تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
گلستان

پارک جنگلی النگدره گرگان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک جنگلی النگدره گرگان

در این مقاله از مقالاتجاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای گرگان یعنی پارک جنگلی النگدره را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی گرگان بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

مقصدمان پارک جنگلی النگدره است، مکانی که در هر فصل از سال رنگ و جلوه ای تماشایی دارد و شما را به گردشی جذاب دعوت می کند.

پارک جنگلی النگدره

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

النگدره پارکی جنگلی در استان گلستان، شهرستان گرگان واقع در بلوار ناهار خوران و در میان مناطق مسکونی است.

این پارک جنگلی از جمله پارک های طبیعی چهارفصل است و در هر زمانی از سال می توان از زیبایی های آن بهره مند شد. این پارک جنگلی در پاییز از مشهورترین جاذبه های طبیعی ایران برای بازدید به شمار می آید.

پارک جنگلی النگدره در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان با مساحت حدود 185 هکتار و در مسیر جاده ناهارخوران واقع شده و یکی از 7 منطقه نمونه گردشگری کشور است. امکانات موجود در این پارک جنگلی شامل زمین ورزشی ، پارک کودک ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی ،جاده آسفالت ، ساختمان های نگهبانی، برق رسانی و… می باشد و مهم ترین انواع درختان پارک جنگلی النگدره را افرا ، بید ، بلوط ، توسکا و… تشکیل می دهد.

پارک جنگلی النگدره گرگان
پارک جنگلی النگدره گرگان

جنگل النگدره به عنوان یکی از 7 منطقه نمونه گردشگری کشور و همچنین پارک جنگلی شاخص شمال کشور انتخاب و معرفی گردیده است.

داخل پارک النگدره، جاده ای آسفالته موجود است و هر کجای ان که بخواهید می توانید بنشینید و از طبیعت بی نظیر آن بهره ببرید. جنگل النگدره به مساحت 185 هکتار و در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان در مسیر جاده ناهار خوران واقع شده است.

پارک جنگلی النگدره گرگان

آب و هوای این منطقه حداقل 10 درجه خنک تر از نقاط شهری و پرجمعیت است. پارک جنگلی النگ دره ، در دامنه جنگل های انبوه شمالی قرار دارد که با درخت هایی همچون انجیلی و ممرز، توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید، شیردار و خردمندی پوشیده شده، یک رودخانه و چندین چشمه ی زیبا نیز دارد و تقریباً در تمام فصول سال پذیرای گردشگران و طبیعت دوستان زیادی است. در بهار و تابستان هوای خنک و مطبوع جنگل، در پاییز رنگ آمیزی زیبای درختان و در زمستان پوشش چشم نواز برف و همچنین برف بازی، طبیعت دوستان را به سوی خود فرامی خواند.

امکانات موجود در پارک النگدره شامل برق رسانی ، سرویس های بهداشتی ، جاده آسفالته ، نمازخانه ، پارک کودک ، زمین ورزش ، ساختمان های نگهبانی ، منطقه کمپینگ و پیک نیک است.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *