تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه رستوران هالیدیز مشهد ، محیطی شیک و زیبا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه رستوران هالیدیز مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه رستوران هالیدیز مشهد ، یکی از بهترین کافه های مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کافه رستوران هالیدیز (Cafe Restaurant Holidays) یکی از محبوب ترین کافه ها در مشهد است چون هم کافه است هم رستوران. کافه هالیدیز مشهد فضای دنج و شیکی دارد و برای برگزاری مراسم ها و جشن های شما سنگ تمام می گذارد. اگر به کافه هالیدیز بروید سه انتخاب برای نشستن دارید. می توانید غذای خود را در سالن کافه یا آلاچیق های زیبا که در فضای باز و محوطه کافه قرار دارد میل کنید. ولی اگر مهمان ویژه به همراه دارید پیشنهاد می کنیم در سالن vip بنشینید.

کافه رستوران هالیدیز مشهدمنوی کافه رستوران هالیدیز مشهد کامل است و شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل خورش و کباب های متنوع و همچنین غذاهای فست فودی مثل پاستا، پیتزا و برگر می شود. بخش کافه هم یک منوی جداگانه دارد و انواع دسر، کیک ، قهوه، دمنوش، آبمیوه های طبیعی و شیک و اسموتی قابل سفارش است. کافه هالیدیز بوفه صبحانه هم دارد و با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید از انواع صبحانه های خوشرنگ و خوشمزه میل کنید.

در محوطه کافه هالیدیز پارکینگی بنا شده تا مهمانان دغدغه جای پارک برای خودرو نداشته باشند. خلاصه همه چیز در کافه رستوران هالیدیز مشهد فراهم است تا یک روز خوب و دل انگیز را در کنار عزیزانتان سپری کنید. می توانید در یک عصر پاییزی خود را به چای و باقلوای ویژه هالیدیز دعوت کنید یا با سفارش شیشلیک و خورش های اصیل هالیدیز خود را به یک شام رویایی مهمان کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه رستوران هالیدیز مشهدکافه هالیدیز در خیابان هاشمیه مشهد در بلوار وکیل آباد قرار دارد. برخی از میزهای فضای باز دارای هیتر نیز می باشد. برای دیدن منو بایستی بارکد روی میز را اسکن کنید و منوی کاغذی وجود ندارد. قیمت غذاها در این رستوران بالا می باشد که با توجه به محیط آن طبیعی به نظر میرسد.

کافه رستوران هالیدیز مشهددسترسی

آدرس: مشهد – هاشمیه 11 – چهارراه اول سمت راست

تلفن تماس: 051-38800500

صفحه اینستاگرام: holidays.cafe.restaurant


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *