تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, کیش

معرفی پارک ساحلی میرمهنا کیش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک ساحلی میرمهنا کیش

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از پارک های ساحلی بسیار زیبای جزیره ی کیش یعنی پارک ساحلی میرمهنا کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. کیش یکی از جزیره های بسیار زیبا با جاذبه ها و جاهای دیدنی بسیار زیاد است. در ادامه با مجله تاپ تراول همراه باشید.

پارک ساحلی میرمهنا یکی از پارک های واقع در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش می باشد و از دیدنی های بسیار جذاب تور کیش است. همچنین داخل این پارک تفریحی اسکله تفریحی میرمهنا نیز واقع شده است. این پارک بزرگ عمومی همچنین از مسجد خاتم الانبیا کیش تا میدان جاسک که در نوار ساحلی قرار دارد امتداد پیدا می کند.

اسکله ی تفریحی میرمهنا یکی از جاذبه های پارک محسوب می شود که در صورتی که به ماهی گیری علاقه مند باشید از حضور در آن لذت زیادی خواهید برد. مسیرهای پیاده روی متنوع، بازارهای خرید، مسیر دوچرخه سواری، انواع بوفه و چایخانه و زمین بازی کودکان از جمله قابلیت های مهم پارک هستند.

همچنین محل های مناسبی برای پخت کباب آماده گردیده است، پس در صورتی که به پیک نیک به همراه عزیزانتان علاقه دارید، یکی از بهترین نقاط جزیره ی کیش همین پارک است. پارک میرمهنا در دو فاز ساخته شده که فاز اول حدود ۴۱۰۰۰ متر مربع و فاز دوم هم حدود ۵۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد که در حال تکمیل شدن است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پارک ساحلی میرمهنا کیش
پارک ساحلی میرمهنا کیش

در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ پذیرای گردشگران است و از قابلیت های فاز یک پارک آن است که جنب مسجد خاتم الانبیا، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب مسیر دوچرخه، چند بوفه و چایخانه قرار دارد. همچنین معمولاً در پایان فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان از تماشای لاک پشت های آزاد لذت برد.

گردشگران و ساکنان می توانند بر روی اسکله تفریحی میرمهنا و در زمان های مجاز ماهی گیری کنند. ولی شنا کردن در محدوده پارک ممنوع است . فاز دو به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی کودکان نیز در فاز دو ساخته می شود. قابلیت فاز دوی پارک آن است که جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار دارد.

پارک ساحلی میرمهنا کیش
پارک ساحلی میرمهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا واقع است. این اسکله در سال 1385 ساخته گردیده است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *