تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه دالاهو مشهد ، کافه ای زیبا به سبک قدیم 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه دالاهو مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه دالاهو مشهد ، کافه ای زیبا به سبک قدیم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مشهد یکی از بزرگترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید. در این شهر می‌توانیم شاهد چندین و چند کافه، رستوران، هتل، مسافرخانه و مجموعه تفریحی باشیم. به لطف وجود مسافران داخلی و خارجی، بازار کافه های مشهد نیز بسیار داغ است. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین کافه های مشهد بیشتر آشنا شوید.

کافه دالاهو مشهد (Dalahoo Cafe) یکی از بهترین کافه های مشهد به شمار می رود. محصولات این کافه بسیار متنوع و خوشمزه هستند و حتی می توانید سفارش دهید و با خود به خانه ببرید. کافه دالاهو شما را به یاد خانه ی مادربزرگ و حال و هوای زیبای آن دوران می اندازد.

کافه دالاهو مشهدکافه دالاهو فضای داخلی بسیار دنج، روشن، دوست‌داشتنی، پرانرژی دارد و همچنین دارای فضای باز بسیار زیبایی می باشد. زمانی که وارد محیط کافه می‌شوید، ناخودآگاه حس خوبی به دست خواهید آورد. استفاده از دکوراسیون نوستالژی و قدیمی و به کارگیری تابلو و میز های قدیمی در فضای داخلی کافه، کافه دالاهو را به یکی از زیباترین و دنج ترین کافه های مشهد تبدیل کرده است. در این کافه، انواع نوشیدنی و شیرینی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد سرو می‌شود. اگر حتی یک بار به کافه دالاهو مراجعه کنید، قطعاً طرفدار پر و پا قرص آن خواهید شد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه دالاهو مشهدقهوه و سایر نوشیدنی‌های کافه دالاهو از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن آماده می‌شوند. در این کافه می‌توانید انواع کیک، شیرینی و دسر بسیار تازه را سفارش دهید که طعمی بی‌نظیر دارند.

کافه دالاهو مشهددسترسی به کافه

آدرس: مشهد، هنرستان، بلوار هاشمیه، خ هاشمیه یازدهم، خ صارمی بیست و سوم

تلفن: 09156990300

ساعت کاری: 9 صبح تا 11:30 شب

اینستاگرام: dalahoo_cafe


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *