تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, هند

پارک آبی واتر کینگدم هند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک آبی واتر کینگدم هند

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آسیا قصد داریم یکی از جاذبه های بسیار زیبای هند یعنی پارک آبی واتر کینگدم را به شما معرفی کنیم. واتر کینگدم یکی از جذاب ترین و مهیج ترین پارک های آبی آسیا می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

واتر کینگدم نام یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی در کشور هندی است که در میان بهترین های آسیا در رده پنجم قرار دارد. این پارک آبی بزرگترین پارک آبی موضوعی آسیا نیز می باشد و امکانات خوبی را داراست. در این پارک آبی بزرگترین استخر موج دنیا را مشاهده خواهید. واتر کینگدم قطعاً یکی از بهترین جاذبه های شهر بمبئی هند است. در ادامه به بررسی و معرفی امکانات این پارک آبی محبوب خواهیم پرداخت. با تاپ تراول همراه باشید.

پارک آبی واتر کینگدم هند


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پارک آبی واتر کینگدم در مومبای یا بمبئی، بزرگ ترین پارک آبی هند و یکی از بزرگ ترین پارک های قاره ی آسیا است. مجموعه ای متشکل از بهترین تفریحات برای همه ی اقشار. در این پارک جاذبه های فراوانی وجود دارد که نه تنها اهالی شهر بلکه گردشگرانی از سراسر دنیا را به سمت خود می کشد.

بیش از ۳۰ تفریح آبی، بزرگ ترین استخر موج دنیا، محوطه ی مخصوص بازی کودکان، استخر مخصوص خانواده ها و سرسره های آبی گوناگون و هیجان انگیز از جذابیت های این پارک برای گردشگران است. غیر از تفریحات آبی، این مجموعه امکانات دیگری از جمله فروشگاه و فودکورت و رستوران دارد.

یک روز کامل را می توانید همراه با بچه ها، در این مجموعه ی تفریحی پرهیجان بگذرانید. این پارک از زمان تاسیس تاکنون، ۲۰ میلیون بازدیدکننده داشته است.

پارک آبی واتر کینگدم هند
پارک آبی واتر کینگدم هند

مسیر و اطلاعات بازدید از پارک آبی واتر کینگدم

پارک آبی واتر کینگدم در روستای گورای و در 30 کیلومتری شهر بمبئی قرار دارد. بسته به مبدا شما، راه های گوناگونی پیش روی شماست:

از بمبئی

از شهر بمبئی می توانید از قطار و یا تاکسی استفاده کنید.

حمل و نقل عمومی: با استفاده از قطارهای بمبئی به ایستگاه محله مالاد (Malad) یا بوریولی (Borivali) بروید.

**از ایستگاه مالاد: در صورتی که مالاد از قطار پیاده شدید، سوار اتوبوس های خط 272 یا ریکشاها شوید و خودتان را به جاده ماروه (Marve Rd) برسانید. در پایان این جاده یک اسکله وجود دارد که قایق های اختصاصی شهربازی اسل ورلد (EsselWorld) هر 30 دقیقه یک بار به سمت واتر کینگدم حرکت می کنند. خوب است بدانید اسل ورلد درست در کنار پارک آبی واتر کینگدم قرار گرفته و شرکای تجاری یکسانی دارد.

**از ایستگاه بوریولی: در این ایستگاه، سوار اتوبوس های 294 یا ریکشاهای محلی شوید و به روستای گورای بروید. خود را به اسکله روستا برسانید و با استفاده از قایق های اسل ورلد به پارک آبی بروید. این قایق ها هر 15 دقیقه یک بار حرکت می کنند.

هزینه قایق ها برای هر نفر 50 روپیه هند (معادل 7,140 تومان) است که البته ممکن است بنا به نظر مسوولان تغییر کند.

تاکسی: در صورتی که بخواهید با تاکسی های شهری به واتر کینگدم بروید، کرایه آن ها در حدود 652 روپیه هند (معادل 93,170 تومان) می شود. با تاکسی حدود 30 تا 45 دقیقه در راه خواهید بود.

پارک آبی واتر کینگدم هند
پارک آبی واتر کینگدم هند

دسترسی از شهرهای دیگر

آمبارنات (Ambarnath) و اولاسندر صورتی که (Ulhasnاگر) دیگر شهرهایی هستند که از آن ها نیز می توانید خود را به پارک آبی واتر کینگدم برسانید. در صورتی که دراین شهرها حضور دارید، به آژانس های گردشگری مراجعه کنید تا با اتوبوس های آن ها به این مجموعه تفریحی برسید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *