تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان, بار و کافی شاپ

رستوران نمکدان اصفهان، یکی از معروف‌ ترین رستوران‌های نصف جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران نمکدان اصفهان، یکی از معروف‌ترین رستوران‌ های اصفهان است که با برخورداری از فضایی دل‌نشین و غذاهای خوش‌طعم، همیشه جذابیت خود را حفظ کرده است. این رستوران با طراحی سنتی و زیبا، به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگران در شهر اصفهان شناخته می‌شود. رستوران نمکدان با غذاهای ایرانی متنوع و خوش طعم، محلی برای تجربه لذت بخش کردن از غذاهای محلی و سنتی است. با منوی گسترده‌ای که شامل انواع غذا‌هایی از جمله قرمه سبزی، شوید، قیمه بادمجان و… می‌شود، رستوران نمکدان برای همه سلیقه‌ ها و انواع سلایقی که به‌دنبال تجربه غذاهای محلی هستند، جذابیت دارد.

کافه عمارت نمکدان

معماری و طراحی رستوران نمکدان

معماری و طراحی این رستوران بسیار خاص و جذاب است و باعث شده است که بسیاری از گردشگران و مسافران از بازدید از آن لذت ببرند. در طراحی این رستوران، از عناصر سنتی و معماری ایرانی استفاده شده است. از جمله این عناصر می‌توان به سقف‌های بلند با طرح‌های مختلف، دیوارهای سنگی، درهای چوبی، کاشی‌کاری‌های زیبا و نورپردازی مناسب اشاره کرد. همچنین، در دکوراسیون داخلی این رستوران از میزها و صندلی‌های چوبی با طرح‌های مختلف و متنوع به کار رفته که باعث ایجاد یک محیط گرم و دوستانه برای میهمانان می‌شود.

علاوه‌بر این، در این رستوران، از نمای بیرونی خانه سنتی نیز استفاده شده است. در نمای بیرونی این رستوران، دیوارهای سنگی قدیمی و پنجره‌های چوبی زیبا و باشکوهی وجود دارد که باعث شده است که این رستوران به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی اصفهان شناخته شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه عمارت نمکدان

منوی رستوران نمکدان

رستوران نمکدان اصفهان با ارائه غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای، از جمله رستوران‌های محبوب این شهر به شمار می‌آید. منوی این رستوران شامل غذاهای مختلفی است که به‌طور کلی از دو بخش کباب و غذاهای پلویی تشکیل شده است.

  • در بخش کباب، می‌توان به کباب برگ، کباب کوبیده، جوجه کباب، بال کباب و… اشاره کرد. این کباب‌ها همگی با نان تازه و سبزیجات تزئین شده و با سس‌های خاصی سرو می‌شوند که برای طعم دهی بهتر، به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.
  • بخش دیگر منوی رستوران نمکدان، غذاهای پلویی است که شامل پلو با مرغ، پلو با قیمه، پلو با بادمجان و… می‌شود. همچنین، در این رستوران، سالادهای مختلفی نیز ارائه می‌شود که باتوجه به طعم‌های مختلف، می‌توانند به عنوان پیش غذا یا جانبی سفره مورد استفاده قرار گیرند.
  • در کنار غذاها، نوشیدنی‌های مختلفی نیز در رستوران نمکدان قابل سفارش است که از جمله آن‌ها می توان آبمیوه‌های تازه، نوشابه‌های گازدار و… را نام برد. با توجه به طعم‌های مختلف این نوشیدنی‌ها، می‌توانند به عنوان همراهی مناسبی برای غذاهای سرو شده در این رستوران مورد استفاده قرار گیرند.
  • تقریباً می‌توان گفت لیست نوشیدنی‌ های گرم و قهوه منو کافه عمارت نمکدان کامل است. البته اگر خوراکی های مناسب فصل های گرم مثل انواع شیک ها و بستنی ها را فاکتور بگیریم.در مورد منوی کافی‌شاپ، کیفیت طعم آن در رقابت با کافی شاپ‌ های خوب این منطقه است. حضور کارشناس قهوه در کافی‌شاپ این مجموعه، خیال مشتری را از این لحاظ که قهوه مرغوب و اصولی تهیه شده نوش جان می‌کند راحت می‌کند.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به رستوران نمکدان

رستوران نمکدان در خیابان استانداری اصفهان واقع شده است. این خیابان از جمله خیابان‌های پررفت و آمد این شهر محسوب می‌شود. به همین دلیل، عمومیت بسیاری از مردم و گردشگران اصفهان به‌دنبال یافتن رستوران‌های خوب و باکیفیت در این خیابان هستند. رستوران نمکدان با داشتن موقعیتی بسیار مناسب در این خیابان، توانسته است با استفاده از امکانات خود، توجه و رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد.

این رستوران از نظر دسترسی به مراکز صنفی، خرید و حمل و نقل، بسیار مناسب است. همچنین، این رستوران از فضای پارکینگی برخوردار است که امکان پارک کردن خودرو برای مشتریان را فراهم می‌کند. برای رسیدن به این رستوران، می‌توان از اتوبوس‌های شهری استفاده کرد که در این خیابان و در نزدیکی رستوران می‌توان آنها را پیدا کرد

 آدرس دقیق: استان اصفهان، اصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ

 تلفن تماس: 03132247313

ساعات کاری رستوران نمکدان

ساعات کاری رستوران نمکدان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است. در این رستوران، صبحانه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و شام از ساعت ۸ تا ۱۱ شب سرو می‌شود. همچنین، کافه رستوران نمکدان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای مهمانان خود است.

در ساعات‌کاری رستوران نمکدان، میهمانان می‌توانند از منوی گسترده‌ای از غذاهای ایرانی، از جمله خورشت‌های مختلف، کباب، برنج، سوپ و سالاد، استفاده کنند. همچنین، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در این رستوران سرو می‌شود.

در کافه رستوران نمکدان، میهمانان می‌توانند از انواع کیک و شیرینی، نوشیدنی‌های گرم و سرد و محصولات دیگری از جمله ساندویچ، پیتزا و برگر نیز استفاده کنند. در کل، ساعات کاری رستوران نمکدان، برای افرادی که به‌دنبال یک محیط سنتی و خوشایند و غذاهای ایرانی اصیل هستند، بسیار مناسب است.

رزرو و سفارش آنلاین از رستوران نمکدان

رستوران نمکدان اصفهان، برای راحتی مشتریان خود امکان رزرو و سفارش آنلاین را فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت رستوران نمکدان اصفهان، سفارش غذا را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین، این رستوران شرایط رزرو میز را نیز برای مشتریان ایجاد نموده است. برای رزرو میز در رستوران نمکدان اصفهان، مشتریان می‌توانند با تماس با شماره تلفن رستوران، رزرو میز خود را انجام دهند. همچنین، مشتریان قادرند به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت رستوران، برای رزرو میز خود اقدام نمایند. رستوران نمکدان اصفهان، انواع غذاهای ایرانی را در منوی خود دارد. مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت رستوران، منوی غذا را مشاهده کرده و سفارش دلخواه خود را آنلاین انجام دهند.

کافه عمارت نمکدان

امکانات و خدمات ویژه رستوران نمکدان

رستوران نمکدان اصفهان مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های خاص است. با داشتن فضای باز و داخلی مناسب، می‌توانید در این رستوران جشن تولد، عروسی، مراسم ختم و… را برگزار کنید. به همین منظور، رستوران نمکدان اصفهان به شما امکاناتی مانند میز و صندلی‌های چیدمانی، سرویس‌های غذایی و نوشیدنی، دکوراسیون مناسب و… را فراهم می‌کند.

رستوران نمکدان به مشتریان خود سرویس‌های اختصاصی ویژه ارائه می‌دهد. این سرویس‌ها شامل سرویس دهی به محل شما، سرویس دهی به محیط داخل رستوران، محیط خارج از رستوران، محل کار و…. است. همچنین رستوران نمکدان با داشتن منوی گسترده و متنوع، به مشتریان خود امکان سفارش غذا و نوشیدنی با کیفیت و مرغوب را می‌دهد. این رستوران با توجه به نیاز مشتریان، به شکلی منحصربه‌فرد و با کیفیت، سرویس دهی می‌کند.

نظرات مشتریان و امتیازدهی رستوران نمکدان

رستوران نمکدان اصفهان با بیش از 30 نظر مثبت از مشتریان، امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. بسیاری از مشتریان این رستوران را به‌دلیل کیفیت غذای خوب، محیط دوستانه و دکوراسیون زیبا تعریف کرده‌اند. از جمله نظرات مثبت مشتریان، می‌توان به شلوغی خیلی زیاد رستوران اشاره کرد؛ اما با این حال، نوبت‌دهی سریع و کیفیت غذای خوب را تحسین کرده‌اند. همچنین، برخی مشتریان از دیزی‌های این رستوران بسیار راضی بوده و آن‌ها را بین محبوب‌ترین دیزی‌های اصفهان قرار داده‌اند. به‌علاوه، برخی مشتریان از محیط دوستانه و دکوراسیون زیبای این رستوران تعریف کرده‌اند. محیط رستوران به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی افراد می‌توانند در آن لذت ببرند، بدون اینکه احساس ناخوشایندی کنند.

سخن پایانی

به‌طور خلاصه، رستوران نمکدان اصفهان یکی از محبوب‌ ترین رستوران‌ های اصفهان است که با طعم‌های خوشمزه غذاها و فضایی دل‌نشین، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. با دسترسی به انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای همراه با فضایی سنتی و مدرن، رستوران نمکدان برای هر گروه سنی و هر سلیقه‌ای مناسب است. همچنین، مشتریان می‌توانند با استفاده از امکاناتی همچون فضای باز، اتاق‌های اختصاصی و پرداخت الکترونیک، از خدمات بهتری در رستوران نمکدان اصفهان بهره‌مند شوند. در کل، رستوران نمکدان اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه غذایی لذیذ و فضایی دل‌نشین در شهر اصفهان است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. سمانه

    محیط پذیرایی

    میزها کوچکتر از ظرفیت تعیین شده، به طوری که برای صرف غذا (با وجود سینی‌های مسی) فضای میز کم بود، فضای میز برای منوی کافی‌شاپ مناسب بود.

    صندلی‌های🪑 ناهمگون، قدیمی و آسیب‌دیده (لق می‌خوردند🤦🏻‍♀️)

    ۱) غذاهای سنتی بسیار محدود (بریانی اصفهان، ماش و قمری،
    یخنه‌ترش و … ندارند)
    منوی ناهار (غذا) کم با گزینه های تکراری
    (مثلاً دو گزینه کباب تابه‌ای و چلوکباب تابه‌ای 🤨 افزودن چلو آپشن محسوب می‌شود)

    ۲) محتویات هر کدام از غذاها، مواد تشکیل دهنده، حجم و دورچین و … قید نشده بود.

    ته‌چین‌ها (گوشت و مرغ) بسیار بی‌کیفیت، برنج خشک، گوشت مانده از قبل که تنها ریش‌ریش شده بود 👎🏻

    سالاد شیرازی، خیارها نسبتاً درشت خرد شده، با گوجه‌فرنگی کم و بدون آبغوره😕

    غذاها در سینی‌های مسی سرو میشد که ظاهراً از قبل گرم نشده بود و در فضای باز خیلی زود غذاها سرد شده و از دهن افتادند..☹️

    پلو و چلو خشک‌تر از حد معمول بودند و کره اضافه جهت اضافه کردن مطابق سلیقه و ذائقه کنار بشقاب‌ها با همون سینی‌ها نبود.

    ❌در یکی از غذاهای سفارشی، یک تکه پلاستیک پیدا شد❌😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

    روی میزها فلفل و نمک موجود نبود👈🏻👈🏻👈🏻

    عمارت نمکدان🧂 بدون نمکدان🧂!!!

    درکل 👈🏻 کیفیت غذا متوسط تا رو به پایین به 👈نسبت قیمت،

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *