تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافه کاسابلان مشهد ، کافه ای با معماری زیبا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه کاسابلان مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه کاسابلان مشهد ، یکی از زیباترین کافه های این شهر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مشهد به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران، که تنوع عظیم ملیتی و فرهنگی را نیز در خود جای داده، مدت‌هاست که از تک‌بعدی بودن خارج شده و به یک قطب گردشگری-تفریحی نیز مبدل شده است. در حقیقت بازدیدکنندگان از این شهر به دنبال راه‌های بیشتری برای گذراندن اوقات خود در این شهر هستند. بدون تردید یکی از بهترین راه‌های گذراندن لحظاتی آرام در این شهر کافه‌گردی است.

کافه‌های بسیار جذاب با منوهای متنوعی که در مشهد وجود دارد، باعث شده تا هم شهروندان مشهد و هم گردشگران و مسافران مشهد برای صرف صبحانه، عصرانه، نوشیدن چای و قهوه و سپری کردن زمان با نزدیکانشان به آن‌ها مراجعه کنند. در این مقاله با هم سری به کافه کاسابلان یکی از بهترین و معروف‌ترین کافه‌های مشهد زیبا خواهیم زد.

کافه کاسابلان مشهداز زیباترین کافه‌های شهر مشهد با معماری جالب، فضاسازی عالی و نور کافی می‌توان به کافه کاسابلان (Casablan café) اشاره کرد. شما هنگامی‌که پا در این کافه می‌گذارید، در همان ابتدا مجذوب فضای بسیار جالب آن می‌شوید. معماری کافه یادآور خانه‌های قدیمی کاسابلانکا مراکش است و سفیدی دکور بر این شباهت صحه می‌گذارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کاسابلان کافه با ایجاد درها و پنجره های زیبای شیشه‌ای ، نور زیبای خورشید را به کافه می‌رساند. کارکنان خوش‌برخورد این کافه با رعایت تمام موارد بهداشتی در حال خدمت‌رسانی هستند و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها، صبحانه‌های سرد و گرم، کیک‌ها و شیرینی‌های جذاب را سرو می‌کنند.

کافه کاسابلان مشهدفضای سبز کافه کاسابلان که با باغچه‌ها و گلدان‌های زیبا ایجاد شده است، به هر چه زیباتر شدن آن کمک کرده و محیطی صمیمی را رقم زده است. این کافه بهترین انتخاب برای قرارهای دوستانه دسته‌ جمعی است که در جستجوی مکانی باصفا برای گذراندن عصری دلپذیر هستند. البته خوب است بدانید از پذیرش تولد یا میز آرایی برای شما معذور است.

کافه کاسابلان مشهدکافه کاسابلان دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد و فضای دوست داشتنی است که اگر یک با به این کافه سر بزنید بدون شک عاشق آن خواهید شد.

کافه کاسابلان مشهددسترسی

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار وکیل آباد، وکیل آباد 13، سروش 4 – قاسمی 3 – کافه کاسابلان

 تلفن تماس: 05136024569

صفحه اینستاگرام: @casablan.cafe


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *