تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, قبرس

پارک ملی کیپ گرکو قبرس 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پارک ملی کیپ گرکو قبرس

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی قبرس یکی از جاذبه های بسیار زیبای قبرس یعنی پارک ملی کیپ گرکو را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از پارک های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پارک جنگلی کیپ گرکو قبرس با وسعتی حدود 385 هکتار در سال 1993 میلادی به عنوان یکی از پارک های ملی این جزیره به ثبت رسید تا برنامه های حفاظتی مخلتف در ان اجرا گردد و از نابودی گونه های گیاهی و شکار انواع حیوانات جلوگیری شود . این پارک جنگلی در بین شهرهای آیاناپا و پروتاراس که هر دو از جمله محبوب ترین مقاصد توریستی در قبرس هستند واقع شده و اغلب به سبب زیبائی های طبیعی مورد بازدید گردشگران تور قبرس قرار می گیرد .

پارک ملی کیپ گرکو قبرس
پارک ملی کیپ گرکو قبرس

در این پارک جنگلی شکار ممنوع می باشد.. روباه، خرگوش صحرایی و خارپشت و بیش از 80 گونه پرندگان در این مکان دیده می شوند.. بازدیدکنندگان از این پارک ملی همچنین سوسومار و انواع پوارد را خواهند دید..


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کلیسای کوچک سفیدی در قلب پارک جنگلی کیپ گرکو وجود دارد که مکان بی نظیری برای برگزاری مراسم عروسی می باشد.

همچنین یکی از جاذبه های دیدنی قبرس، یعنی غار دریایی کیپ گرکو در اینجاست که در افسانه ها از آن یاد گردیده است.. غار غول یا پهلوان نیز در شرق پارک قرار دارد.. در لبه پرتگاه غار کیپ گرکو یک فانوس دریایی و خرابه های معبد باستانی آفرودیت دیده می شود.. خلیج کونوس، یک ساحل زیبا و نفسگیر در لبه شرقی پارک واقع شده که سرتاسر آن درختان کاج قرار دارند.. هتل گرشین پارک و هتل آپارتمان کونوس بی  و رستورانهای گوناگون در این پارک در خدمت مسافرین تور ارزان قبرس هستند.

پارک ملی کیپ گرکو قبرس
پارک ملی کیپ گرکو قبرس

غار دریایی آیا نپا

چندین غار دریایی از لبه شرقی آیانپا تا پارک ملی کیپ گرکو دیده می شود.. بعضی از این غارها 80 متر عمق دارد و امکان شنا کردن و کشف بعضی از این غارهای دریایی وجود دارد.. دریای اطراف غار آب کریستالی و خیره کننده ای دارد.. مردم زیادی در تورهای گردشگری با قایق های بادبانی به این منطقه می آیند و به ماهیگیری، شنا، غواصی و عکاسی می پردازند..


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *