تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت, ویزا

معرفی مزایا و ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکا، سنت کیتس و نویس و وانوآتو 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکا

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که داشتن پاسپورت دوم یکی از ضروریات آن است. مخصوصاً اگر مانند ایران، پاسپورت اول شما اعتبار کافی برای سفر، بدون ویزا به بیشتر نقاط جهان را نداشته باشد. اما گرفتن پاسپورت از کشورهای اروپایی یا آمریکا بسیار دشوار است. در این بین کشورهای کوچک اما بسیار جذابی وجود دارند که می‌توانید ضمن دریافت آسان‌ تر پاسپورت آنها، از مزایای زندگی و اعتبار گذرنامه آن بهره‌مند شوید. ما در این مطلب به معرفی مزایا و ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکا، سنت کیتس و نوس و وانوآتو خواهیم پرداخت و شما را درباره شرایط دریافت پاسپورت این کشورها آگاه می‌کنیم.

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا یکی از کشورهای جزیره‌ای جهان است که در منطقه کارائیب واقع شده و شرایط جذابی برای یک زندگی آرام و بدون دغدغه را برای شهروندانش فراهم کرده است.

ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکایکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های پاسپورت دومینیکا این است که پس از دریافت آن بدون نیاز به صدور ویزا، می‌توانید به 140 کشور جهان سفر کنید. قدرت این پاسپورت در رتبه 31 جهان است و برای ایرانیان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. پس از اینکه شما بتوانید پاسپورت دومینیکن را دریافت کنید، در عرض 5 الی 6 ماه بعد هم می‌توانید برای اعضای خانواده خود درخواست ویزا بدهید. این کشور 500 هزارنفری، در ایران سفارت ندارد و کارهای کنسولی آن را می‌توانید در سفارت بریتانیا انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های دریافت شهروندی دومینیکا این است که می‌توانید از طریق آن ویزای 10 ساله ورود به آمریکا، کانادا و استرالیا را دریافت کنید. زمانی که شما پاسپورت دومینیکا را بگیرید، از مزایای شهروندی در دومینیکا برخوردار می‌شوید. این مزایا شامل، حذف مالیات، افتتاح حساب بین‌المللی و . … است.

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

 اگر بخواهیم به طور خلاصه این موضوع را توضیح دهیم باید گفت که تقریباً تنها مسیر گرفتن پاسپورت دومینیکا داشتن شرایط مالی مناسب است. شما از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری یا کمک مالی به صندوق تنوع اقتصادی این کشور می‌توانید برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام نمایید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مزایای پاسپورت سنت کیتس و نویس

زندگی شبیه به ویدئوهای جذاب شبکه اجتماعی، در کنار ساحل، دریا و سخره‌های جذاب را می‌توانید در سنت کیتس و نویس تجربه کنید. اینجا لوکیشن بیشتر ویدئوهای این‌چنین است. این کشور جزیره‌ای با آب و هوایی مدیترانه‌ای، باران‌های جذاب و البته طوفان‌های گاه و بیگاه، زندگی متفاوتی از سایر نقاط جهان برای شما رقم خواهد زد. پاسپورت سنت کیتس و نویس در رده 23 جهان است و شما با اخذ آن می‌توانید به بیش از 134 کشور جهان بدون دریافت ویزا سفر کنید. اما چه ویژگی‌های دیگری می‌توان با دریافت این پاسپورت کسب کرد. با گرفتن شهروندی این جزیره جذاب می‌توانید یک زندگی کاملاً آرام با درمان و تحصیل رایگان داشته باشید، امکان بازگشایی حساب‌های بین‌المللی برایتان فراهم می‌شود، برای درآمد خارج از منطقه جزیره نیازی نیست که مالیات بپردازید و همچنین حق مالکیت و خرید فروش ملک و کسب و کارها را به دست می‌آورید.

ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکا

شرایط دریافت پاسپورت سنت کیتس و نویس

بهترین مسیر و تقریباً تنها مسیر دریافت پاسپورت سنت کیتس و نویس خرید خانه است. این خانه‌ها ارزشی حدود 200 هزاردلار به بالا دارند. این روش حدود 6 ماه زمان می‌برد و می‌تواند شامل شما و اعضای درجه یک خانواده خود نیز بشود.

مزایای پاسپورت وانوآتو

وانوآتو یکی دیگر از جزایری است که سال‌ها بین بریتانیا و فرانسه در جنگ بوده است که قدمت سکونت در آن به بیش از 1800 سال پیش باز می‌گردد. این کشور در سال 1980 اعلام استقلال کرد و امروزه به محلی برای تفریح و فرار از زندگی روزمره ماشینی تبدیل شده است. هرچند ممکن است اولین بار باشد که نام این کشور را می‌شنوید اما این چیزی از اعتبار پاسپورت وانوآتو کم نخواهد کرد. کسی که برای اقامت وانوآتو اقدام می‌کند می‌تواند هم زمان برای همسر خود، فرزندان زیر 23 سال یا والدین بالای 65 سال خود نیز اقدام نماید و با یک فاصله زمانی 5-6 ماهه، پاسپورت آنها را نیز دریافت کند. چون این کشور هنوز زیرمجموعه‌ای از بریتانیا محسوب می‌شود شما با پاسپورت آن به بیش از 130 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی، استرالیا، امریکا و کانادا می‌توانید به راحتی سفر کنید. شهروندان وانوآتو می‌توانند به راحتی حساب‌های بین‌المللی باز کنند و در تجارت‌های جهانی بدون هیچ محدودیتی شرکت داشته باشند.

ویژگی‌ های پاسپورت دومینیکا

شرایط دریافت پاسپورت وانوآتو

برای دریافت وانوآتو باید کمی پول خرج کنید! شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری حداقل 130 هزار دلار در صندوق توسعه محلی، یا از طریق خرید ملک به ارزش بالای 200 هزار دلار، برای دریافت پاسپورت وانوآتو اقدام نمایید.

نتیجه

بسیاری از ایرانیان برای دسترسی به شرایط آزاد بین‌ المللی، سعی دارند تا شهروندی یک کشور دیگر را دریافت کنند. اکثر ایرانیان سعی می‌کنند از مسیر ترکیه که آسان‌ ترین راه است این کار را انجام بدهند. اما جالب است بدانید که دریافت پاسپورت کشورهای ناشناخته‌ای مانند دومینیکا، وانوآتو و سنت کیتس و نویس بسیار راحت‌تر و حتی مزایای بیشتری نسبت به دریافت پاسپورت کشوری مانند ترکیه دارد. معمولاً سرعت دریافت گرفتن پاسپورت در این کشورها بیشتر است، هزینه آن پایین‌تر و مزایای آن بعد از دریافت پاسپورت، بسیار قوی‌تر از کشوری مانند ترکیه است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *