تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی تور

هلند، سوئیس و اسپانیا، پرطرفدارترین مقاصد اروپایی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پرطرفدارترین مقاصد اروپایی

تور هلند، سوئیس و اسپانیا از جمله تورهایی جذابی است که به شما پیشنهاد می‌شود حتما در آن شرکت کنید. چرا که در سفر به اروپا شما می‌توانید به این 3 کشور پرجاذبه و شگفت‌انگیز که جزو مقاصد اروپایی بسیار زیبا و دیدنی هستند، سفر ‌کنید. جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این کشور‌ها از مکان‌ هایی است که برای گردشگران جهانی جلب توجه می‌کند و اینکه در این سفر شما تجربیات شگفت‌انگیزی را بدست می‌آورید.

اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگران هستید که حساسیت زیادی در انتخاب مقصد سفر دارید، بهتر است سفر با تور ترکیبی اروپا را انتخاب کنید، چرا که اروپا قاره ای هیجان­انگیز و زیبا برای هر قشر سلیقه­ای است. در ادامه بیشتر افراد نگران این هستند که رزرو این تورها کمی برایشان گران تمام شود، ولی پیشنهاد ما این است که مناسب­ترین و بروزترین لیست قیمت تور اروپا را از آژانس مسافرتی سفریار تهیه کنید.

پرطرفدارترین مقاصد اروپایی

تور هلند

با سفر به کشور گل‌های بی‌نظیر و زیبا در تور مسافرتی هلند و شهر زیبای آمستردام و روتردام، شما تمام جاذبه‌هایی که در یک سفر اروپایی به آنها نیاز دارید را در خود جمع کرده است را می‌توانید بدست آورید. طبیعتا هر چقدر که بیشتر جستجو می‌کنید و هر چقدر که بیشتر می‌بینید باز هم ‌زیبایی‌های هلند و شهرهای آن تمام نشدنی است. سفر به کشور هلند یک سفر رویایی است البته شما باید در تور هلند خود خدمات کاملی را داشته باشید تا از بتوانید بهترین و بی دغدغه‌ترین سفر زندگیتان را تجربه کنید.

خوشبختانه آژانس هواپیمایی سفریار توانسته در این سال‌ها بهترین قیمت تور هلند با بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه دهد تا مسافران بتوانند ارزان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش سفر به هلند را انتخاب نمایند و از یک مسافرت کم هزینه و ارزان قیمت در تور مسافرتی هلند نهایت لذت را ببرند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پرطرفدارترین مقاصد اروپایی

تور سوئیس

سوئیس از مقاصد پرطرفدار و طبیعت‌دوست در میان کشور‌های اروپایی بشمار می‌رود. این کشور در بخش غربی مرکز اروپا قرار گرفته است و با انبوهی از مناطق طبیعی شگفت‌انگیز و همچنین مناطق گردشگری مشهور، افراد بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. زوریخ و ژنو از شهرهای بزرگ و اقتصادی سوئیس به شمار می‌رود و یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به اروپا، فصل بهار است.

شما در سفر با تور سوئیس یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه می‌کنید. از طبیعت سرسبز، روستاهای خوش آب‌‎وهوا و انواع غذاها و نوشیدنی‌های دلچسب گرفته تا جاذبه‌های بی‌نظیر تاریخی و مدرنیته سوئیس، همگی شما گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. ضمنا عوامل مختلفی مانند نرخ یورو، هزینه بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، خدمات اخذ ویزا و خدمات تور در تعیین هزینه‌ها نقش دارند.

پرطرفدارترین مقاصد اروپاییالبته اگر تور سوئیس سفریار را تهیه کنید، شما خدماتی اعم از: اخذ ویزای شینگن سوئیس، بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل‌های 4 ستاره به همراه صبحانه، بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 50 هزار یورو، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان و راهنمای محلی را در اختیار دارید.

تور اسپانیا

زیبایی‌های کم‌نظیری همچون سواحل آفتابی دریای مدیترانه، تاریخ پررمزوراز و فرهنگ غنی اسپانیا همگی باعث شده‌اند تا سفر به اسپانیا زیبایی‌های خاصی داشته باشد که با سفر به کشورهای دیگر امکان ندارد بتوانید آن‌ها را مشاهده کنید. سفر با تور اسپانیا می‌تواند شما مسافران را با زیبایی‌های چشمگیر این کشور آشنا کند.

اسپانیا برای گشت‌وگذار جزو بهترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود و به همین دلیل سالانه بسیاری از افراد از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند، برای سفر به اسپانیا راه‌های زیادی وجود دارد. برخی از افراد تصمیم می‌گیرند خودشان تمام مسئولیت‌های سفر را بر عهده بگیرند؛ اما طیف وسیعی از توریست‌ها و گردشگران ترجیح می‌دهند با تور مسافرتی اسپانیا به این کشور سفر کنند.

پرطرفدارترین مقاصد اروپایی

لازم به ذکر است که در سفر با تورهای اسپانیا سفریار شما تمامی خدماتی که برای سفر به آن نیاز است به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار دارید و در مورد اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیت هواپیما و خدمات دیگر… نگرانی خاصی وجود ندارد، چرا که این مجموعه مسافرتی تمامی کارهای سفر شما را از صفر تا صد برایتان انجام می ‌دهند.

مطلب نهایی

در آخر خرید تورهای اروپایی به مقاصدی همچون: هلند، سوئیس و اسپانیا، پیچیدگی‌ها و نکات خاص خودش را دارد. اگر همچنان در مورد رزو این تورهای اروپا و موارد مربوط به آن، سوالاتی در ذهنتان دارید، به آسانی می‌توانید از متخصصان با تجربه سفریار آریا کمک بگیرید. کافیست با تیم مشاوره سفر سفریار تماس بگیرید و از راهنمایی‌های رایگان این متخصصان بهره‌مند شوید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *