تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
افریقا, مراکش

معرفی چند کافه و رستورانهای جذاب در مراکش 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با کافه و رستورانهای جذاب در مراکش

در این بخش از وب سایت تاپ تراول   به معرفی چند کافه و رستورانهای جذاب در مراکش خواهیم پرداخت که امیدواریم مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گیرد.

حتما اسم مراکش را زیاد شنیده اید و به گوشتان خورده است کشوری که زبان آنها عربی و در قاره آفریقا  می باشد که غذاهای تند آن نیز بسیار مشهور است و در همه جای دنیا پیدا می شود. به مراکش بعضا مغرب هم گفته می شود اما شما همان نام مراکش را به خاطر بسپارید.

کشور مراکش با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص که دارد دارای آب و هوای گرم و خشکی می باشد اما دارای جاذبه های گردشگری گوناگونی است که بیشتر مورد توجه گردشگران و علاقه مندان به بیایان و صحرا قرار می گیرد. اما از بحث جاذبه های توریستی که بگذریم، در مراکش هم تفریحاتی برای انجام دادن وجود دارد که باعث می شود اقامت شما در مدت زمان حضور در این کشور تکراری و خسته کننده نگردد.

کافه و رستورانهای جذاب در مراکش
کافه و رستورانهای جذاب در مراکش

به رستوران لوتوس پریویلج سر بزنید

همانطور که گفتیم مراکش به غذاهای تند و لذیذی که دارد بسیار مشهور است و در همه جای دنیا حتی کشور خودمان می توانید انواع غذاهای مراکشی را پیدا کنید اما به هر حال چشیدن غذاهای اصیل مراکش آن هم در بهترین رستوران های این کشور خود تجربه ای کاملا منحصر به فرد و از نظر ما تفریحی بسیار جذاب است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
کافه و رستورانهای جذاب در مراکش
کافه و رستورانهای جذاب در مراکش

شما می توانید اوقات فراغت خود در این کشور را در کافه های معروف مراکشی سپری کنید و از نوشیدن نوشیدنی های مختلف این کافه ها آن هم در محیط های جذاب‌شان لذت ببرید. Zwin Zwin و Souk Kafé دو کافه شناخته شده مراکش هستند که هر یک دارای روف گاردن نیز می باشند. اگر مزاج‌تان احیانا با فرهنگ غذایی مراکشی همخوانی نداشت نیز باید به شما این نوید را بدهیم که در این دو کافه بغیر از غذاهای مراکشی، فست فود و انواع غذاهای بین المللی نیز یافت می شود.

کافه و رستورانهای جذاب در مراکش
کافه و رستورانهای جذاب در مراکش

کافه هنر حنا مراکش

یک کافه دیگر در مراکش می باشد اما کاملا متفاوت از سایر کافه های این کشور… در حقیقت کسانی که به این کافه مراجعه می کنند، هدف اصلی دیگری دارند! در این کافه قرار است روی دست شما با حنا هنرنمایی شود.

کافه و رستورانهای جذاب در مراکش
کافه و رستورانهای جذاب در مراکش

طرح های جذاب و بسیار هنرمندانه ای که روی دست شما کشیده می شود، حتما برای خود شما هم جالب توجه خواهد بود. شما می توانید رنگ حنا را هم خودتان انتخاب کنید که البته ماندگاری این طرح ها روی دست شما با نوع رنگ انتخابی نیز بی ارتباط نیست.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *