تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

برای خرید پارتیشن شیشه ای به چه شرکت های مراجعه کنیم؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در صورتی که شما می‌خواهید برای تفکیک سازی فضای خود از پارتیشن بندی استفاده کنید و به دنبال استفاده از شیشه پارتیشن در تفکیک و جداسازی فضایتان هستید باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای در نمونه های مختلف و انواع متفاوت عرضه می گردند. گاهی محل کار ما یا محل زندگی ما کسالت آور و خسته کننده می باشد و ما دوست داریم با نهایت بودجه و کمترین زمان ممکن و بدون کمترین درهم ریختگی تغییرات جدی در محیط به وجود بیاوریم.

شاید کمتر به این موضوع توجه شده باشد که شیشه در زندگی انسانها به عنوان امری جدا ناپذیر خواهد بود و در محیط کار و زندگی شما جلوه بسیار زیبایی می دهد و به همین جهت می‌توان از پارتیشن شیشه ای برای ایجاد این تغییرات استفاده کرد و به شرکتهایی مراجعه کنیم که توانسته‌اند با سابقه درخشان نمونه های متفاوتی از شیشه پارتیشن و پارتیشن های شیشه ای را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهند. انتخاب پارتیشن از شیشه به محیط کار و زندگی شما جذابیت خاص خواهد داد و اگر می‌خواهید خرید موفقی را داشته باشید قبل از هر چیز در خصوص انتخاب نوع شیشه پارتیشن و مدل های پارتیشن شیشه ای باید اطلاعات کافی به دست بیاورید.

 به همین جهت است که دکوراسیون منزل با شیشه نیز این روزها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی ترجیح می دهند که در دیزاین محیط کاری و منزل خود از شیشه استفاده کنند.

استفاده از شیشه رنگی در دکوراسیون منزل چه تاثیری دارد؟

امروزه از شیشه رنگی دکوراتیو استفاده می‌کنند تا بتوانند در منزل شادابی و زیبایی خاصی را به وجود بیاورند. شیشه رنگ دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل به عنوان یک متریال رایج مورد استفاده محسوب می گردد که البته در طراحی دکوراسیون داخلی به دلیل وجود رنگ های متنوع و جذاب در شیشه رنگی دکوراتیو مورد توجه قرار گرفته اند و تا جایی که تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید شیشه رنگی دکوراتیو می‌نمایند و در دکوراسیون مدرن و دکوراسیون کلاسیک قابل استفاده هستند و البته روش های استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو متنوعی وجود دارد که به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم: دکوراسیون منزل با شیشه رنگی در قسمت پذیرایی، دکوراسیون منزل با شیشه رنگی به عنوان شیشه پنجره و قاب، استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو به عنوان درب منزل، استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو در سرویس بهداشتی و حمام، استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو در آپارات سور لوستر و میز، استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو برای راه پله و تراس، دکوراسیون منزل با شیشه رنگی برای طراحی کابینت و….


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای خرید پارتیشن شیشه ای به چه شرکت های مراجعه کنیم؟

برای اجرای شیشه ریلی تاشو به چه میزان فضای نیاز داریم؟

قطعاً همانگونه که میتوان متوجه شد به منظور اجرای شیشه ریلی تاشو نیاز به فضای کمی وجود دارد چرا که به نوعی طراحی می شوند که پنل های شیشه ای بر روی ریل حرکت نموده و در نهایت اشغال فضای کمی صورت می گیرد. شیشه بالکن در نوع شیشه ریلی تاشو به صورت شکل L در یک قسمت در انتهای دیوار جمع می شوند که به شما این اجازه داده می شود تا بتوانید در فضای بالکن هر تغییری را که می خواهید اجرا کنید.

برای نصب شیشه ریلی تاشو فضای کمی نیاز بوده به همین جهت در اکثر فضاها قابل پیاده سازی است اما باید این اطمینان را داشته باشید که برای نصب شیشه بالکن فضای کافی برای کار نصاب ها وجود داشته باشد و معمولاً شیشه ریلی تاشو برای نصب نیاز به یک روز زمان داشته است که البته اگر شرایط نصب وجود داشته باشد و بالکن بزرگ در اختیار باشد قطعاً این زمان کوتاه خواهد بود و در غیر این صورت نیاز به زمان بیشتری برای نصب شیشه ریلی تاشو وجود دارد.

چرا به شیشه بالکن  آکاردئونی گفته می شود؟

شیشه هایی که در بالکن نصب می شوند را با عنوان شیشه آکاردئونی می‌شناسند.  این نوع شیشه ها استانداردهای لازم را دارند و با توجه به ابعاد محیط آماده می شوند و نصب می گردند. با توجه به این که شیشه بالکن تاشو به شکل پنل های عمودی می‌باشند پنل شیشه ای ابتدایی ثابت و به شکل لولایی باز و بسته شده و بقیه پنل ها در امتداد ریل حرکت می نمایند به همین جهت به آنها شیشه آکاردئونی گفته می‌شود؛ از شیشه آکاردئونی برای موارد دیگر نیز استفاده می شود.

آیا آینه کاری منزل دارای سبک های متنوع می باشد؟

آینه کاری منزل به شیوه های مختلف و در سبک های متنوع انجام می گردد که در هر کدام از این سبک ها برش آینه به شیوه خاصی انجام می شود.

از نمونه سبک‌های آینه کاری منزل می توان به آینه کاری سنتی، آینه کاری مدرن، آینه کاری کلاسیک، آینه کاری دکوراتیو و آینه کاری جدید اشاره کرد. آینه کاری منزل در گذشته تنها از چند مدل خاص استفاده می شد که با گذشت زمان با خلاقیت و ابتکار متخصصین در این حوزه طرحهای جدیدی به آن اضافه شد که البته برخی از این طرح ها طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده‌اند که می‌توانیم به آینه دیواری لوزی، آینه دیواری مربع و  آینه دیواری آبشاری اشاره نماییم.

هر کدام از این سبک ها ویژگی خاص خودشان را دارند مثلا برش آینه در آینه کاری سنتی به صورت برش های بسیار کوچک بوده و ابعاد آینه ها نسبت به سبک های دیگر کوچکتر است. در طرح های کلاسیک برش آینه با استفاده از چهارچوب های کلاسیک و قاب ها در کنار هم قرار گرفته می شوند.

برای خرید پارتیشن شیشه ای به چه شرکت های مراجعه کنیم؟

آیا انواع درب برقی را می شناسید؟

درب برقی شیشه ای یا درب شیشه برقی دارای نمونه های متفاوتی می باشد که می توانیم به درب شیشه ای اسپایدری، درب شیشه ای کشویی، درب شیشه های ریلی و درب شیشه ای لولایی اشاره نماییم. نمونه درب شیشه های اسپایدری فضای کمی را اشغال می کند و با توجه به حرکت های افقی و خطی می باشد.

درب شیشه برقی اسپایدری عموماً به شکل تک لنگه خواهد بود ولی گاهی از نمونه‌های دولنگه آن نیز استفاده می گردد. درب برقی کشویی همانند کمد باز و بسته خواهد شد و برای ورودی ساختمان ها و برای اتاق ها از این نمونه درب شیشه برقی استفاده می گردد.

درب شیشه ای ریلی درون یک فریم باز و بسته می گردد. از رایج‌ترین نمونه درب برقی یا شیشه برقی می توان به درب شیشه ای لولایی اشاره کرد که از گذشته تاکنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته می‌شود و به شکل پروانه‌ای از نظر باز و بسته شدن درب می باشد؛ درب شیشه ای لولایی نسبت به دیگر مدل ها از نظر هزینه مقرون به صرفه تر بوده و به همین جهت کاربردهای متنوعی داشته است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *