تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, گلستان

پارک جنگلی امام رضا کردکوی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک جنگلی امام رضا کردکوی

در این مقاله از معرفی دیدنی های کردکوی شما را با پارک جنگلی امام رضا کردکوی را که یکی از مناطق تفریحی این شهر است آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال مکانهای دیدنی شمال ایران میگردید در ادامه با ما همراه باشید

محتصری درباره کردکوی بدانید :

شهرستان کردکوی یکی ازشهرستان های استان گلستان در شمال ایران است. این شهرستان درغرب استان گلستان و در قسمت جنوب شرقی خلیج گرگان قرار گرفته و از طرف شمال به شهرستان بندرترکمن و از جنوب به نواحی جنگلی بخشی از رشته کوه های البرز شرقی و استان سمنان و از غرب به شهرستان بندرگز و از شرق به شهرستان گرگان محدود شده است. این شهرستان  با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوع و قابل توجه یکی از قطب های مهم گردشگری استان گلستان و کشور به شمار می آید، اقلیم های مختلف و تنوع آب و هوایی در هر فصل از ویژگی های بارز این شهرستان  است .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دیدنی های کردکوی

پارک جنگلی امام رضا کردکوی

پارک جنگلی امام رضا کردکوی در 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی در منطقه جنگلی پلنگ پا و در مسیر جاده کردکوی به درازنو واقع شده و مساحت آن 54 هکتار  از ویژگی های این پارک وجود رودخانه دایمی به نام پلنگ پا که از کنار پارک می گذرد، می باشد.  دبی رودخانه در بهمن ماه 100 لیتر در ثانیه اندازه گیری شده است.  منابع تامین آب پارک از رودخانه پلنگ پا است که وارد مخزن آب و از آن جا به شبکه آب رسانی می شود، از دیگر ویژگی های پارک نزدیک بودن به جاده تهران ــ گرگان و شهرکردکوی و بندر ترکمن می باشد که استفاده کنند گان پارک نیزساکن این شهرها و روستاهای اطراف آن و زایرین حضرت امام رضا (ع) و علاقمندان به طبیعت هستند.


مقالات بیشتر بخوانید :


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *