تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

با محبوب‌ ترین کافی ‌شاپ‌های تهران بیشتر آشنا شوید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اگر شما هم ساکن تهران باشید، مسلما علاقه‌مند هستید تا در میان شلوغی‌ ها و دغدغه‌ های زندگی خود، زمانی را به دور از هیاهو، در محیطی آرام و لذت‌ بخش سپری کنید. خوشبختانه امروزه کافه‌ های زیبا و آرامش‌ بخش بسیاری وجود دارند تا افراد ساعاتی را با دوستان، خانواده، همکاران و…  به گفت‌وگو بپردازند و از روزمرگی رها شوند و اوقات خوش خود را همراه با نوشیدنی‌ها و غذاها لذیذ پشت سر بگذارند. این‌که ساکن کدام بخش پایتخت باشید، تفاوتی ندارد؛ زیرا در جای‌جای این شهر کافه‌هایی را خواهید دید که می‌توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند. پس اگر اهل کافه گردی هستید تا انتهای این مقاله با مجله تاپ تراول همراه باشید تا با محبوب ترین کافی ‌شاپ‌های تهران آشنا شوید./

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه گل رضاییه

قدم زدن در خیابان‌هایی با بافت قدیمی و بازدید از محله‌های تاریخی شهر تهران، مسلما برای همه لذت‌بخش است. در خیابان سی‌ تیر که یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران به شمار می‌رود؛ یکی از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران قرار دارد. این کافه در سال‌های 40 و 50 پاتوق فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده است؛ که همین علت به تنهایی می‌تواند دلیلی برای جذب افراد زیادی به این کافه باشد.

ویژگی‌های زیادی همچون رفتار مناسب و صمیمانه پرسنل با مشتریان، فضای دنج و نوستالژی و منوی خوب، مشتریان بسیاری را برای وقت گذرانی در این کافه مشتاق می‌کنند. به خاطر داشته باشید که برای رفتن به این کافه می‌بایست از قبل میز خود را رزرو نمایید؛ در غیر این صورت اجازه ورود نخواهید داشت.

ساهات کاری: از 8:30 صبح تا 10:30 شب و از 12 ظهر تا 4 بعدازظهر


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آدرس: خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۲۹۰

کافی ‌شاپ‌های تهران

تیستی روم کافه

یکی دیگر از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران تیستی روم کافه نام دارد که یک شعبه آن در شمال و دیگری در شهرک غرب تهران قرار گرفته است. ساختمان این کافه به رنگ صورتی کم رنگ بوده؛ اما دیوارهای داخلی به رنگ‌های سفید و صورتی هستند؛ که از لحظه ورود احساس آرامشی را در یافت خواهید کرد. تمام دکوراسیون و وسایلی که در این کافه محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرند به رنگ‌های صورتی یا سفید هستند که با سلیقه منحصر‌به‌فردی طراحی شده‌اند.

ساعات کاری: از 10 صبح تا 10 شب

آدرس: شعبه۱؛ شهرک ‌غرب، خیابان ‌ایران ‌زمین، جنب فرهنگ‌سرای ابن ‌سینا

تلفن تماس: 09194000421

شعبه۲: زعفرانیه، مقدس ‌اردبیلی، برلیان ‌مال

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه لمیز

مهم‌ترین کافه تهران که دارای 16 شعبه با دکوراسیون درجه یک است کافه لمیز نام دارد. البته ناگفته نماند که این کافه در اصفهان و قم نیز دارای شعبه است. کافه لمیز یکی از بهترین کافه‌هایی به شمار می‌رود که بیشتر کارمندان و دانشجو‌یان برای کیفیت منحصر‌به‌فرد نوشیدنی‌ها، کیک، قهوه و… به این مکان می‌آیند. اکثر  شعبه‌های این کافه در شمال تهران قرار گرفته‌اند که از فضای بزرگ‌تری برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کرده است؛ شعبه‌های مرکزی این کافه زیبا در میدان انقلاب، میدان فاطمی و چهارراه ولیعصر واقع شده‌اند.

ساعات کاری: از 7 صبح تا 11 شب

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر سمت راست، شماره 1435

تلفن تماس: 02166462205

کافی ‌شاپ‌های تهران

سام کافه

یکی دیگر از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران سام کافه است. لوگوی این کافه به شکل پرنده بوده و چندین شعبه در جای‌جای تهران دارد؛ اما پرطرفدار‌ترین آن سام کافه دربند است، به این دلیل که شما می‌توانید منظره زیبایی که در پشت شیشه چشم‌ها را می‌نوازند مشاهده کرده و از نوشیدنی خود لذت ببرید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این مکان سبک صنعتی آن است. به این صورت که می‌توان لوله‌های کار شده در داخل دیوار و همچنین آشپزخانه آن که از فضای اصلی جدا نشده را مشاهده نمود. در واقع امکان این وجود دارد که از لحظه‌ای که سفارش در حال آماده‌ شدن است را نظاره‌گر باشید.

سام کافه در محیطی پر از آرامش قرار داشته که دیوار‌هایش به رنگ سفید هستند. همچنین در این مکان می‌توان تابلوهای نقاشی بی‌نظیری که عکس افراد سرشناس روی آن‌ها کپی شده‌اند را مشاهده کرد.

ساعات کاری: از 9 صبح تا 10 شب

آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

تلفن تماس: 02122653842

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه رستوران آولی

محیط فوق‌العاده زیبا و سبک متفاوت کافه آولی، این کافه را به یکی از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران تبدیل کرده است. این کافه زیبا به تازگی در شمال تهران تاسیس شده؛ اما توانسته در همین مدت کوتاه توجه بسیاری از افراد را به خود جذب نماید. سرو غذا به سبک بوهمی ممکن است جزء ضایقه هر کسی نباشد؛ اما در روزهای پنجشنبه و جمعه صبحانه‌های بی‌نظیری سرو می‌شوند که می‌توانید صبحانه آخر هفته خود را در این مکان دلنشین میل نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه امکان سفترش به‌صورت بیرون‌بر است. به این صورت که می‌توانید با اسنپ فود سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. مصرف دخانیات در این مکان آزاد خواهد بود؛ زیرا فضا به‌صورت باز و نیمه‌باز طراحی شده است. در نظر داشته باشید که منوی این کافه نسبتا گران بوده؛ اما ارزش یک‌بار تجربه را دارد.

ساعات کاری: از 9 صبح تا 10:30 شب

آدرس: اندرزگو، نبش علوی پلاک ۲

تلفن تماس: 02122231006

کافه راستگو

کافه راستگو برخلاف کافه‌های معروف دیگر، فضایی تاریک، دلنشین و کمی خصوصی‌تر دارد؛ اما قهوه‌های بی‌نظیر و باریستاهای حرفه‌ای آن باعث شده‌اند تا این کافه جزء بهترین کافی شاپ‌های تهران شناخته شود. این کافه واقع در میدان ولیعصر دارای بخش اسموکینگ و اینترنت پرسرعت و عالی است که سبب گردیده تا مشتریان در این محیط احساس خستگی نداشته باشند. این کافه به نسبت سایرین دارای منویی به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر است.

آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، کوچه شقایق، پلاک ۶

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۹۲۶۰۵۵

کافه دربار

کافه دربار یکی از کافی‌ شاپ‌هایی است که ورودی آن مانند تونل است که فضای جالبی را ایجاد کرده، اما متاسفانه آنقدر که سزاوار بوده مورد استقبال قرار نگرفت. به تازگی بلاگر‌ها و اینفوئنسر‌ها به سراغ این کافه رفته تا برای عکاسی و فیلمبرداری از این محیط دنج و زیبا استفاده کنند. برای غافلگیری‌های دوستانه می‌توانید از قبل میز خود را رزرو نمایید.

قیمت عصرانه‌های این کافه از 30 هزارتومان (املت) الی 90 هزار تومان (پیتزا مخصوص دربار) است که گران‌ترین منوی این کافه محسوب می‌شود. برای کشیدن سیگار نیز فضایی در بیرون کافه طراحی شده که شما می‌توانید علاوه‌بر لذت بردن از فضا و دکوراسیون خاص و زیبای داخل، از هوای خوب و محوطه عالی این کافه نیز استفاده کنید.

ساعات کاری: در تمام روز‌های هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب و آخر هفته‌ها از 12 ظهر تا 11 شب

آدرس: خیابان سپهبد قرنی، قبل از پل کریمخان، کوچه امانی، پلاک ۵

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۲۵۷۶

کافه دیاموند

تم قهوه‌ای و چوبی کافه دیاموند آن را از سایر کافه‌ها متمایز کرده و هر کسی با هر سلیقه‌ای زمانی که وارد این مکان می‌شود، احساس خوبی خواهد داشت و می‌تواند اوقاتی را در کنار پنجره‌های قدی در سمت جنوبی ساختمان و حیاط زیبا در سمت شمالی ساختمان با نورگیری عالی سپری کند.

ساعات کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

تلفن تماس: 02188890196

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان نجات‌اللهی، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه گالری

کافه‌ای زیبا در دل باغ موزه هنر ایرانی و یکی از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران، کافه گالری است. این کافه با دخیل شدن سلیقه شخصی در میان هنر‌های باستانی و قدیمی به خاص‌ترین مکان‌ها تبدیل شده است. منوی جذاب و خوشمزه کافه گالری هر فردی را با هر ذائقه‌ای سر ذوق می‌آورد که این یکی از نقاط قوت این کافه زیبا محسوب می‌شود.

قرارگیری استخری با آب زلال و شفاف در وسط حیاط و محیطی سرسبز و هوایی تازه و خنک باعث ایجاد یک محیط دلچسب و به یادماندنی شده که افراد می‌توانند با خوردن نوشیدنی در این فضا و یک پیاده‌روی آرام، احساس خوبی را دریافت کرده و خستگی خود را از تن به در کنند.

ساعات کاری: از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

تلفن تماس: 02126458053

آدرس: میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیک)، خیابان دکتر حسابی، باغ هنر ایرانی، پلاک ۲۵

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه ویکولو، گذری به ایتالیا

هنوز مشخص نشده که مردم این مکان را کوچه ویکولو می‌نامند یا کافه ویکولو. به این علت که این کافه با فضایی متفاوت و در کوچه‌ای سنگفرش شده و همراه با سایبان و ستون‌هایی با نقش و طرح اسطوره‌ای و چند میز و صندلی به یک کافی ‌شاپ روباز تبدیل شده است. این طراحی فوق‌العاده از معماری باروک اروپایی (مخصوصا ایتالیایی) الهام گرفته و با کمی تغییرات، یکی از بی‌نظیرترین کافه‌های تهران شناخته می‌شود.

افرادی که بودن این مکان زیبا را تجربه کرده‌اند، پیشنهاد آن‌ها چشیدن نوشیدنی‌های سرد کافه است. البته این کافه علاوه‌بر این‌که فضا و معماری خاص و تازه‌ای دارد، منوی آن نیز خاص و جدید است و به همان اندازه نسبت به سایر کافه‌ها خوراکی‌ها را با قیمت نسبتا بالایی ارائه می‌دهد.

ساعات کاری: از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: 02126205966

آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، طبقه ۵، پلاک ۴

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه قصریخ

عصر یخبندانی کوچک در دل تهران که طرفداران خاص خود را داشته، کافه قصریخ نام دارد. کافه قصریخ شامل دو بخش معمولی و یخی می‌شود و هر کس که علاقه‌مند باشد به کافه قصریخ برود باید هزینه جداگانه‌ای را بپردازد؛ به این دلیل که در تمام فصول نگهداری از این مکان در دمای منفی 6 درجه سانتی‌گراد کار دشوار و پرهزینه‌ای است. نگران نباشید مدیریت این کافه فکر همه‌جا را کرده، برای رفتن به قسمت یخی، لباس گرم به شما خواهند داد تا احساس سرمای کمتری داشته باشید و بتوانید لذت ببرید.

این مکان یخی با طراحی ظریف و زیبای خود، یکی از جذاب‌ترین کافه‌ها به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌شودتا  در این مکان خوردن نوشیدنی‌های گرم را فراموش نکنید؛ زیرا بعد از مدتی نشستن در این فضا، حتی باوجود گرمای بیرون احساس سرما خواهید کرد.

ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرح‌زادی، روبه‌روی میلاد نور، نبش مسجد جامع شهرک غرب

تلفن تماس: 02188377015

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه گودو یاس

از کافه‌های جذاب و محبوب تهران می‌توان کافه روباز گودو را نام برد. برای دکوراسیون جای‌جای این کافه فکر شده و از زمانی که وارد این کافه می‌شوید با لوازم نوستالژی و خاطره‌انگیز روبه‌رو خواهید شد. این کافه یک محوطه نسبتا بزرگ دارد که حوض آبی در وسط آن قرار گرفته که دارای آبی تمیز و شفاف است؛ داخل این حوض را با ظروف زیبای قدیمی مانند فنجان و بشقاب پر کرده‌اند. دکوراسیون و طراحی داخل کافه شما را به دورترین خاطرات‌تان راهی می‌کند.

کافه گودو یاس حتی در روزهای تعطیل نیز پذیرای بازدیدکنندگان است و در آن‌جا می‌توان علاوه‌بر صبحانه، ناهار و شام را نیز در محیطی آرام میل کرد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم تا غذاهای جذاب ایرانی، بستنی، عرقیجات و… به چشم می خورند. منوی غذاها ثابت نبوده و به صورت روزانه ارائه می‌شود و با توجه به نظرات مشتریان قیمت این کافه کمی گران‌ است.

ساعات کاری: از 8 صبح تا 12 شب

آدرس: خیابان محمدی، بن‌بست گل یاس، کافه گودو یاس

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳

کافی ‌شاپ‌های تهران

کافه چای بار

کافه چای بار نیز یکی از محبوب‌ترین کافی ‌شاپ‌های تهران شناخته می شود. این کافه متعلق به دوران قاجار است و در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد. محیط سرسبز و باصفای این کافه شما را از فضای بسته آپارتمان‌ها دور می‌کند و جوی آب کوچکی که از وسط این محوطه می‌گذرد، احساس خوشایندی را به شما منتقل خواهد کرد. همچنین در این کافه فضای سرپوشیده نیز طراحی شده که در صورت تمایل می‌توانید از آن قسمت نیز استفاده کنید.

منوی این کافه بسیار متنوع بوده و شامل انواع دمنوش، قهوه، چای، خوراکی و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود و یکی از قسمت‌های فوق‌العاده این کافه سرو صبحانه ایرانی، فرانسوی، انگلیسی با بهترین کیفیت است. رول‌های فلافل، انواع ساندویچ نظیر چیزاستیک، ساندویچ مرغ تندوری، ساندویچ بادمجان که میان وعده این کافه است، دسرهایی همچون پای سیب، براونی، کرامبل کیک و بشقاب‌هایی نظیر بشقاب مزه این کافه را از دست ندهید؛ اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که منوی این کافه نسبتا گران است.

ساهات کاری: از 9 صبح تا 11 شب

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

تلفن تماس: 02122210311

کافی ‌شاپ‌های تهران

سخن پایانی

برای رهایی از روزمرگی و دوری از هیاهوی شهر تهران حتی برای چند ساعت، یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران میتواند کافه‌های دنج‌ باشد. در تهران کافی شاپ‌های بسیاری در جای‌جای شهر به چشم می‌خورند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. هر کسی در گوشه‌ای از شهر در کافه‌ای آرام برای خود خاطراتی ساخته که برخی از اوقات برای مرور آن‌ها به آن گوشه دنج سری می‌زند. معرفی محبوب‌ ترین کافی ‌شاپ‌های تهران کار دشواری است. آن‌ها مملو از نقش‌ونگارهای زیبا با رنگ‌های دلنشین و با چشم‌اندازی به یادماندنی هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *