کافی شاپ بی وان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه رستوران بی وان ، که یکی از بهترین و زیباترین کافی شاپ های مشهد می باشد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

در شهرهای بزرگ یکی از تفریح‌های رایج در بین مردم، کافه‌گردی و رستوران‌گردی است. در شهر مشهد نیز تعداد بی‌شماری کافه و رستوران وجود دارد که حال و هوای هر یک با دیگری متفاوت است. برخی در فضای روباز و برخی دیگر در سالنی سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. بعضی‌ها به سبک مدرن و بعضی دیگر به سبک سنتی طراحی شده‌اند. این کافه‌ها که مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی، برگزاری جشن تولد، صرف صبحانه و غذا است، از جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌رود.

کافه و رستوران بی وان

کافه بی وان کافه ای دنج به سبک مدرن با فضایی بسته و باز یکی از بهترین کافه های مشهد است که با سبک معماری منحصر به فردش توجه شما را در بدو ورود به خود جلب می‌کند. منوی این کافه رستوران بسیار متنوع است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسر، صبحانه، ناهار، عصرانه و شام در کافه سرو می‌شود.

کافه و رستوران بی واناگر می‌خواهید علاوه بر صرف وعده غذایی لذیذ از بودن در کنار دوستان و خانواده در محیطی زیبا لذت ببرید کافه رستوران بی وان را فراموش نکنید. شما می‌توانید علاوه بر کیفیت و طعم لذیذ غذاهای آن از این محیط زیبا برای جمع‌‌های خانوادگی و دوستانه استفاده کنید.

کافه ی شیک و دوست داشتنی be one دارای منوی غذای و کافی شاپی متنوع است که در حاشیه بلوار وکیل آباد قرار دارد. این کافه دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد و فضای دوست داشتنی است که اگر یک با به این کافه سر بزنید بدون شک عاشق آن خواهید شد.

کافه و رستوران بی واندسترسی

کافه رستوران بی‌ وان در محله فارق التحصیلان مشهد و بلوار وکیل آباد واقع شده است. با توجه به نزدیکی این رستوران به ایستگاه مترو اقبال لاهوری، برای دسترسی راحت‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

شماره تماس: 09005135616

ساعت میزبانی: از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

اینستاگرام : b1.caferestaurant