تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

پارک سازووا اسکی شهیر ، ترکیه | Sazova Park 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک سازووا اسکی شهیر

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با پارک سازووا اسکی شهیر در ترکیه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از جذابیت های گردشگری ترکیه وجود شهری به نام اسکی شهیر می باشد که معنی آن شهر کهنه است. پورسوک رودخانه ای است که از داخل اسکی شهیر گذر کرده و زیبایی فوق العاده ای به شهر بخشیده است و همچنین و با وجود دو دانشگاه بزرگ آنادولو و عثمان غازی نمای زیبایی از یک شهر دانشگاهی به خود گرفته است.

 اسکی‌شهیر یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای بخش اروپایی ترکیه است که از کیفیت زندگی و فرهنگ بالایی برخوردار است. این شهر که به وفاداری خود به ساکنان شهر شهرت دارد، سابقه‌ای طولانی داشته و بسیاری از بقایای باستان‌شناسی و موزه‌ها را در خود جای داده است.

پارک سازووا اسکی شهیر
پارک سازووا اسکی شهیر

یکی از مناطقی که نقش فوق العاده ای در مشهور شدن اسکی شهیر داشته پارک سازووا بوده است. این پارک در قسمت غربی جاده Kuthaya قرار گرفته است. اگر در اینترنت چرخی بزنید مطمئنا تصاویری از این پارک زیبا را دیده اید و بدون شک به این فکر کرده اید که این جا کجا می تواند باشد؟ منظره پارک تصویر یک قلعه ی زیبای افسانه ای است. یک شهربازی مدرن و کشتی مشهور دزدان دریایی این پارک در سطح دنیا مشهور می باشند. خوب است بدانید که پارک سازووا باغ وحش  و آکواریوم نیز دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
پارک سازووا اسکی شهیر
پارک سازووا اسکی شهیر

در پارک سازووا که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده  خانه فضایی سابانجی با گنبد شیشه ای 360 درجه ای نیز موجود می باشد

این پارک که از سال 2008 به بهره‌برداری رسیده است در کنار ورزشگاه New Eskişehir واقع شده است. این پارک سالانه میزبان هزاران گردشگر است که بسیاری از فعالیت‌ها از جمله هنری، فرهنگی و علمی را در خود جای داده و فعالیت‌های مختلفی را نیز میزبانی می‌کند.

پارک سازووا اسکی شهیر
پارک سازووا اسکی شهیر

در این پارک، یک حوض 25000 متر مربعی، زمین‌های بازی کودکان، یک باغ‌وحش، قطار مینی بخار که در اطراف پارک می‌رود، یک موزه علوم و آزمایشات، مناطق کنسرت، آمفی تئاتر و آکواریوم وجود دارد. پارک سازووا که مورد توجه افراد در هر سنی است، مراکز تفریحی بسیاری تحت عنوان قلعه افسانه، کشتی دزدان دریایی، خانه فضایی سابانجی، شاهکارهای جهانی ترکی اسمینیاترک، مرکز علوم فرهنگی، جهان زیر آب ETİ و مرکز آزمایشات علمی را شامل می‌شود و باعث شده است که این پارک، دیزنی لند اسکی‌شهیر خوانده شود.

انتخاب با شماست، می‌توانید در این پارک در کنار کودکان خود سرگرم شوید یا در رستوران و کافه آن مشغول خوردن غذا یا قهوه‌ای ناب باشید. با این حال، مدت زیادی را با سرگرمی‌های متنوع این پارک مشغول خواهید شد. ورود به پارک سازووا با اینکه رایگان است، اما برای ورود به بیشتر مناطق خصوصی داخل آن باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید.

پارک سازووا اسکی شهیر
پارک سازووا اسکی شهیر

رفت و آمد و دسترسی در منطقه​

در زیباترین شهر آناتولی مناسب‏ترین راه رفت و آمد قطار و اتوبوس می‏باشند و از آنجایی که اسکی شهیر یک شهر دانشجویی نیز محسوب می شود روش های اقتصادی رفت و آمد هواداران زیادی در آن دارد. به عنوان مثال مسافتی که این شهر به وسیله اتوبوس با آنکارا دارد تقریبا 3 ساعت می باشد.

این شهر به علت این که دارای موقعیت اقتصادی مناسب می باشد منجر شده یک قطار سریع و السیر آن را به آنکارا و استانبول متصل کند که در اینصورت مسافت این شهر با قطار به آنکارا به حدود 1 ساعت و بیست دقیقه کاهش پیدا می کند. البته ناگفته نماند اسکی شهیر دارای فرودگاه هم هست.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *