تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
کالیفرنیا

۷ پل معروف و دیدنی کالیفرنیا | California 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پل های معروف کالیفرنیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول ، پل های معروف کالیفرنیا را برای به شما معرفی خواهیم کرد، پس در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

کالیفرنیا ایالتی در غرب آمریکا بر کرانهٔ اقیانوس آرام است. مرکز آن ساکرامنتو و شهرهای مهم آن لس‌آنجلس، سن دیگو، سن خوزه و سان‌فرانسیسکو هستند. همچنین این ایالت پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا است. کالیفرنیا پس از آلاسکا و تگزاس، سومین ایالت بزرگِ آمریکا از لحاظ وسعت است. لس آنجلس پرجمعیت‌ترین شهر کالیفرنیا و بزرگترین شهر آمریکا پس از شهر نیویورک است.

رانندگی، دوچرخه سواری، و یا راه رفتن در طول یک پل شگفت انگیز با معماری بی نظیر، کاری فوق العاده است. کالیفرنیا تعدادی از این پل های با معماری بی نظیر را در خود دارد، بسیاری از آنها دارای ارتفاع سرگیجه آوری هستند تا بتوانند شهرهای ساحلی را به هم متصل کنند. در اینجا ما 7 پل معروف و زیبا از پل های کالیفرنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

پل گلدن گیت – Golden Gate Bridge

پل گلدن گیت احتمالا کلاسیک ترین و نمادین ترین پل کالیفرنیا است، این پل با 4،200 پا طول در فاصله بین خلیج سانفرانسیسکو و اقیانوس آرام قرار دارد. این پل قرمز، به سبک آرت دکو در سال 1937 افتتاح شد و از آن زمان در بسیاری از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، مجلات و نشریات دیده شده است و تقریبا هر کاری که در سانفرانسیسکو انجام شده دارای یک صحنه ی برجسته روی این پل است. 


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

لوکیشن و موقعیت پل گلدن گیت را در لینک زیر ببینید:

Golden Gate Bridge, San Francisco, CA, USA,

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل بیکسبی کریک – Bixby Creek Bridge

این پل بتن مسلح خیره کننده در سال 1932 افتتاح شد و عکس های آن در رسانه ها برجسته شد. این پل دارای طول 714 فوت و ارتفاع بیش از 260 فوت است. هنگامی که ساخته شد، اجازه عبور از آن برای ساکنان Big Sur، داده شد، به خصوص در زمستان که اغلب جاده های دیگردچار چالش هایی می شدند. رانندگان آن را در امتداد بزرگراه 1، در برابر ساحل اقیانوس آرام، بین پارک ایالت بیگ سر و کارمل پیدا خواهند کرد.

لوکیشن و موقعیت پل بیکسبی کریک را در لینک زیر ببینید:

Bixby Creek Bridge, Monterey, CA, USA

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل سن دیگو کرونادو – San Diego-Coronado Bridge

این پل بر روی خلیج سن دیگو کشیده شده و سن دیگو و کرونادو را به هم متصل می کند. دارای طول 11،179 فوت است و در سال 1969 افتتاح شد. نزدیکی آن به پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا هنگام عبور از کشتی ها آنها را مشاهده کنند اما برخی از جالب ترین هنرها در منطقه سن دیگو در زیر پل یافت می شود! پارک Chicano Park شامل یک مجموعه بزرگ از نقاشی های چیکانو – بزرگترین مجموعه در جهان است – با استفاده از ستون های پل به عنوان بوم.

لوکیشن و موقعیت پل سن دیگو کرونادو را در لینک زیر ببینید:

San Diego-Coronado Bridge, San Diego, CA, USA,

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل خیابان کلرادو – Colorado Street Bridge

ساخته شده در سال 1912، پل های خیابان کلرادو از منطقه آرویو در پاسادنا عبور می کنند. این پل یک نشانه و نماد تاریخی محسوب می شود و موضوع بسیاری از افسانه های شهر لس آنجلس و داستان هایی از جمله Myrtle Ward است که در سال 1937 دختر سه ساله اش را قبل از پریدن خودش از پل پرتاب کرد. کودک به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برده، برخی می گویند شبح Ward شب های خود را به دنبال کودک می گذرانده است.

لوکیشن و موقعیت پل خیابان کلرادو را در لینک زیر ببینید:

Colorado Street Bridge, Pasadena, CA, USA

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل فارست هیل – Foresthill Bridge

این پل با طول 4228 فوت و ارتفاع 862 فوت، بلندترین پل کالیفرنیا است. این پل بر روی رودخانه ای در آمریکای شمالی کشیده شده است و دارای دسترسی برای اتومبیل ها و عابران پیاده است. این پل با تعقیب و گریز خودرویی در فیلم اکشن XXX برجسته و شناخته شده است.

لوکیشن و موقعیت پل فارست هیل را در لینک زیر ببینید:

Foresthill Bridge, Auburn, CA, USA

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل ساندیال – Sundial Bridge

پل Sundial به شیوه ای خاص قابل توجه است. این پل تنها برای دوچرخه و عابر پیاده دسترسی دارد و به مهمانان پارک ساحلی شهر ردینگ (Redding’s Turtle Bay) اجازه می دهد تا از طریق آن پارک را از طریق عبور از رودخانه ساکرامنتو کشف کنند. (یکی از بهترین مکانهای تفریحی خانوادگی برای تعطیلات مقرون به صرفه) استفاده می کند تا از رود ساکرامنتو عبور کند. نام این پل یک نام بی مسمی نیست بلکه این پل در واقع یک شاخص آفتاب بزرگ است، که برج پشتیبانی پل نیز به عنوان یک شاخص عمل می کند.

لوکیشن و موقعیت پل ساندیال را در لینک زیر ببینید:

Sundial Bridge, Turtle Bay Exploration Park, 844 Sundial Bridge Drive, Redding, CA, USA, +1 530 243 8850

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا

پل خلیج اوکلند – Oakland Bay Bridge

پل خلیج اوکلند در واقع سه پل است که از خلیج سان فرانسیسکو به اوکلند و سانفرانسیسکو کشیده شده است. بازدیدکنندگان ممکن است یک نمایش نور، که توسط هنرمند لئو ویلیارال طراحی شده است، را ببینند. این نمایش نور در سال 2016 نصب شده است و شامل 25000 چراغ ال ای دی است که در امتداد پل قرار دارد.

لوکیشن و موقعیت پل خلیج اوکلند را در لینک زیر ببینید:

Oakland Bay Bridge, San Francisco, CA, USA

پل های معروف کالیفرنیا
پل های معروف کالیفرنیا


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *