تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر

کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه های خاص و مشهور

در این مقاله از وب سایت تاپ تراول به معرفی برخی از کافه های خاص و مشهور خواهیم پرداخت که  پیشنهاد می کنیم حتما قبل از مرگ از آنها دیدن کنید

در هنگام سفر و گشت و گذار بعد از گذشت چند ساعت احتیاج به استراحت و نفسی تازه کردن دارید  پس بهترین مکان برای استراحت کردن کافه می باشد که حتما در با برخی از کافه های مکانی که به آنجا سفر کرده اید آشنایی دارید

معمولا کافه ها در هرشهر و کشوری سبکی خاص می باشند . شاید در یک کافه در فرانسه نتوانید چایی بنوشید ولی بدون شک در همه کافه‌ های ترکیه چای پیدا می‌شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه های که در این مقاله می خواهیم به معرفی آنها بپردازیم با کافه های دیگر فرق دارند و دارای سبک معماری خاص و دکوراسیون و ساختاری قدیمی هستند .

کافه طهماس کاهوسی (Tahmis Kahvesi) ،‌ ترکیه

کافه طهماس در شهر غازیان تپ در کشور ترکیه قرار دارد. در جریان درگیری‌های داخلی ترکیه و جنگ سوریه می‌توان گفت شهر غازیان تپ امن‌ترین شهر منطقه است که شما می‌توانید به‌راحتی در یک کافه در مرکز شهر بنشینید و از نوشیدن قهوه خود لذت ببرید.

این کافه یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های ترکیه در بازار اصلی است که در کنار دل‌نشین بودن فضای داخلی، محلی جالب برای بازدید است. قهوه ترک با طعم پسته، یکی از نوشیدنی‌های خاص این کافه است

کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه براسیلیرا (Brasileira) ، پرتغال

کافه براسیلیرا در سال ۱۹۰۵ در منطقه لیبسون ساخته‌شده است. اسپرسو های این کافه مشهور است. روشنفکران زیادی در این کافه قدم گذاشته‌اند.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه رجیو (Caffè Reggio) ، آمریکا

درهای کافه رجیو برای اولین بار در سال ۱۹۲۷ باز شد. بر اساس مقاله‌ای که در سال ۱۹۵۵ در روزنامه‌های آمریکا منتشر شد، «دومینیک پارسی» صاحب کافه رجیو اولین تجربه کافه‌داری‌اش را در خانه‌اش در جمعی دوستانه داشت. او برای دوستانش در شب‌نشینی ماهانه قهوه‌ای درست می‌کند و دوستانش از قهوه او تعریف می‌کنند. همین موضوع جرقه‌ای برای تاسیس کافه در شهر نیویورک شد. پارسی ادعا می‌کند که هیچ‌وقت در کافه‌اش از دستگاه اسپرسو ساز استفاده نکرده است.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه فلوراین (Caffè Florian) ، ایتالیا

کافه فلوراین برای اولین بار در ونیز در سال ۱۷۲۰ تاسیس شد. این کافه محلی مناسب برای قرارهای ملاقات عاشقانه است. ارکستر زنده فضای کافه را زنده و گرم کرده است. امروز کافه فلوراین به نامی تجاری در سراسر دنیا تبدیل‌شده است.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه باراتی اند میلانو (Baratti & Milano) ، ایتالیا

فردینانو باراتی و ادواردو میلان باریتی در سال ۱۸۵۸ کافه باراتی اند میلانو را تاسیس کردند. در سال ۱۸۷۵ گالری در این کافه ساخته شد. درب‌ها و پنجره‌های این کافه ایتالیایی با آینه و پارچه تزئین شده‌اند و این کافه به یکی از زیباترین کافه‌های ایتالیا تبدیل‌شده است.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه لو پروکوپ (Le Procope) ، فرانسه

پاریس شهر کافه و قهوه، کافه لو پروکوپ یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های پاریس است. شهر پاریس مرکز کافه‌های قدیمی و مشهور است که ل پروکوپ از مشهورترین آن‌ها است. این کافه در سال ۱۶۸۶ تاسیس شده است. مدیریت کافه بر عهده «فرانچسکو پروکوپیو کاتو» از نخبگان فرانسوی بود. چهره‌های محبوب زیادی مثل بنجامین فرانکلین از مشتریان این کافه بوده‌اند. در برخی منابع تاریخی به این موضوع اشاره‌شده است که ولتر هرروز برای نوشیدن قهوه به این کافه می‌آمد. اگرچه بسیاری از کافه‌های پاریس سبک و سیاق گذشته را ندارد ولی کافه لو پروکوپ، ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه سنترال (Café Central) ، اتریش

کافه سنترال یکی از محبوب‌ترین کافه‌های وین است. استفان زوئیک، زیگموند فروید روان‌شناس و بسیاری دیگر از مشاهیر روزی در این کافه قهوه نوشیده‌اند. معماری کافه سنترال بسیار جالب‌توجه است. معماری داخلی کافه از معماری ونیزی و کلیسای فلورانس الهام گرفته است. داخل کافه لوسترهای چوبی بزرگی قرار دارد که به‌خوبی فضای داخلی کافه را روشن کرده است. در بخش انتهایی سالن اصلی پانل‌های چوبی دیده می‌شود که بر روی آن‌ها شمایلی نقاشی شده است. نقاشی پانل‌های چوبی کار هنرمند «هاینریش فون فرسل» است که در بین سال‌های ۱۸۵۶ و ۱۸۶۰ نقاشی شده است.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

کافه لوور (Café Louvre) ، چک

پس از روزی خسته‌ کننده استراحت در کافه لوور تمام خستگی‌هایتان را از تنتان درمی‌آورد. دکور چوبی و میز بیلیارد در قسمت پشتی کافه، محیط سرگرم‌کننده‌ای ایجاد کرده است. این کافه، یکی از مشهورترین کافه‌های پراگ است که در سال ۱۹۰۲ تاسیس شده است. تا به امروز مشاهیر زیادی نظیر آلبرت انیشتین، فرانتس کافکا و بسیاری از نویسندگان آلمانی پا به کافه لوور گذاشته‌اند. طبقه بالای کافه مختص به میهمانان خاص است که مشتریان می‌توانند طبقه بالا را از قبل رزرو کنند.

کافه
کافه های که قبل از مرگ حتما باید آنها را دید

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *