسابی در کشور انگلستان واریز شود. این روند می تواند با توجه به پیشنهاد شغلی که به دست آورده اید، کوتاه تر یا طولانی تر شود. اگر شما بتوانید پیشنهاد شغلی مناسبی در این کشور به دست آورید ۵۰ امتیاز را در سیستم امتیازدهی کسب خواهید کرد، پس از آن نیز باید 30 ساعت در هفته کار کنید.

پارامترهای مختلفی بر روی میزان امتیاز شما برای دریافت ویزای TIER 2 تأثیر می گذارد. درآمدی که در انگلستان دارید، مدرک تحصیلی و همچنین مدارک زبان انگلیسی شما باعث می شود امتیاز بیشتری برای دریافت این ویزا به دست آورید. در نظر داشته باشید که اگر شما در یکی از دانشگاه های کشور انگلستان به تحصیل پرداخته باشد و مدرک تحصیلی خود را از آن ها اخذ کرده باشید نسبت به کسانی که در دیگر کشورها فارغ التحصیل شدند، شانس بیشتری برای دریافت پیشنهادهای شغلی دارید.

ویزای گروه Tier 3

این نوع ویزا صرفاً برای کارهای موقت و افراد علاقه مند به اشتغال در کشور انگلیس مناسب است.

ویزای گروه Tier 4

این دسته بندی مختص ویزای تحصیلی دانشجویان بین المللی در کشور انگلستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما در گروه سرمایه گذاری ایساتیس در تماس باشید.

ویزای گروه Tier 5

در صورتی که جاب آفری که به دست می آورید برای مدتی کوتاه و شغلی موقت در انگلیس باشد باید این دسته از ویزاها را برای مهاجرت موقت به انگلستان دریافت کنید.

سخن آخر

ما این اطمینان را به شما می دهیم که برای دریافت هر یک از ویزاهای انگلیس مخصوصاً ویزای کاری باید با وکلای مجرب و باتجربه در تماس باشید و کار خود را زیر نظر آن ها انجام دهید. اگر به صورت فردی اقدام نمایید ممکن است با پرداخت هزینه های زیاد نتوانید پیشنهاد شغلی مناسب، حامی مالی قدرتمند یا ویزای کاری انگلیس را دریافت نمایید. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که تمام اقدامات خود را از طریق گروه سرمایه گذاری ایساتیس  انجام دهید.

فراموش نکنید که دریافت این ویزا می تواند آینده شغلی و همچنین زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین باید کار خود را به گونه ای انجام دهید که با کوچکترین مشکلی روبرو نشوید. مشاوران ایساتیس می توانند به صورت آنلاین نیز به شما مشاوره های لازم را ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر این مجموعه از خدمات آن بهره مند شوید، این گروه دفتری در ایران و دفتر دیگری در امارات متحده عربی دارد. با ایساتیس رؤیای خود را برای کار در انگلیس محقق کنید!


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *