تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آلمان

کاخ آخن آلمان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کاخ آخن آلمان

در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی آلمان در مجله گردشگری تاپ تراول در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در آلمان آشنا کنیم. این جای دیدنی که کاخ آخن نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد آلمان می باشد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

آخن شهری در ایالت نوردراین-وستفالن، در شمال غرب آلمان، نزدیکی مرزهای هلند و بلژیک جای گرفته است. جمعیت آخن در سال ۱۸۹۰ از مرز ۱۰۰٬۰۰۰ نفر گذشت و به جمع کلان شهرهای آلمان پیوست.

آخن، یک شهر آبگرم و مرزی در شمال آلمان هست. این شهر از یک روستا و آبگرم توسعه یافته و بعدا تبدیل به اقامتگاه امپراطوری قرون وسطایی شد و از 936 تا 1531، 31 امپراطور آلمان را به خود دید. آخن، غربی ترین شهر در آلمان بوده که در نزدیکی مرز بلژیک و هلند و در 61 کیلومتری غرب کلن در یک منطقه معدن زغال سنگ سابق قرار دارد. این شهر و مناطق اطراف آن به یک منطقه آب و هوایی معتدل با آب و هوای مرطوب و زمستان های خفیف و تابستان های گرم تعلق دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کاخ آخن آلمان

کاخ آخن گروهی از ساختمان هایی با مقاصد مسکونی، سیاسی و مذهبی بوده که در شمال شهر آخن واقع شده اند. بیشتر کاخ در مدت 790 سال ساخته شده اما این کارها تا زمان مرگ شارلمان در سال 814 ادامه داشتند. برنامه هایی که به وسیله ی اودو متز برای کاخ طراحی شده، قسمتی از برنامه بازسازی پادشاهی بود که به وسیله ی حاکم تعیین شده بود. پادشاه همچنین اقلام را از بازرگانان که از آخن دیدن می کردند، خریداری می کرد و صدراعظم هم مسئول بایگانی بود. نمایندگان دفاتر پادشاه نیز بیشتر روحانیون کلیسا بودند. در خارج از مجتمع کاخ نیز یک گینسکوم، سرپرستی یک بیمارستان شهری، یک پارک قابل مشاهده است. این کاخ بسیار زیباست و پیشنهاد می شود در زمان سفر به آخن از آن دیدن کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *