تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد, معرفی رستوران

کافه رستوران اسپرلوس مشهد ، محیطی دلنشین و عالی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه رستوران اسپرلوس

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه رستوران اسپرلوس مشهد ، کافه ای با محیط زیبا و دلنشین آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

در شهرهای بزرگ یکی از تفریح‌های رایج در بین مردم، کافه‌گردی و رستوران‌گردی است. در شهر مشهد نیز تعداد بی‌شماری کافه و رستوران وجود دارد که حال و هوای هر یک با دیگری متفاوت است. برخی در فضای روباز و برخی دیگر در سالنی سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. بعضی‌ها به سبک مدرن و بعضی دیگر به سبک سنتی طراحی شده‌اند. کافه‌های مشهد مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی، برگزاری جشن تولد، صرف صبحانه و غذا است.

کافه رستوران اسپرلوساگر به دنبال صرف غذا در یک کافه رستوران جذاب با معماری سنگین و منوی متفاوت و متنوع هستید، ما به شما کافه اسپرلوس مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. کافه رستوران در یک فضای بسیار وسیع ساخته شده و با توجه به اینکه فاصله بین میزها نسبتاً زیاد است، از حریم شخصی بسیار راحتی بهره خواهید برد. همین مسئله در زمان کرونا نیز از مزیت‌های این کافه به‌حساب می‌آمده است.

کافه رستوران اسپرلوسدر این کافه رستوران شما می‌توانید با یک رزرو کردن ساده، انواع دورهمی‌های خود را در فضای آزاد یا داخلی آن برگزار کنید. اگر قصد دارید به یک قرار عاشقانه بروید، دیزاین میز را بر عهده کارکنان کافه اسپرلوس بگذارید تا یک میز رمانتیک زیبا به شما تحویل دهند. میزهای دو نفره این کافه در بخش‌های دنج قرار داده شده‌اند و حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه رستوران اسپرلوساین کافه علاوه بر منوی فست‌فود، از منوی ترکی و ایرانی نیز برخوردار است و انواع کباب‌های خوشمزه را در این کافه رستوران می‌توانید پیدا کنید. از سوپ‌های خوشمزه و سالادهای جذاب کافه اسپرلوس نیز غافل نشوید. نوشیدنی‌های سرد مثل شیک‌ها و اسموتی‌های جذاب تابستانی، نوشیدنی‌های گرم مثل انواع قهوه و دم‌نوش و چای نیز در این کافه رستوران سرو می‌شوند. این کافه برای برگزاری قرارهای کاری یا مهمانی‌های شرکتی نیز بسیار مناسب است.

 این رستوران دارای فضای باز، و VIP  و محیطی  دنج، پرنور و بسیار زیباست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و استیک های آن طرفداران بسیار زیادی است. قیمت‌ها در این رستوران با توجه به کیفیت غذاها معقول به نظر می‌رسد.

کافه رستوران اسپرلوسدسترسی

نشانی: بلوار سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷، کافه رستوران اسپرلوس

تلفن : ۰۵۱۳۷۶۶۶۴۴۴


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *