تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آفریقای جنوبی

پارک ملی دروازه جهنم کنیا ، آفریقای جنوبی | Hells Gate National Park 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک ملی دروازه جهنم 

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با پارک ملی دروازه جهنم در کشور کنیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این پارک تاریخی بیشتر آشنا شوید.

پارک ملی دروازه جهنم در کنیا یکی از مکان های فراموش نشدنی این سیاره است که مستحق سفر ویژه و برنامه ریزی شده است. این پارک در ناحیه ناکورو در استان ریفت و در نزدیکی دریاچه نایواشا واقع شده است و فاصله اش تا نایروبی 90 کیلومتر است.

با اینکه وسعت این پارک زیاد نیست ولی قدمت آن به ما قبل تاریخ بر میگردد. در واقع این پارک متعلق به دوره ای است که انسان ها در دره ریفت زندگی میکردند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دلیل معروفیت پارک ملی دروازه جهنم بخاطر شکاف باریکی که برروی این صخره ها وجود دارد است که بازدید از این دروازه جزو هیجان انگیز ترین قسمتهای ماجراجویی در کنیا است.این پارک در شمال غرب کنیا واقع شده است و حیواناتی از جمله بوفالو، گورخر، گاو وحشی و آهو در آنجا وجود دارند.شما با بازدید از دیواره های قرمز رنگ NJOROWA به وجد می آیید.

پارک ملی دروازه جهنم 
پارک ملی دروازه جهنم

در پارک، آب و هوای گرم و خشک در انتظار شماست و همچنین دو آتشفشان منقرض شده نیز وجود دارد Hobley و Olkaria. غار معروف از سنگ های قرمز تشکیل شده است، که حتی از فاصله بین دو شکاف آتشفشانی  دیده می شود.

در پارک، سه مکان راحت برای کمپینگ و مرکز فرهنگی ماسایی وجود دارد، جایی که به شما پیشنهاد می شود تا با زندگی و سنت های این قبیله باستانی از نزدیک آشنا شوید. همچنین سه نیروگاه ژئوترمال در Olkaria در این منطقه وجود دارد. علاوه بر این، شما می توانید با قایقرانی در دریاچه نایواشا، از این پارک زیبا لذت ببرید.

پارک ملی دروازه جهنم 

  • در این پارک ، بر خلاف بسیاری از مناطق حفاظت شده دیگر، شما نه تنها با ماشین یا موتور، بلکه با دوچرخه و پیاده روی هم می توانید از پارک دیدن کنید. در طول پیاده روی شما می توانید آبشارهای آب گرم منحصر به فردی را تماشا کنید.
  • هیچ مغازه ای در پارک وجود ندارد، بنابراین نمی توانید غذا یا نوشیدنی بخرید.
  • همه ی راهنماهای این پارک به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

پارک ملی دروازه جهنم 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *