تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول

تجربه یک روز هیجان انگیز در پارک های آبی استانبول 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قطعا برای افرادی که علاقه‌ مند به انجام تفریحات آبی هستند بازدید از پارک های آبی استانبول یک تفریح هیجان‌ انگیز خواهد بود. تعداد زیادی پارک‌ آبی در استانبول وجود دارند که هر کدام به نحوی باعث جذب گردشگران شده‌اند. همان‌ گونه که اطلاع دارید شهر استانبول پایتخت ترکیه بوده و بدون شک به غیر از پارک‌ های آبی، تفریحات زیادی در دل این شهر نهفته‌اند؛ اما تفریحات آبی استانبول نسبت به سایر اماکن دیدنی آن ارجحیت دارند. کدام یک از پارک‌های آبی استانبول مناسب بازدید است؟ بهترین پارک آبی استانبول چه نام دارد؟ کدام یک از پارک های آبی استانبول به نسبت سایز مجهزتر بوده است؟

پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول (Aqua Marine Aquapark)

پارک آبی آکوا مارین استانبول یکی از مشهورترین پارک‌ های آبی به حساب می‌آید که در شهر آیازاپاشا در ناحیه ساری‌یر، در شمال شرقی شهر استانبول قرار گرفته است. این پارک آبی تجهیزات و سازه‌های متعددی همچون التراس سرپوشیده، برج آبی، حوضچه‌ های آبی کودکان و بزرگسالان، تاب آبی و… را در خود جای داد. آکوا مارین همچنین امکانات دیگری نیز از قبیل رستوران‌ها، کافی ‌شاپ‌ ها و مناطق سبز را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

آکوا مارین استانبول پارکی بسیار بزرگ بوده؛ بنابراین آب‌ و هوای شهر بر این پارک هیچ تاثیری نخواهد داشت. به همین دلیل شما می‌توانید در هر فصلی از سال به این پارک سفر کنید، با این حال بهترین فصل برای بازدید از پارک آبی آکوامارین اغلب از اوایل ژوئن تا اوایل سپتامبر است؛ مخصوصا در روزهای گرم تابستان مراجعه به این مکان به‌دلیل سرپوشیده بودن از آفتاب و سایه داشتن به شدت توصیه می‌شود.

هزینه ورودی پارک آکوا مارین استانبول

آقایان: دوشنبه تا شنبه 70 لیر – یکشنبه 80 لیر


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

خانم‌ها: دوشنبه تا شنبه 60 لیر – یکشنبه 70 لیر

کودکان (5 تا 12 سال): دوشنبه تا شنبه 35 لیر – یکشنبه 40 لیر

آدرس پارک آبی توزلا استانبول: منطقه توزلا، جامی، خیابان بالیکچیلار، شماره ۲۰٫۱

پارک های آبی استانبول

پارک آبی کلاب دلفین استانبول (Aqua Club Dolphin)

پارک آبی کلاب دلفین در منطقه خورشیدی استانبول قرار دارد. این پارک آبی در سال 2011 تاسیس شده و به‌دلیل برخورداری از وسایل تفریحی و آبی متنوع، مکانی برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و گردشگران شهر استانبول به حساب می‌آید. در این پارک آبی امکاناتی همچون شناور سواری در موج با سرعت بالا، سرسره‌های آبی، استخر لرزش، سرسره‌ های خارجی و داخلی و برخی دیگر از وسایل تفریحی وجود دارند. همچنین پارک آبی کلاب دلفین از امکانات جانبی همچون رستوران‌ها، کافه و فروشگاه‌هایی برای خرید انواع لوازم دچارتی‌ های آبی برخوردار است.

هزینه ورود پارک آبی کلاب دلفین استانبول

بزرگسالان: 179 لیر

کودکان: 169 لیر

خردسالان: رایگان

آدرس پارک آبی کلاب دلفین استانبول: باشاک شهر، باهچه شهیر، خیابان کمال پاشا

پارک های آبی استانبول

پارک تفریحی ویالند استانبول (Vialand Aquapark)

پارک تفریحی ویالند در منطقه توزلا تاسیس شده و سال ۲۰۱۴ با هدف فراهم‌سازی مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ ها و گردشگران استانبول افتتاح گردید. در این پارک تفریحی، بیش از ۴۰ بازی و دستگاه تفریحی، به افراد و خانواده‌ ها ارائه داده می‌شوند. بعضی از بازی‌ های پرطرفدار در این پارک شامل کلمبیا بزرگ، تندرای ساحلی، لارنجیتو (Lanchito) خارجی و درونی و دیگر وسایل تفریحی مرتبط با آب هستند.

ویالند در میان بزرگ‌ ترین پارک‌ های تفریحی استانبول جای گرفته و هم‌اکنون یکی از برترین مقاصد تفریحی برای گردشگران خارجی و محلی است. همچنین در این پارک تفریحی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و نقاط تفریحی دیگری نیز برای برطرف کردن نیازهای شما و خانواده‌تان در نظر گرفته شده‌اند که قطعا از سفر به این شهر پشیمان نخواهید شد.

آدرس پارک آبی ویالند استانبول: منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا

پارک های آبی استانبول

پارک آبی توزلا مارینا استانبول

پارک آبی توزلا مارینا یکی دیگر از پارک‌ های آبی محبوب استانبول است که در منطقه توزلا قرار دارد. این پارک دارای چندین استخر و لوازم آبی شامل سایه‌ها، جت سکی، اسلایدهای آبی رو به پایین، سریع، برج آسمانی و موج‌چین است. این پارک آبی در میان خانواده‌ها بسیار محبوب بوده و در فصل‌های گرم سال، بسیاری از توریست‌ها به این پارک رفته و از وسایل تفریحی و رفاهی و همچنین شنا در آن استفاده می‌کنند و لحظاتی خوش را برای خود رقم می‌زنند.

توزلا مارینا همچنین دارای رستوران‌ها و فروشگاه‌ هایی با مواد غذایی گوناگون محلی و بین‌المللی است تا نیازهای غذایی شما را برطرف سازند.

هزینه ورود پارک آبی توزلا استانبول

بزرگسالان: شنبه تا دوشنبه 65 لیر – یکشنبه 85 لیر

کودکان (4 تا 12 سال): شنبه تا دوشنبه 45 لیر – یکشنبه 45 لیر

کودکان زیر 4 سال: رایگان

آدرس پارک آبی توزلا استانبول: منطقه توزلا، جامی، خیابان باریکچیلار

پارک های آبی استانبول

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا (Cevahir Aqua Heybeliada)

پارک آبی جواهیر هیبلی آدا در منطقه کورتکوی شهر استانبول واقع شده است. این پارک آبی چندین استخر و لوازم آبی شامل سایه‌ها، اسلایدهای آبی، برج‌ آبی، تونل‌های آبی، برج حریم خصوصی، سرعت بالا، مستندات آبی، آشپزخانه، باشگاه حرفه‌ای شنا و همچنین سونا و حمام ترکی را در خود جای داده است.

همچنین، پارک آبی جواهیر هیبلی آدا امکانات مختلفی برای خرید و خوردن را ارائه می‌دهد. رستوران‌ها، کافی ‌شاپ‌ها و فروشگاه‌هایی در این پارک آبی موجود هستند که شما را در طول روز از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف بهره‌مند می‌سازند.

جواهیر هیبلی آدا پارک آبی محبوبی است که برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و گروه‌هایی از گردشگران مناسب خواهد بود.

آدرس پارک آبی جواهیر هیبلی آدا استانبول: آدالار، محله هیبلی آدا، جاده اسکله جدید

پارک های آبی استانبول

پارک آبی کالیسیوم (Coliseum Sports Club Sariyer)

پارک کلسیوم به عنوان یک مجموعه ورزشی و پارک آبی مجهز در استانبول محسوب می‌شود. پارک آبی استانبول از تمامی هیاهوی استانبول به دور بوده و اگر به‌دنبال جای دنج و آرام برای سپری کردن اوقات خود هستید این پارک آبی یک پیشنهاد فوق‌العاده به شمار می‌رود. در این پارک آبی امکانات بدنسازی، پیلاتس، یوگا، شنا، ورزش رزمی و… موجود هستند که شما می‌توانید در کنار کسب آرامش به تفریح نیز مشغول شوید. چهار استخر موج، سرپوشیده، سکوت و کودکان در این پارک آبی وجود دارند که توانسته‌اند محبوبیت این پارک را دوچندان سازند.

هزینه ورود پارک آبی کالسیوم استانبول

برای رده سنی مختلف تفاوت دارد: بین 80 تا 275 لیر

کودکان زیر 7 سال: رایگان

آدرس پارک آبی کالسیوم استانبول: منطقه سارییر، زکریاکوی، املاک کونوت کورو اولری

پارک های آبی استانبولسخن پایانی

شهر استانبول پایتخت ترکیه یکی از بهترین گزینه‌های سفر افرادی است که به انجام تفریحات آبی علاقه‌مند هستند، زیرا تعداد زیادی پارک آبی در این شهر وجود دارند که هر کدام از این پارک‌های آبی امکانات و تفریحات بسیاری همچون استخر، تونل‌های آبی، برج آبی، سرسره آبی و… را در خود جای داده که هر کدام به نحوی برای گردشگران محبوبیت داشته و باعث افزایش علاقه افراد به این تفریحات می‌شوند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

  2. محمد یوسف جعفری

    سلام دوستان من تابستون ۲۰۲۳ با خانومم به استانبول سفر کردم و هدفمون هم فقط تفریح بود تا خستگی کار از تنمون بیرون بره. قبل از این که به استانبول بریم لیست تمام مکان های گردشگری رو حاضر کردیم و اولویت بندی کردیم که از کجا باید شروع کنیم.
    این مقاله رو شانسی دیدم و یاد اون روزا افتادم به همین خاطر میخوام تجربه خودم رو با اجازه وب سایت فلای تودی با شما هم به اشتراک بزارم.
    من و خانمم وب سایت های زیادی رو زیرورو کردیم تا با جاهای دیدنی استانبول آشنا بشیم ولی از نظرم بهترین پارک ابی استانبول دفلین کلاب هستش که به شما پیشنهاد میکنم حتما ازش بازدید کنید.
    به غیر از پارک های ابی که تو این لیست هستش چند تا پارک ابی دیگه ای هم تو استانبول وجود داره که من هنگام تحقیق تو وب سایت های خارجی کشف کردم.
    پارک (Cevahir Aqua Heybeliada جواهیر) و پارک (Istanbul Techno Water Park تکنو استانبول) دوتا پارک ابی دیگه تو استانبول هستن که میتونید در صورت تکراری شدن سایر پارک ابی ها ازشون بازدید کنید.
    خلاصه سرتون رو درد نیارم، پارک های ابی استانبول خیلی خفنن حتما تو سفرتون ازشون بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *