تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار


ژاپن

پل رنگین کمان توکیو ژاپن 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پل رنگین کمان توکیو ژاپن

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ژاپن قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای ژاپن یعنی پل رنگین کمان توکیو را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

  ژاپن سرزمین آفتاب تابان، یک گنجینه ی واقعی برای کسانی است که در پی تجربه کردن چیز های زیبا و عجیب و غریب هستند. حضور در شهر فوق مدرن توکیو و یا استان های کاملا سنتی، تماشای مناظر برفی کوه فوجی، شکوفایی گل های ساکورا (شکوفه گیلاس)، پل ها، و تراسهای برنجی؛ که همه ی این ها نشان دهنده واقعی، جاذبه های گردشگری ژاپن هستند.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رینبو بریج یا Rainbow Bridge پلی است که در منطقهٔ میناتو بر روی خلیج توکیو قرار دارد. نام رسمی این پل شوتو کوسوکو جوایچی گو دایباسن.توکیووان رنراکوباشی می باشد.

پل رنگین کمان توکیو ژاپن
پل رینبو بریج توکیو ژاپن

در لایهٔ زیرین و جدا از بخش ماشین روی پل، یک پیاده رو در هر دو طرف پل موجود است که توسطٔ آن عابران، پیاده نیز می توانند از روی پل عبور کنند.

درازای آن 798 متر است و اسکلهٔ شیبائورا و اسکلهٔ اودایبا از طریق آن به یکدیگر متصل می شوند. ساخت آن در طی سال های 1987 تا سال 1993 میلادی انجام گرفته است.

پل رنگین کمان توکیو ژاپن
پل رنگین کمان توکیو ژاپن

نورپردازی پل در برخی از اوقات مخصوصاً سال که از قبل مشخص خواهد شد، به رنگ رنگین کمان در می آید. بطور مثال در سال 2005 میلادی شب کریسمس نورپردازی این پل به رنگ رنگین کمان بوده است. در لایهٔ زیرین و جدا از بخش ماشین روی پل، یک پیاده رو در هر دو طرف پل موجود است که توسطٔ آن عابران، پیاده نیز می توانند از روی پل عبور کنند.

عبور دوچرخه و موتور از بخش پیاده روی پل ممنوع می باشد.

پل رنگین کمان توکیو ژاپن
پل رینبو بریج توکیو ژاپن

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *