تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

کافه های روباز تهران را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بعضی از افراد به حضور در کافه‌ های روباز علاقه بسیاری دارند. کافه با فضای باز امروزه در بیشتر شهرهای کشور و به‌ خصوص تهران بسیار رایج شده است. کافه های روباز تهران، جزء بهترین و لاکچری‌ ترین کافه‌ های ایران به شمار می‌روند. معمولا برخی‌ از افراد علاقه‌مند هستند که مدتی از روز را خارج از خانه و در فضای یک کافه زیبا سپری کنند. از این رو رفتن به کافه‌ های روباز با فضایی دلنشین می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

کافه تهرون، یک کافه روباز زیبا

کافه تهرون در خیابان ویلا و در قلب کوچه خسرو واقع شده است. از بدو ورود به کافه تهرون تا زمان رسیدن سفارش، می‌توانید از منظره خیره‌کننده این کافه لذت ببرید. قاب عکسهایی که دورتادور دیوارهای کافه را پوشانده‌اند، گلدان‌های زیبا، عکس مردمان قدیمی ساکن در کافه و تمامی وسایل موجود در آن؛ هر کدام بیانگر یک داستان زیبا و جذاب هستند. بدون شک می‌توان گفت کافه تهرون خیابان ویلا یکی از کافه‌های زیبا با حوض و حیاطی دلنشین در قلب پایتخت است.

با ورود به کوچه خسرو، پلاک 39 را بیابید. در پلاک 39، غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای وجود دارند که بی‌شک شما را مجذوب خود می‌کنند. بشقاب دلمه کافه تهرون خیابان ویلا را از دست ندهید و حتما آن را امتحان کنید. در روزهای سرد زمستان یا روزهای زیبای پاییزی، سری به کافه تهرون بزنید و در کنار حوض آبی رنگ آن آش رشته خوش‌طعم و عطر کافه تهرون را نوش‌جان نمایید. کافه تهرون با سبک خانه‌های قدیمی، گزینه خوبی برای آرامش بخشیدن به روح و روان شماست.

کافه های روباز تهران
کافه های روباز تهران

کافه گودو یاس، کافه ای با دکوراسیونی متفاوت و جذاب

کافه گودو یاس به عنوان یکی از کافه‌های روباز معروف تهران شناخته می‌شود. این کافه چند شعبه در سراسر تهران دارد و کافه روباز آن، آخرین شعبه این کافه چند شعبه به حساب می‌آید. با ورود به کافه گودو یاس، در ابتدا جذب دکوراسیون خاص و زیبای آن خواهید شد. کافه گودو دارای حیاطی بزرگ همراه با یک حوض زیبا در وسط آن است. حوض کافه با وسایل گوناگون و جالبی تزئین شده؛ یکی از وسایلی که درون حوض این کافه به چشم می‌خورد یک ظرف پر از  بشقاب، قاشق و چنگال است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

علت قرار دادن این وسایل در حوض کافه گودو یاس برای عموم مردم نامعلوم است؛ اما همین وسایل کاملا نامربوط در حوض، نشانه‌ای از وجود خلاقیت و ایده‌های جدید در کافه است. یکی از گزینه‌های دکوراسیون جذاب و جالب این کافه، وجود فلوکس قورباغه‌ای زنگ‌زده‌ای در یک گوشه است.

یکی دیگر از المان‌های جالب در طراحی این کافه، نحوه به‌کار گیری کاشی‌های مختلف در آن است. جدای از همه این‌ها، کافه گودو یاس منوی خوشمزه‌ای را ارائه داده که شامل تمامی نوشیدنی‌های سرد و گرم مناسب هر فصل، غذاهای خوشمزه ایرانی مانند آش رشته، لوبیا پلو، کباب تابه‌ای، خورشت هویج و… می‌شود. نکته جالب درباره منوی این کافه، تغییر روزانه آن است. در واقع منوی کافه گودو یاس هر روز تغییر می‌کند و برای مهمانان خود غذاهای جدید و خوشمزه‌ای را ارائه خواهد داد.

کافه چای بار، کلاه فرنگی قاجار

کافه چای بار در ساختمان بزرگ و زیبای کلاه فرنگی واقع در خیابان دزاشیب قرار دارد. ساختمان کلاه فرنگی که متعلق به انجمن خوشنویسان بوده در دوره قاجاریه بنا گردید. پلاک 145 خیابان سلیمی، یک کافه با دو فضای جذاب داخلی و خارجی را در خود جای داده است. اگر برای صرف یک نوشیدنی، فضای بیرونی کافه را انتخاب کنید، به‌راحتی می‌توانید وارد باغ شوید. یکی از کافه‌های گران و لاکچری و البته روباز تهران کافه چای بار، کلاه فرنگی قاجاریه است. تجربه خوردن یک صبحانه لذیذ و به یادماندنی را در کافه چای بار از دست ندهید.

کافه ویکولو، کافه ای لاکچری در شمال پایتخت

در منطقه الهیه تهران و مجتمع الهیه، یکی از لاکچری‌ترین کافه‌های شمال تهران قرار دارد. کافه ویکولو یا پلاک 4 رویال فلور، دارای فضای روباز بسیار زیبایی است. بعد از گشت وگذار و خرید در اطراف کافه بدون شک برای رفع خستگی نیاز به نوشیدن یک آبمیوه خوشمزه خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما منوی جذاب کافه ویکولو است.

کافه روحی، قهوه با طعم تاریخ

در میدان بهارستان و میانه‌های باغ  بهارستان، کافه‌ای دنج به نام کافه روحی قرار دارد. این کافه حس‌وحال جذاب باغ بهارستان را به‌خوبی در خود جای داده و با آن کاملا عجین شده است. بدون شک نوشیدن یک فنجان قهوه در یک کافه باغ تاریخی، آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. منوی جذاب و خوشمزه در کنار فضایی دلنشین سبب شده تا کافه روحی یکی از کافه‌های پرطرفدار در بین پایتخت‌نشینان محسوب شود. دکوراسیون زیبای کافه هر فردی را به خود جذب می‌کند.

منوی کافه روحی، جزء یکی از منوهای جالبی است که نام تمامی خوراکی‌های آن ترکیبی و عجیب هستند. البته نگران نباشید؛ صاحب کافه و طراح منو، نام اصلی همه خوراکی‌ها را در کنار نام دیگر آن‌ها آورده‌اند. نکته دیگر در رابطه با کافه روحی، قیمت بالا در کنار کیفیت عالی خوراکی‌های آن است. تصاویر حوض زیبا و معروف کافه روحی در فضای مجازی دست به دست چرخیده؛ همچنین این حوض سبب شده تا کافه روحی فضایی مانند حافظیه شیراز داشته باشد.

کافه مجنون و قهوه های معروف آن

در میانه‌های شهرک غرب تهران، کافه‌ای زیبا و دنج به نام کافه مجنون جای گرفته است. یکی از ویژگی‌های خوب و جالب کافه مجنون، داشتن دو فضای مجزا بوده؛ یکی برای افرادی که قصد کشیدن سیگار را دارند و دیگری برای سایر افراد است. اگر اهل سیگار هستید به طبقه بالا و بالکن کافه مجنون بروید. اگر هم علاقه‌مند نیستید ایوان طبقه پایین با ویوی پارک فدک برای شما در نظر گرفته شد.

قهوه‌های کافه مجنون بسیار معروف و پرطرفدار هستند. البته قیمت قهوه‌های این کافه کمی بالاست. اگر به پیتزا علاقه دارید، حتما پیتزاهای خوشمزه و متفاوت ایتالیایی این کافه را امتحان کنید. کافه مجنون فضایی مناسب برای دورهمی‌ها و تولدها را در نظر گرفته است. البته از قبل حتما میز مورد نظر خود را رزرو نمایید. پارکینگ پارک فدک نیز تا کافه مجنون 5 دقیقه فاصله دارد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ قرار دهید.

کافه ریبار و زیبایی منحصر به فرد

در ابتدای زعفرانیه تهران کافه‌ای با سفر در زمان به چشم می‌خورد. کافه ریبار در نزدیکی یکی از بناهای تاریخی زیبای خیابان ولیعصر قرار دارد. با رفتن به کافه ریبار هم یک قهوه خوشمزه و جذاب میل کنید و هم از فضای جذاب باغ موزه لذت ببرید. بهتر است یک روز تعطیل به کافه ریبار بروید و یک صبحانه خوشمزه میل کنید. وجود پرسنلی مهربان و خوش برخورد باعث شده تا فضای کافه بیش از چیزی که انتظار می‌رود دلنشین باشد.

کافه و کتاب در کنار هم، منطقه کریم خان تهران

منطقه کریم‌خان یکی از مناطق معروف در تهران است. این منطقه کافه‌های مختلف و متعددی را در خود جای داده است. هر زمان که در این منطقه بوده‌اید و احساس خستگی کردید، به‌راحتی می‌توانید در یکی از کافه‌ها، نوشیدنی خوشمزه‌ای را میل نمایید. اگر به‌دنبال یک کافه با فضایی باز و دنج هستید، کافه و کتاب بهترین گزینه در منطقه کریم‌خان به شمار می‌رود.

محیط دنج و بزرگ کافه در کنار اجرای موزیک زنده، فضایی دلنشین را ایجاد کرده است. در زمان ورود به راهرو کافه و کتاب در کنار هم، مراقب باشید که راه را گم نکنید و به وارد کافه همسایه شوید. برای رسیدن به این کافه لازم است تا چند پله را بالا بروید. باتوجه به کیفیت خوب قهوه‌های این کافه، قیمت آن‌ها بسیار مناسب است.

کافه سفال آنسو و فعالیت جالب آن

یکی دیگر از کافه‌های زیبا و جذاب در خیابان ویلا، کافه سفال آنسو نام دارد. این کافه در واقع یک خانه بسیار قدیمی در دل خیابان ورشوی تهران است. دکوراسیون ساده و زیبای این کافه بسیار چشم‌نواز است. در کنار کافه آنسو شما می‌توانید از کارگاه و نمایشگاه محصولات و صنایع هنری و همچنین کارگاه سفالگری دیدن کنید. برای شرکت در دوره‌های سفالگری به پلاک 11 در خیابان ورشو مراجعه نمایید.

کافه باراکا، کافه معروف دنیای مجازی

در اطراف میدان انقلاب و در میانه‌های کوچه رهنما، کافه‌ای زیبا و با حوضی جذاب به چشم می‌خورد. کافه باراکا با ساختمانی قدیمی و زیبا در دل بلوار کشاورز تهران قرار دارد. از جذابیت‌های کافه باراکا می‌توان به شعرخوانی، وجود سینما، موسیقی و… اشاره کرد. کافه باراکا باوجود فعالیت‌های جذاب هنری که دارد توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. حوض کافه باراکا و فضای بیرونی آن سبب به شهرت رسیدن آن در پایتخت شده‌اند.

کافه های روباز تهران

کافه کرگدن، کافه ای در دل منطقه کریمخان

یکی از کافه های روباز تهران که در دل منطقه کریمخان واقع شده، کرگدن نام دارد. کافه کرگدن نیز یکی دیگر از خانه‌های قدیمی تهران به شمار می‌رود که به یک کافه جذاب و زیبا تبدیل شده است. به سبب وجود حیاط و حوض زیبایی در دل این کافه افراد بسیاری جهت رقم زدن اوقاتی خوش برای خود به این مکان مراجعه می‌کنند. دکوراسیون و منوی کافه کرگدن بسیار جذاب و خاص است.

کافه حیاط 65، کافه ای با فضای باز در دل تهران

کافه حیاط 65 یکی از کافه‌های حیاط‌دار و زیبای تهران به شمار می‌رود. این کافه یک کارگاه نجاری و گالری هنری را در خود جای داد. این کافه فضای بیرونی و داخلی جذابی دارد که هر دو فضا به کافه‌ای خاص تبدیل شده‌اند. کافه حیاط 65، یک کافه رنگارنگ است و همین تنوع رنگی باعث شلوغی آن در طول روز می‌شود.

به‌طور کلی کافه حیاط 65 به قدری شلوغ است که گاهی مجبور می شوید که کمی منتظر بمانید تا یک میز برای شما خالی شود. اگر در زمستان به کافه حیاط 65 مراجعه نمایید و مایل باشید در حیاط و فضای باز کافه بنشینید، کارکنان برای شما پتو می‌آورند تا سرما را کمتر احساس کنید. به‌طور کلی در هر فصلی که به کافه حیاط 65 بروید نیازی نیست از بابت دمای هوا نگران باشید.

کافه یا خانه هنر واژه تهران

کافه هنر واژه در میانه‌های کوچه اسکو قرار گرفته است. این کافه در اصل یکی از خانه‌های قدیمی کوچه اسکو به شمار می‌رفت. پلاک 11 کوچه اسکو به “خانه هنر واژه” شهرت دارد. قدمت این کافه به80 سال قبل بازمی‌گردد. حوض کوچک با ماهی‌های گلی قرمز زیبا، یادآور خانه مادربزرگ و خاطرات خوش کودکی است. اگر به دنبال کمی آرامش هستید بدون شک نشستن در کنار حوض کافه واژه، تمامی احساس‌های خوب را در شما به وجود می‌آورد. اتاق‌های سنتی با صندلی‌های لهستانی و شیشه‌های رنگارنگ این کافه، بدون شک هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند.

کافه های روباز تهران

دیگر کافه های فضای باز

تهران به عنوان پایتخت کافه‌ های روباز زیاد و متنوعی را در خوا جای داده است. از دیگر کافه‌ های روباز پایتخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافه کتاب، یک کافه پر از نور و رنگ
  • کافه فرهنگ مانا
  • کافه یرما
  • کافه گالری مارکوف
  • کافه الکسا
  • کافه سینما
  • کافه بوژان
  • کافه ریشه 29
  • کافه عمارت دیباچه، عمارتی از گذشته‌های تهران
  • کافه بیسترو پاپ، کافه‌ای فرانسوی در دل تهران
  • کافه کتاب دریمر
  • کافه هاگ، کافه‌ای با گالری هنری
  • کافه پارکو
  • کافه خانه گدار، کافه‌ای قدیمی و یادگاری از پهلوی
  • کافه کارفه، محلی برای هنر دوستان تهرانی
  • کافه 1307، کافه‌ای در یک خانه قدیمی در بن‌بست شیرین
  • کافه عمارت روشنان، کافه‌ای برای کتاب دوستان
  • کافه شمرون، کافه شمرون 3 شعبه در الهیه، بوستان گفتگو و انتهای اتوبان همت
  • کافه کاریز، کافه‌ای دلنشین با فضایی جذاب
  • کافه خانه فاموری، کافه‌ای در دل خیابان جمهوری تهران
  • کافه لورکا، کافه‌ای در کناره‌های بلوار کشاورز
  • کافه دربار، یک کافه در دل منطقه کریمخان
  • کافه کتاب دَمَن، یک کافه با حوضی جذاب
  • کافه کتاب جان، کافه‌ای در دل خیابان انقلاب
  • کافه دیاموند، کافه‌ای قدیمی در دل تهران
  • کافه کیپ لیک با منوی جذاب صبحانه
  • امیر شکلات دارآباد
  • کافه عمارت خانه پدری
  • کافه ایوان، کافه‌ای زیبا در دل خیابان لاله‌زار

سخن پایانی

یکی از تفریحات خوب و جذاب برای ساکنین تهران کافه‌ گردی است. تهران به‌ واسطه پایتخت بودن خود، کافه‌های زیادی را در دل خود جای داد. کافه های روباز تهران اکثرا جزء بافت قدیمی و سنتی شهر محسوب می‌شوند. همه کافه های روباز تهران از فضایی نوستالژیک و زیبا برخوردار هستند. به عنوان مثال کافه روحی در دل باغ بهارستان، با حوض زیبایی که دارد تا حدودی به حافظیه تهران شبیه شده است. معمولا منوی کافه‌ های روباز از تنوع خوبی برخوردار هستند. طعم خوش یک نوشیدنی سرد یا گرم و غذایی لذیذ را در فضایی نوستالژیک و باز تجربه کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *