تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه قنادی شوکت ، کافه ای به سبک فرانسوی در مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه قنادی شوکت

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه قنادی شوکت ، کافه ای زیبا به سبک فرانسوی در مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کافی‌ شاپ‌ های مشهد یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت، تفریح و عکس گرفتن هستند. کم نیستند افرادی که در سرتاسر جهان عاشق قهوه هستند. افرادی که نمی‌توانند یک روز را بدون این نوشیدنی تلخ و در عین حال لوکس و تجملی سپری کنند. اگر شما نیز جزو آن دست افرادی هستید که قهوه جزو جدایی ناپذیر از زندگی‌شان است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کافه قنادی ترکیبی از یک کافی شاپ و یک قنادی است که در آن ضمن ارائه خدمات مربوط به کافی شاپ مثل انواع قهوه و نوشیدنی در محیطی آرام، دلنشین و دوستانه برخی از انواع شیرینی و یا کیک هم طبخ و یا سرو می شود.

کافه قنادی شوکتاگر میخواهید حس و حال فضای کافه های فرانسوی با چیدمان جذابشان همراه با طعم بی نظیر قهوه و کیک را حس کنید حتما این کافی شاپ را که جزء بهترین کافی شاپ های مشهد می باشد امتحان کنید. کافه شوکت ( Chouquette Cafe) با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و طعم و ذائقه ایرانی آماده پذیرایی از کافه دوستان عزیز می باشد.

کافه قنادی شوکتدر واقع هنر قنادی فرانسوی این کافه، در کنار منوی جذاب آن ترکیبی است که بسیار با مذاق ایرانی میهمانان این کافه نیز همخوانی دارد. کافه شوکت مشهد با امتیاز ۴.۴ در گوگل ریویو همچنان یکی از بهترین کافه های مشهد است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه شوکت با منوی بسیار متنوع و ترکیبی از هنر قنادی و ذائقه ایرانی به همراه محیط شیک و دنج فضای مناسبی برای سرو قهوه و انواع نوشیدنی و دسر است. پرسنل این کافه بسیار مهربان هستند و با لبخند پذیرای شما هستند.

کافه قنادی شوکتدسترسی

کافه شوکت در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: حدفاصل صارمی ۲۹ و ۳۱ ساختمان راد

شماره تماس: 05138699528 | 09903682202


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *